Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane007

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MeganeII phImodII
  • Silnik
    1.4b+g
  • Przebieg (tys.km)
    160
  1. hej. ja sobie sam dorabiałem z twardej gumy. można też z plastiku. ewentualnie szrot ci pozostaje ale ze 100-200zł trzeba liczyć

  2. widzę że muszę szorować do elektronika:) widziałem kilka meganek ze spaloną komorą silnika i w sumie byle co może być później przyczyną zapłonu, tym bardziej jeśli mam instalację gazową. a w sumie po jej założeniu zaczęło się tak dziać. w tym samym dniu założyliśmy gaz u matki w clio a tydzień później okazało się że instalator naciął przewody wysokiego napięcia:/ Dodano: 13 lip 2013 - 01:55 śmieszna sprawa, po roku czasu jeżdżenia z szybką na ''krótko'' podłączyłem spowrotem przewody do mojego przełącznika z czystej ciekawości ''a może zaskoczy''. i okazało się że zaskoczyło. nagle przycisk z mojej strony odpowiedzialny za stronę pasażera śmiga-ożył:D chociaż widać że coś go gryzie gdyż podnosi szybkę dość wolno gdzie opuszczanie idzie mu bardzo sprawnie.
  3. można podzwonić po ludziach z allegro którzy sprzedają całe bądź też w częściach szyberdachy. ja wolałem sobie dorobić je z plastiku. ale też można zamiast tych gumo-plastików wrzucić łożyska o średnicy 1cm czy jakoś tak:)
  4. Witam, udało Cię zdobyć te gumowe suwaki do dachu, ewentualnie jakoś je zreanimować? Pozdrawiam, Bartek

