Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krisQ7

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    2.0 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    223
  1. Co do spalania, to w zeszłym roku na trasie Kraków-Gdańsk, przy 5 osobach i pełnym bagażniku wyszło mi 5,6l/100km. Cykl mieszany 60% trasa/40% miasto wychodzi mi ok 6,5-6,7l/100km. Co do samego silnika, to zdecydowanie najlepszy dCi z całej gamy Renault. 3 lata użytkowania, a oprócz części eksploatacyjnych wymieniany tylko olej i filtry ;)
  2. Masz po dwie śruby w nadkolach oraz 3 śruby pod zderzakiem. Dodatkowo od góry zderzak trzymany jest na spinkach które musisz wypiąć ;)
  3. Witam, Czy mógłbym prosić o kod do radia: Nr z naklejki spod kodu kreskowego: 8200505114TJ443 Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam, Krzysztof
  4. Tak jest, zgadza się. Użyłem po prostu skrótu myślowego :)
  5. Świece żarowe są jak najbardziej sprawne i to nie ich wina. Zapewne, tak jak koledzy już wspomnieli, to wina paliwa. W sumie to mój pierwszy diesel i jak widać nie zdążyłem się przygotować na zimę. Choć z tego co pamiętam, ostatnio jak tankowałem do pełna to zalałem go ropą ze Statoil'a, co prawda, zwykłą, ale dziwnym jest fakt, że zamarzła, bo coś takiego nie powinno się dziać, raczej. Dodam, że tankowałem zaraz na początku stycznia. Chyba zostaje mi już czekać na jakieś cieplejsze dni, w takim razie :/
  6. hmmm ... to jest mały problem, bo takiego nie posiadam, tak jak nie znam nikogo, w miarę bliskiej odległości z takowym :) Może jest jakiś inny sposób?
  7. Witam, Tak jak w temacie, mam problem z odpaleniem mojej Meganki. Zarówno wczoraj wieczorem, jak i dzisiaj, kilkanaście prób odpalenia samochodu zakończyło się fiaskiem. Silnik zaczyna kręcić, ale nie odpala, choć zdarzyło się ze dwa lub trzy razy, że zapalił po czym praktycznie od razu zgasł. Po kilkunastu takich próbach już nawet nie chciał kręcić więcej niż raz lub dwa i od razu się zatrzymywał. Co może być tego problemem? Czy może to być wina zamarznięcia paliwa? Temperatury oscylują w granicach -17, - 20oC Dodam, że starałem się oczywiście rozgrzać przez parę minut świece żarowe. Pozdrawiam, Krzysztof
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!