Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kamson

Nowy użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.9dTi
  • Przebieg (tys.km)
    152000

Profil

  • Zainteresowania
    sport, książka
  1. Po wizycie w serwisie sprawdzili wszystko włącznie z ciśnieniem silnika, wtryski, cofające się paliwo, zapowietrzający się układ, itp.itd. Skończyło się na tym, że przestawili delikatnie kąt wtrysku (ale stwierdzili, że pompa jest uszkodzona i aby dokładnie ją zdiagnozować trzeba ją wyjąć i obstawiają elektronikę i/albo ewentualnie głowice w pompie) i lepiej zapala, praktycznie od pierwszego przekręcenia ale potrafi ją mocno zakołysać i nabrała innego efektu, a mianowicie po odpaleniu wchodzi na 800 obrotów i jedzie normalnie i po jakimś czasie po wyrzuceniu na luz schodzi na 800 obrotów i od razu podbija do 1000-1100. Co najciekawsze po włączeniu klimy albo wspomagania kierownicy i/albo ogrzewania tylnej szyby obroty spadają mniej więcej do normalnego stanu. Zastanawiam się teraz czy robić coś z tą pompą bo koszt naprawy około 2500 i raczej wyżej niż niżej. :)
  2. U mnie teoretycznie poprawiali ułożenie czujnika położenia wału ale czy nic się z nim nie dzieje to nie mam pojęcia. [ Dodano: 2010-08-20, 07:42 ] Dodam, że na zimnym od czasu do czasu potrafi zapalić od pierwszego razu jak ledwo przekręcę rozrusznik. Czy to i pozostałe wcześniejsze opisy moich problemów sugerują Wam jakieś rozwiązanie przyczyny moich problemów? [ Dodano: 2010-08-30, 09:00 ] Czy może ktoś z Wawy albo okolic pisał by się na podmiankę czujnika położenia wału, to chociaż może w ten sposób udało by się wyeliminować ten czujnik? Oczywiście podmianka na parę dni.
  3. U mnie problem jest chyba jeszcze "ciekawszy" :0. Jakiś czas temu (1,5 miesiąca) problem z zapalaniem nasilił się do tego stopnia, że musiałem nakręcić się jak głupi żeby to g.. zapalić, a jak już zapaliło to potrafiło nie równo wkręcać się na obroty (jakby nie wszystkie gary odpaliły na raz). Wizyta w warsztacie skończyła się tym, że podejrzewali uszczelkę od filtra (podwinęła się, a filtr był wymieniany jakieś dwa tygodnie wcześniej). Wymienili filtr z uszczelka jeszcze raz, a problem pozostał. Podjechałem do ASO, komputer zero błędów, wszystko w normie. Po rozmowie z serwisem raczej wykluczyli pompę, wtryski (ponieważ problem przez parę dni jest, po czym go nie ma i znów się pojawia, problemu nie ma na ciepłym silniku). Obstawiali sterownik świec, wymieniony na nowy i problem pozostał. W tym momencie nie mam zielonego pojęcia co z tym robić dalej.
  4. Dokładnie. Ja u siebie je wymieniałem po jakiś 100000 bo już hałasawało.
  5. Przyblokowały się ślizgowe styki w przełączniku. Do rozebrania, przeczyszczenia i światełka wrócą.
  6. Wielkie dzięki za pomoc i fachowe przekierowanie.
  7. Nie pasuje mi to, bo ten chałas trwa tylko 3-4s zaraz po włączeniu stacyjki i w tym czasie słychać jakiś szum, jakby rozruch czegoś a potem jest cisza bez względu na to czy nawiew jest włączony czy nie.
  8. Witam. W wekend po przekręceniu stacyjki pojawiły mi się stuki (puk,puk - i tak z parę razy). Jest to połączone z szumem, jakby rozruch jakiegoś silniczka (jakieś 3s). Powtarza mi się to teraz przy każdym uruchomieniu. Po pary sekundach ustaje i normalnie odpalam samochód. Dżwieki te dobywają się z okolic podszybia od strony kierowcy. Może ktoś spotkał się z czymś takim?
  9. Dokładnie tak z przeglądem, mi też się poci i na razie kontroluję ubytek i przy przeglądzie dolali mi 0,5 litra i tak z tym jeźdzę. Koszt jaki usłyszałem w ASO to ponad 2000koła, gdy sama uszczelka parę groszy. U mnie w warsztacie 1000zeta. Koszta duże, dwa dni roboty a nie ma gwarancji, że się po naprawie wyciek nie powtórzy.
  10. kamson

    Po ile paliwo

    Piaseczno Achaun: Pb 3.11 ON 3.12
  11. Mi prawie zawsze wychodzi średnia w granicach 6.5 literka.
  12. W Megance spokojnie na kanale dałem radę sam. 35 zeta w ASO. Wymiana 5 minut jak się ma do dyspozycji kanał. Jak zajrzysz od spodu to powinieneś od razu się zorientować gdzie jest sprężynka. U mnie się ułamała ale dalej wisiała na swoim miejscu. [ Dodano: 2008-12-04, 08:25 ] Oczywiście koszt sprężynki to 35 zeta 2 lata temu.
  13. kamson

    turbiny

    No cóż, to pytanie wykracza poza pewne sfery mojego pojmowania pewnych oczywistych faktów.
  14. potwierdzam, nie ma, przez styki przełącznika idzie zapalanie świateł.
  15. No i dalej mam zabawę z amorkami na tyle. Dwa miesiące temu złamał mi się prawy, a teraz na przeglądzie na diagnostyce lewy miał 40 a prawy 80%. Już nie mam pojęcia co z tym zrobić. Podjadę do Reno i zapytam co oni proponują.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!