  5. byłem na diagnostyce. podłączyli mi się pod pokładowy i wyskoczyło kilka błędów min. wypadanie mieszanki 3-ci cylinder( cewka, wszystko przez popsutą listwę od lpg), błąd czujnika temp. zew. (zamontowałem i po błędzie), oraz błąd nie pamiętam czy samej klimy czy czujnika jakiejś cieczy no mechanik powiedział że jest to związane z klimą i pytał czy mam klimę a ja na to że nie mam a on że wygląda na to że komputer domaga się klimy... jeśli robił mnie w balona to powiedzcie. moje drugie pytanie czy na takiej diagnostyce da radę wpisać klimę w kompa czy do tego potrzebny jest jakiś specjalny box?
  6. witam chciałbym odświeżyć temat. otóż mam megi mk II phI i nie mam klimy. mogę mieć climatronik od anglika z tym samym silnikiem za 800zl. poza tym gdy podłączam się pod kompa wyskakuje błąd klimy czy jakoś tak. mechanik mówi że komp domaga się klimy. wcześniej miałem taki błąd z tym że komp potrzebował czujnika temp zew. a ja od nowości nie miałem. podłączyłem i błąd znikł. czy mogę mieć kompa przystosowanego do klimy??
  7. witam zwracam się do was szanowni koledzy o szybką pomoc!!! otóż wczoraj ktoś za dnia pod blokiem wybił mi tylnią szybę. nikt oczywiście nic nie widział, ja spałem po nocy. gdy wstałem i zobaczyłem jaka ładna pogoda postanowiłem jechać na myjnię. gdy doszedłem do autka szyba była zbita w drobny mak. otworzyłem auto aby sprawdzić czy nic nie zginęło po czym chciałem zamknąć auto. przypadkiem dwa razy nacisnąłem zamykanie drzwi z pilota (czyli zamykanie z domykaniem szyb) a dach sam otworzył się o jedną pozycję. gdy nacisnąłem drugi raz domykanie szyb ten otworzył się do końca i kaplica. nie chce się zamknąć ani z pilota ani z pokrętła w kabinie. gdy naciskam i trzymam przez 5 sekund środkowy przycisk na pilocie nie raz słyszę jak silniczek na sekundę drygnie ale poza tym to jest martwy. jeśli ktoś wie czym to może być spowodowane i jak to naprawić proszę o pomoc! tym bardziej że ciągle pada, naszczęście odstawiłem megi do garażu kolegi. podejrzewam że to przez tą zbitą tylnią szybę, że zimno się dostało do środka ale pewnie się mylę. Megane 3-furtki solarszyber dach.
  8. patrzcie no niby piątek 13-go a ja mam bardzo dobry dzień poza tym że szybka teraz chodzi(chodź nadal nie wiem czy instalacji nie popale) to gość który odbił mi auto zapłacił mi dziś 500złotych:) dla mnie dzień dobry a dla gościa pechowy:) oby każdy miał taki dzionek jak ja:) pozdrawiam
  9. złączyłem ze sobą te trzy przewody, niby nie robię zwarcia aczkolwiek nie wiem czy zrobiłem to prawidłowo: przewody ze wsuwkami wypiąłem, połączyłem i zaizolowałem. teraz każde drzwi sterują bezpośrednio tylko swoją szybką. ja swoją pasażer swoją. a jak zrobić aby szyba pasażera domykała się z pilota?? gdy wymienię przełącznik kierowcy, czy może muszę wymienić wiązkę w drzwiach pasażera i dodać ten czarny przekaźnik przy silniczku??
  10. a napisz proszę od czego są te rysunki?? a co do wypięcia tych przewodów to nie zrobię zwarcia łącząc je izolacją??
  11. ok a czy nie zrobię jakiegoś zwarcia w ten sposób?? po wyczyszczeniu złożyłem lekko przełącznik i zaczęło wszystko działać. gdy go złożyłem tak jak trzeba to się posrało ponownie. spróbuję go ponownie w miarę lekko złożyć i spiąć i jeżeli to nic nie da to zrobię tak jak mówisz, o ile spięcia w ten sposób nie zrobię. na dodatek jakiś frajer odbił mi auto drzwiami prawdopodobnie pod pensjonatem
  12. a można prościej?? przepraszam ale rysunek do mnie nie przemawia. on ma przedstawiać kostkę w którą wpina się przełączniki w drzwiach kierowcy?? powiedzmy tak, kostkę dzielimy na dwie części: jedna do przycisku szyby kierowcy, druga do przycisku szyby pasażera. w części dla pasażera mam albo 5 albo 3 styki dokładnie skapować się nie mogę spróbuję metodą prób i błędów. ogólnie tam także jest numeracja A-B 1-6. mam znów łączyć A1 z B2 i B1 z B2?? tam jest podobnie?? czy może wszystko razem czyli: A1+B1+B2??? ogólnie to wyczyściłem styki w przełącznikach u kierowcy może pomoże, trochę zaśniedziały. jak wcześniej wszystko czyściłem to na kilka godzin szyba ożyła. czytałem również że mogę mieć 'ZIMNE LUTY' w przełączniku kierowcy aczkolwiek nie wiem czy się w to bawić bo jeśli przełącznik jest dobry a ja go niechcący popsuje to będzie lipton:) Dodano: 12 lip 2012 - 16:26 sprawdziłem. połączyłem trzy styki i szyba pasażera chodzi jak ta lala. faktycznie wina przełącznika kierowcy. mam pytanie. jakbym te trzy styki w przełączniku kierowcy połączył jakimś drucikiem i wpiął w kostkę aby jakoś sterować tą że szybą to nie zrobi się zwarcie?? ogólnie rozebrałem ten przełącznik na części w celu sprawdzenia zimnych lut i nic nie znalazłem, ale zauważyłem że zaśniedziało wszystko tzn styki łączące styki wpinane do kostki z płytką i sama miedziana płytka. później to złożę i wepnę i sprawdzę czy zaskoczy. pozdrawiam
  13. no i ok jest lipa w kostce drzwi. jeden kabel jakby był martwy ale nie wiem co robić dalej. zapomniałem zaznaczyć że jakiś czas temu byłem na szrocie i podłączałem identyczne przełączniki i u kierowcy i u pasażera ale nie pamiętam czy auto było odpalone.ó nie miałem jeszcze takiej wiedzy. ale pamiętam że także martwica była. gość mówił że jego przełączniki są ok z demontażu. ale no cóż jak wrócę do łodzi to podjadę jeszcze raz odpalę renię i podłączę ponownie przełączniki no chyba że tu w zakopcu coś znajdę albo idetyko car stanie obok mojego i ktoś mi pożyczy na chwilę przełącznik(pewnie mission impossible):D a pytanie mam co do bezpieczników(oporności) czy jeśli zamiast 7,5A wrzuciłem 10A na postoje bo mi się smażył jeden to nic się nie stanie?? czy aby furka nie zapłonie np. w czasie jazdy?? a te dwa przewody których brakuje w kostce od drzwi łączącej się z kostką od auta to mogą być przewody na czujnik temperatury?? pytam bo jeśli tak jest to na szrocie wyrwę czujnik z okablowaniem i zamontuję. zaznaczę że o te dwa przewody więcej jest w kostce od auta a gdy odpalę my car to na wyświetlaczu pojawia się na chwilę po lewej stronie taka gwiazdka jakby tam miała być temperaturka. pzdr for all
  14. a do czego służy ten drugi identyczny przekaźnik. oby dwa są w żółtym kolorze a najdziwniejsze jest to że po czyszczeniu tych styków/łączenia auta z drzwiami(albo po tym że ruszałem kablami) z opóźnionym zapłonem ale zaczęła szyba śmigać i to sterując z pozycji kierowcy i pasażera a później kupa. a gdy otworzyłem ją na zasadzie spięcia tzn. podłączyłem się pod zasilanie wychodzące z kostki od auta dotykając pinów w kostce od drzwi, zdążyłem ruszyć i sama się zamknęła
  15. sprawdziłem. jedyne połączone styki dzięki którym żarówka świeci to: A2iB2 a także A2iA3 reszta jakby była martwa(oczywiście przy zapalonym silniku) sprawdziłem również te przekaźniki gdzie są nad bezpiecznikami. po zdjęciu regulacji poziomu świateł asr itd ukazały mi się dwie identyczne żółte kostki. obydwie wypiąłem a szyba kierowcy(bo tylko z nią sprawdziłem)i tak śmigała. moim zdaniem jakby to był ten przekaźnik to żadna by nie chodziła. I co teraz??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!