Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

locos

Nowy użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    K7M
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Wymiana sprzęgła prosta, bo silnik wyjęty i dostęp bezproblemowy, z poduszkami ta sama historia. A kuzyn fajny i dokładny na maksa, ale robił z doskoku w wolnych chwilach - auto było uziemione na 3 miesiące :D Więc wiesz - każdy kij ma dwa końce. Ja to zaakceptowałem, ale czy Ty byś jeździł do pracy autobusem przez taki okres czasu ?
  2. Podejrzewasz czy masz aktualne info? Mi chodzi o konkretne i w miarę aktualne ceny usług. Problem w tym, ze jak się pytam po zakładach, to zawsze uzyskuje pokrętne odpowiedzi w stylu - no nie wiem , nie da się tak wycenić, bo podczas roboty zawsze może coś wyskoczyć ... itd, itp.
  3. Dzieki za odzew Pawle. Tak wlasnie myslalem, ze ok 1000 zl trzeba dac. Moze ktos jeszcze ma jakies sugestie ? Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7 0cool
  4. Witam wszystkich ! Drodzy forumowicze potrzebna mi wasza pomoc w wycenie dokonanych napraw w moim samochodzie. Problem w tym, ze samochód (scenic 1.6 1997) został naprawiony przez kuzyna i ten na koniec powiedział, ze uścisk dłoni wystarczy, a mi się takie rozwiązanie nie uśmiecha w ogóle, bo zakres robot poważny i chłopak się namęczył i to grubo. Podam wam co było zrobione i jeśli ktoś ma ochotę to niech podpowie, ile za takie coś trzeba wysupłać plnow z portfela (a nóż mamy tutaj jakichś właścicieli warsztatów lub mechaników obeznanych z cenami usług). A więc tak: - wymiana korbowodu i panewek i cala zabawa z tym związana. - wymiana sprzęgła - wymiana poduszek silnika Dodatkowo mogę powiedzieć, ze chłopak się namęczył, bo chciał dobrze i tanio zrobić naprawę, co skutkowało ponownym wyjęciem silnika (dal te same panewki i nie zrobił szlifu, tylko i wyłącznie ze względu na mnie i na mój portfel ). Jak myślicie ile mu mam dać kasy ? Z góry dziękuje za wszelką pomoc!
  5. Jak w temacie - jakim momentem dokrecamy walek klawiatury - silnik 1.6 k7m 90km z gory dziekuje za info
  6. Aston76 -czy filtr powietrza (w sensie rura od filtra) nie jest polaczona z kolektorem ssącym ? a tu nagle woda w komorze spalania ? Wydaje mi sie ze zanim tam dotrze to powinna zdazyc wyparowac, chyba ze z pol litra sie wlalo ? Oczywiscie nie traktuj tego zaczepnie, jestem laikiem i ciagle nie dowierzam, ze woda mogla przedostac sie az do komory spalania. No wlasnie ja tez nie bardzo sobie moge to wyobrazic, a co do pytania - sworzen chodzil luzno.
  7. Zagadka rozwiązana - krzywy korbowód. Ale i tak szczęśliwie się zakończyło, gdyż do wymiany korbowód i tłok, panewki i cylinder nie uszkodzone. Tak poza nawiasem co powoduje takie wygięcie korbowodu ? Dodam ze pierścionki nie są zapieczone. Kilka razy usłyszałem ta sama opinię, ze winowajcą jest woda. Jest to możliwe ? Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  8. Witam wszystkich A wiec tak - pewnego dnia odpalam silnik i słyszę dziwny metaliczny głuchy stukot z komory silnika. Po zdjęciu pokrywy zaworów i ponownym założeniu niby wróciło wszystko do normy. Jednak po miesiącu od tego zdarzenia silnik przestaje palić na jeden gar. Pomiar kompresji wykazuje obniżone ciśnienie na jednym garze (wszędzie ok 12-13 barów, a na jednym 8). Zostaje ściągnięta głowica i widok jest zaskakujący - na garze o obniżonej kompresji tłok nie dochodzi do gmp i zatrzymuje się ok 4,5 mm przed gmp (czyli już wiem skąd niższe ciśnienie). Pytanie do Was moi drodzy - co może być przyczyna takiego stanu rzeczy ? skrzywiony korbowód (jeśli tak to w jaki sposób mogło dojść do skrzywienia ?) czy może coś innego ? Z góry dzięki za wszelkie sugestie! Wkrótce nastąpi wyjecie pechowego tłoka, jednak jestem naprawdę ciekawy czy komuś się taki przypadek trafił i co było przyczyną. Pozdrawiam
  9. Witam Ponieważ moja aktualna stacyjka powiedziała dość i kluczyk przestał odbijać przy odpalaniu (czasami w ogóle nie chce zakręcić rozrusznikiem nawet) mam następujące pytanko : jaka stacyjkę kupić? uzywana oryginalna czy jakiś zamiennik nowy z gwarancja ? uzywany oryg. czy nowka zamiennik Pytam, bo niektóre zamienniki są tak żenującej jakości, ze lepiej jest kupić oryginał choćby był używany. Ze stacyjkami jest podobnie ? Z góry dziękuję za pomoc!
