Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wieczorny997

Użytkownik
  • Postów

    122
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II CC ph I
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    205 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich Mam pytanie, przeszukałem forum ale nic nie znalazłem. Mam urwane wszystkie klipsy sterowania kratkami wentylacyjnymi ( na boki). Czy również u siebie macie takie problemy? Moje pytanie czy jest możliwość naprawienie ? znalazłem takie coś https://allegro.pl/oferta/uniwersalna-spinka-klips-kratki-nawiewu-nadmuchu-11273626577 Myślicie że da radę? czy muszę szukać i wymienić całe kratki wentylacyjne? Jeśli temat był poruszany na forum proszę o link pozdrawiam
  2. Witam Mam problem z zamkami, zaczęło się od otwierania wlewu paliwa. Zamek otwierał się dopiero po drugim naciśnięciu( posmarowałem wd40), problem ustał w zamku wlewu i przeniósł się na drzwi lewe. Mam pytanie czy ktoś miał podobny problem? Mechanik powiedział, że kończy się silniczek w zamku, jednak dziwi mnie fakt ze naprawił się jeden zamek, a zepsuł drugi. Mam też drugie pytanie mam nr OE zamka ( jest 4 piny) czy pasuje może inny zamek z innym nr również do drzwi LP tylko z inną końcówką ( mój ma 03 a są dostępne 01)?? Ktoś pomoże?
  3. Witam Mam pytanie czy silniczek jest taki sam w przodzie jak i w tyle ? Spalił mi się silniczek w tylnych drzwiach, ale mam cały mechanizm z przodu bo wymieniałem, czy da rade podmienić ?
  4. Witam wszystkich. Zakupiłem megane III coupe z 2012r, podczas ubezpieczenia otrzymałem pytanie: - czy to model 2008-2012 czy 2012 -2013 ? oraz jaka jest wersja wyposażenia ? Pewnie to pikuś ale szczerze nie wiem gdzie tego szukać. Bardzo proszę o pomoc albo jakieś info jak to rozróżnić pozdrawiam :)
  5. Witam Chciałem prosić o pomoc przy wyborze meganki, do tej pory posiadałem megane II CC z silnikiem 1.6 16V - chciałem coś nowszego bo moja ma już 220 tyś. proszę o poradę czy warto w ogóle jechać oglądać, chciałem do auta gaz więc musi być benzyna: - https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-ID6yGE0w.html - https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-4-130km-pelna-opcja-bose-navi-serwis-oplacona-ID6yH7uB.html#xtor=SEC-8 - https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-bardzo-ladne-megane-coupe-maly-przebieg-serwis-aso-plus-nowy-gaz-ID6yHcz9.html#xtor=SEC-8 - https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-doinwestowana-ID6yHmLr.html#xtor=SEC-8 - https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-ID6yEvNn.html#xtor=SEC-8 Co myślicie ?? a może coś słyszeliście o jakimś autku. w grę wchodzi jeszcze megane III CC :)
  6. Dzień Dobry Chciałem zapytać co robić w takiej sytuacji. Delikatnie cieknie mi olej z silnika na wysokości głowicy koło rozrządu ( silnik 1.6 16v ), było wszystko dobrze do wymiany rozrządu wraz z kołem zmiennych faz i czujnikiem zmiennych faz ( czujnik prawdopodobnie nie działał ) . Samochód ma przejechane 220 tyś i jest gaz. Mechanik dostał się do rozrządu i powiedział ze wyciek jest z otworów technologicznych, które były zablokowane ( prawdopodobnie puściło zaślepienie ) delikatnie podcieka, tylko nie daleko jest pasek do osprzętu i rozrządu. Boje się czy nie pomoczy rozrządu i nie narobi się mega dużo szkód. Czy ktoś miał podobnie i ewentualnie czy możecie doradzić jakieś rozwiązanie. Mechanik sugeruje żeby doszczelnić ( zakleić jakimś specjalistycznym klejem ) te otwory technologiczne albo robić głowice zawory i przy okazji wymianę tych zaślepień. Auto do dnia dzisiejszego jeździ normalnie, ubytek oleju jest znikomy.
  7. hej

    o co chodzi ??

  8. Napisz do mnie na PRV ;)

  9. Witam. Chciałem się zorientować co myślicie na ten temat. Jestem na etapie wymiany rozrządu + Koła zmiennych faz rozrządu, przy okazji został wymieniony również elektrozawór faz rozrządu. Części kupiłem oryginalne. Po wymianie w/w części pojawiły się następujące błędy: 0010 - Czujnik położenia wału - problem z natężenia sygnału. 0340 - Obwód czujnika wału rozrządu - wartość poza limitem. Samochód pali normalnie, poczytałem forum, ale wszyscy piszą o KZFR i elektrozaworze, a ja akurat wymieniłem to na nowe. Jeżeli możecie to proszę również o zidentyfikowanie w których miejscach znajdują się w/w czujniki. Bardzo proszę o pomoc Dodano: 13 lip 2016 - 22:07 Może komuś przyda się ta informacja, po wymianie czujnika wałka rozrządu błędy się nie pojawiają.
  10. Witam. Mi mechanik powiedział, że u mnie było podobnie. KZFR było na godzinie 10 w momencie gdy pozostałe znaczniki były na 12. Ustawił nowe koła zgodnie z instrukcją.
  11. Mógłby ktoś opisać co i jak robi się z ryglami ?? Może jakieś fotki ?? Wymieniacie te gumki na nich ?? Czasami na dziurach słyszę, że coś tam stuka :) ja tylko smaruje uszczelki olejem silikonowym. Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  12. Witam jestem na etapie wymiany rozrządu oraz KZFR mechanik po rozkręceniu powiedział mi że znacznik koła nie znajdował się na godzinie 12 tylko na godzinie 10. dolne koło na 12, koło po lewej stronie ciut przesunięte jak by jeden ząbek w bok. we wszystkich książkach pokazuję że ma być na godzinie 12. Czy to normalne że przy takim przesunięciu nic nie stało się z silnikiem?? Rozumiem że ustawienie nowego koła zgodnie z wytycznymi wstawionymi na forum?? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  13. Witam mam pytanie do posiadaczy Megane Cabrio II czy robicie i w jaki sposób serwis dachu. Chodzi mi np. o smarowanie uszczelek, wymianę oleju w pompie, może co jakiś czas trzeba sprawdzać albo dokręcać śruby od dachu, może wymiana jakiś uszczelek aby nie trzaskało. Jest bardzo mało informacji na ten temat, może akurat ktoś miał do czynienia w tym temacie i chciałby się podzielić. pozdrawiam
  14. Już chce kupić wszystko w oryginale bo w sumie nie duża różnica. Mam nadzieje, że części są dobrej jakości. :) czyli te części które do Ciebie przyszły były w porządku ??
  15. Witam, odepnę się do tematu. chciałem zapytać co myślicie o tym zestawie rozrządu http://allegro.pl/rozrzad-kolo-pompa-megane-megane-ii-1-6-16v-oryg-i6138869511.html lub http://allegro.pl/rozrzad-kolo-faz-pompa-megane-ii-1-6-16v-oryginal-i5161495511.html to i to niby części oryginalne - miał ktoś doświadczenie czy to się nada czy jest to jakaś podróbka ?? potrzebuję też elektrozawór http://allegro.pl/czujnik-zawor-faz-rozrzadu-1-6-16v-megane-ii-oryg-i5211456143.html cena w serwisie 430 zł brutto bardzo proszę o pomoc gdyż muszę to w miarę szybko zakupić a nie chce kupić jakiegoś badziewia. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!