Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

irocket

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Scenic
  • Silnik
    1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km)
    około 260
  1. U mnie ani nie pokazuje błędów, ani podglądu parametrów nie ma, w ogóle w podglądzie nic nie mogę kliknąć. Baza jakaś przeszło 300MB, pobrane z ddt2000.pl bodajże
  2. Próbowałem dziś na maszynie wirtualnej i na żywym systemie, niestety bez skutku. Tzn może trochę coś się udało, ale nie uważam tego za sukces. Mianowicie po uruchomieniu DDT, wybraniu samochodu i skanowaniu wszystkich modułów przy module ABS-VDC zaczęła mrugać kontrolka ABS i coś klikało pod maską. Po zakończeniu skanowania został po prawej stronie sam moduł ABS-VDC z różowym trapezem, jednak nie można nic zrobić, przy skanowaniu pokazuje "No ECU found", nie określa co za moduł, nie wykrywa błędów: "No device definition in database, unable to detect failures". Może kabel nie jest odpowiedni i zamiast KKL powinienem używać K+CAN? Macie jakieś pomysły jeszcze?
  3. Sprawdzałeś takie coś? Bo z tego, co się orientuję, to np VAG-COM, VCDS i inne mają problemy na maszynach wirtualnych. Niemniej spróbować warto, może w środę uda się sprawdzić, to dam znać.
  4. Czyli muszę zapomnieć, tudzież wydzielić kilka gb partycję i postawić xp
  5. Może jest jakiś sposób? Bo jak miałem IE 10/11 to w ogóle się nie uruchamiał DDT, wywalało błędy, na IE 9 się uruchomiło, ale nie dało rady się połączyć, tak samo wersja Lite
  6. Witam, mam problem z połączeniem Megane Scenic 1.9dTi z 1998 z komputerem. Posiadam kabel VAG KKL na chipie FTDI FT232RL (kupiony w głównej mierze do diagnozowania Toledo 1, ale to nie ważne), laptop z Windowsem 7 HP 64 bity i Internet Explorer w wersji 9. Próbowałem się połączyć z jakimkolwiek sterownikiem w aucie, ale niestety na żadnej wersji DDT2000 ani na żadnej wersji bazy się nie łączy. Nie wiem czy coś robię źle, czy mam złą wersje programu albo bazy, czy może tylko wina jakichś ustawień, systemu, kabla. Kabel na pewno jest sprawny, bo z Toledo łączy się bez problemu. Mógłby mnie ktoś poratować jakimiś radami, instrukcjami i linkami do programów? Jak pisałem, sprawdzałem kilka wersji DDT i kilka różnych baz i za nic się nie chciało połączyć.
  7. bezpiecznik od dmuchawy jest dobry? czasem najbardziej oczywista rzecz może umknąć
  8. jeżeli masz silnik 2.0, to jakiś mechanik przenitował numery z tamtego silnika na ten
  9. To pewnie jeszcze masz na nim logo renault i rok produkcji samochodu (jak zamiast tej śrubki na dole jest plastikowa nakrętka), jak taki był, to chyba taki załóż. Tata dał ostatnio 68 zł za taki jak na zdjęciu
  10. pewnie masz taką choinkę ;P Tutaj nagrzewnica podłączona jest do wężów na górze na zdjęciu (te takie poziome) Kolego nie zamieszczamy zdjęć z podpisami podpada to pod prawa autorskie W końcu ktoś specjalnie na tym zdjęciu umieścił swoje logo? A pod drugie zdjęcia umieszczamy w tagu tak aby się wyświetlały.
  11. W diesel-u też jest na 89 st termostat. O ile otwór pasuje to nie powinno być różnicy
  12. Jest tam coś po lewej od góry, jakby korek, ale nie ma czym go odkręcić i nie wiadomo czy się odkręca. Z wierzchu nie przypomina śruby, w środku ma wgłębienie, ale na imbus nie wygląda. edit: przyjrzałem się dokładnie, to nie korek, tylko cały odlew plastikowy Dodano: 11 lut 2012 - 17:25 Kurde, odpowietrzone kilka razy, a powietrze dalej jest (silnik ciepły, a wskazówka nic nie pokazuje). Tata wymyślił, żeby zrobić odpowietrzenie termostatu cały czas - tam gdzie odpowietrznik wkręcić rurkę, założyć wężyk i dać do zbiorniczka wyrównawczego (chociaż będzie płyn to i tak będzie w obiegu). Zobaczymy co z tego wyniknie Dodano: 11 lut 2012 - 19:52 Dobra, skończone, ciepławe powietrze pojawiło się po około minucie :l: . To teraz opiszę, jak to jest zrobione: 1. Na chłodnicy z lewej strony u góry, w plastiku tata wywiercił i nagwintował dziurkę, wkręcił rurkę i obkleił silikonem (jak na obrazku) 2. W termostacie, tam gdzie jest śrubka do odpowietrzania też jest zamontowana rurka. 3. Połączone jest to wszystko ze zbiorniczkiem wyrównawczym i odpowietrzeniem węża idącego do chłodnicy (nie mam już zdjęcia, bo nie wyszło), tego na drugim obrazku, po środku po lewej. Trzeba jeszcze tylko założyć dławik, bo na razie to leci taka piana z płynem chłodniczym. W najbliższym czasie napiszę jak to się sprawuje.
  13. Klimy nie ma, układ odpowietrzony (z termostatu tylko płyn już leciał), tylko kurde płynu mało, trzeba będzie dokupić (nie będziemy bardzo starego lać). Na chłodnicy nie ma jakiegoś odpowietrzenia? bo węże nie są przy samej górze, tylko jest te 5-6cm od góry i tam na pewno nie ma płynu. Jutro może coś więcej napiszę, jak się doleje petryga
  14. Właśnie pompa chyba nie, bo nie grzeje się szybko. Termostat prawie wymieniony na nowy, pozostało popodłączać przewody, zalać płynem i odpowietrzyć. Tylko te zaciski na węże... edit: Termostat założony, silnik chwilę pochodził i temperatura doszła do 1 kreski a nawiewu dalej zimne powietrze. Czyli pewnie nagrzewnica. Nie wiecie jak jest sterowany zawór w nagrzewnicy? Elektronicznie czy dźwigienkami? I od czego są czujniki w termostacie?
  15. Wszystko zależy jaki masz termostat. Jak jeszcze mieliśmy Renault 11 to na początku był termostat na 95 st, wtedy dopiero na chłodnicę puszczał, potem tata zamienił na 65 stopniowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!