  10. Witam Chciałbym prosić o opinie czy jest sens oszczędzania i kupowania takich oto cewek : LINK W cenie valeowskiej mogę mieć komplet do mojego scenica. Czy jednak za niską ceną idzie niska jakość ? Scenic zagazowany (sekwencja) i nie mam ochoty na jakieś niespodzianki. Przy okazji zapytam coby nie tworzyć niepotrzebnie kolejnego wątku - czy znacie jakiś środek do czyszczenia silniczków krokowych bo wyjąłem przepustnice , przeczyściłem, trzpień od krokowca również, jednak czasem się zawiesza (krokowiec siemensa kupiony w intercarsie za 250 zl 2 lata temu) Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc
  11. Jak w temacie - czy ktoś może podać namiary na dobrego gazownika na terenie Górnego Śląska ? Potrzebuje zrobić przegląd instalacji i nie mam zupełnie pojęcia, gdzie mi to zrobią w miarę rzetelnie. Za wszelkie namiary z góry dziękuje
  12. Witam Przejrzalem chyba caly dzial, ale nie znalazlem nic co by mnie zadowolilo, w zwiazku z tym mam pare pytan: 1) Czy wymiana łożysk kol przednich w scenicu I phI jest problematyczna? Chodzi mi o to, czy można się zabrać do wyjęcia starych samemu, czy potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia (zdaje sobie sprawę, ze mogą być zapieczone i trudno wyjmowalne) 2) Przeglądając łożyska snr na stronce Intercarsu znalazłem dwa modele, które wg katalogu pasują do mojego scenica (1.6e, 90km, 97 rok): snr r155.44 średnica zewnętrzna [mm]: 84 Szerokość [mm]: 38 sr wew. [mm]: 40 snrr155.16 średnica zewnętrzna [mm]: 72 Szerokość [mm]: 37 sr.wew [mm]: 37 Które z nich będzie pasować ? (znalazłem wpis w którymś wątku, ze to większe jest do silnika 2.0, ale patrząc po katalogu w intercarsie nie jestem już taki pewny) 3) Czy faktycznie montaż nowego nie obejdzie się bez prasy ? Czy jednak podchodząc do tematu z głową da się zrobić w domowych warunkach? Z góry dziękuje za wszelkie sugestie!
  13. Witam serdecznie wszystkich Chciałbym się upewnić, że dobrze kombinuję. Chodzi o to, że jak chwycę reką za część kabla która nasuwam na święce to z automatu mnie "kopie" - czyli generalnie taki kabel jest wadliwy, tak ? (producent kabli - sentech). Zaczyna mnie to irytować, gdyż w pierwszym komplecie byl jeden taki wadliwy kabel, teraz po zgłoszeniu reklamacji (jeszcze nie rozpatrzona) dostałem od sprzedawcy drugi komplet, w którym to już dwa kable mają taką tendencję do "kopania" :D A przy okazji to jeszcze chciałbym was zapytać o świeczki - gazownik po zrobieniu instalki sprzedał mi świeczki NGK BP6EF (silnik 1.6e 90km 97r.) i wszystko grało przez pewien czas- teraz chciałem je wymienić na nowe i po sprawdzeniu w katalogu online NGK wychodzi, że do tego silnika są takie oto:BCPR5ES. Pytanie brzmi : które mam kupić ?? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i rozjaśnienie mego umysłu. A więc skoro nikt nie raczył odpisać to odpowiem sobie sam - nie ma prawa być żadnego przebicia gdziekolwiek chwytając za kabel. Jeśli występuje to znaczy, że kable są do wymiany. Ponieważ sprzedawca bardzo podejrzanie się zachował, czyli oddał kasę nie czekając na werdykt producenta to zacząlem szukać informacji nt. kabli "sentech"... i ku mojemu zdziwniu na stronie producenta jest ostrzeżenie przed podróbami tychże kabli. Wniosek jest taki, że albo ktos zrobił w balona sprzedawcę i wcisnął mu podróby albo sprzedawca chcę zrobić w balona mnie czyli kupującego. Rozwiązanie - kupno kabli Bougicord, koszt ok 130 zl z przesyłką (odpowiednik NGK ok. 320 zł, jak ktoś lubi przepłacać to jego problem :D ).
  14. witam serdecznie Problem: Gdy uruchamiam silnik (K7M 90 KM 1.6 8V) jesli nie jest rozgrzany przez 30 sek faluja obroty i to dosc konkretnie - czasami od 100 do 1200, gdy jest rozgrzany problem wystepuje znacznie rzadziej - raz na sto odpalen Dodatkowe info : - silniczek krokowy wymieniony 3 miesiace temu (nie zaden zamiennik z allegro tylko siemens za 220 zl) - przepustnica wyczyszczona rozwiazanie: no wlasnie - na co zwrocic uwage i co sprawdzic ? Na forum piszemy polską czcionką. Zapoznaj się z istniejącymi tematami. - lepper_pl ps. zwróć uwagę na lewe powietrze w układzie na cewki i świece i przewody WN, styki ECU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!