Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trebor69

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI GRAND TOUR 2004
  • Silnik
    1,6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    220000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po wymianie tarczy sprzęgła,docisku, łożyska oporowego oraz wysprzęglika sprzęgło (pedał) bez zmian. "Wysoko łapie" <_< Na ten fakt zwróciłem dopiero uwagę po kilka krotnej jeździe Skodą Oktawią gdzie sprzaęgło łapało od połowy zakresu pracy pedała(u). Po przesiadce do mojej "Meggi" miałem problem z ruszeniem z miejsca. No i te mimowolne wkręcanie silnika na wysokie obroty bo "powinien już ruszyć". A tu sprzęglo "nie łapie" Jak na razie nic się nie ślizga i wszystko niby O,K. Ale jest to irytujące i pozostaje wrażenie że coś jest nie tak jak powinno. Spieszę dodać że wymiana miała miejsce w sierpniu 2014. Więc wszystko jest jeszcze relatywnie nowe. Mechanik twierdzi że wszystko w normie. Ale po co taki duży zakres jałowej pracy pedału sprzęgła???? Do tej pory nie udało mi się znaleźć pomocy w tym zakresie... A na wizytę w ASO to raczej mnie nie stać bo strasznie się cenią :angry: Jakieś sugestie? Może komuś udało się ten problem ogarnąć?
  2. Witam. Oto obiecana "instrukcja" naprawy zamka (jak w temacie). Wybaczcie mi lakoniczność opisów, ale to moje pierwsze takie "dzieło". Mam nadzieję że komuś się przyda... Naprawa ryglowania zamka drzwi tylne lewe..pdf
  3. WItam Dzięki pjon za informację (dodała otuchy ;)). Tak się poskładało że na razie nie mam możliwości (czasu)aby rozebrać zamek ale jak coś uda mi się zrobić, to dam znać na forum :) Pozdrawiam Dodano: 30 wrz 2012 - 17:20 UDAŁO SIĘ :D Właśnie Samodzielnie naprawiłem "nierozbieralny" zamek :D Problemem był nie działający silniczek (jeden z dwóch...pjon... miał rację :D ), jednak po oczyszczeniu komutatorka powrócił do życia. Porobiłem trochę fotek podczas naprawy i jak znajdę trochę czasu, to zmontuję jakąś instrukcję obrazkową (na miarę moich możliwości ;) ) Czas naprawy 2h... :P
  4. Nel możesz mi to "odręcznie" rozrysować? ...bo nie chciałbym Meggi z dymem puścić przez jakieś nie fortunne podłączenie :D
  5. Sprawdziłem i w wiązka od fotela ma pełne okablowanie pinów a gniazdo niestety nie. Pod podłokietnikiem też nie ma śladu po gniazdach (wiązkach) do przełączników :D Czyli wnioskuję z tego że jeśli bym chciał podłączyć matę, to muszę podpiąć zasilanie (gdzie najprościej się podpiąć?) i podprowadzić przewody do włącznika w podłokietniku... Będzie trochę zabawy. No i co z komputerem?
  6. Meggi rocznik 2004 ... Pod prawym fotelem nie ma takiej wtyczki. Fotel kierowcy jest podpięty wiązką i nie widziałem żadnych poobcinanych kabli. Kolejne pytanie... Jeśli faktycznie z jakiegoś powodu był wymieniany fotel (podobno autko jest bezwypadkowe a przynajmniej nic takiego mi nie powiedziano w salonie na podstawie nr VIN no i oględziny u mechanika nic takiego nie wykazały) a ten ma najprawdopodobniej matę grzewczą jak mogę wnioskować z Waszych postów, to czy mogę jakoś podłączyć tą wtyczkę i czy mam możliwość uruchomienia podgrzewania fotela? Jeśli jest możliwość zrobienia tego we własnym zakresie, to jak to zrobić aby wszystko zadziałało bezproblemowo :D :D Proszę o dodawanie fotek przy pomocy Dodawanie zdjęć
  7. Witam. Przypadkowo odkryłem wtyczkę pod fotelem kierowcy. Nie mam podgrzewanych foteli (brak przełączników przy hamulcu ręcznym) i nie bardzo wiem do czego powinna być podpięta. Wtyczka była wciśnięta pod izolowane wiązki... :D A może w moim fotelu drzemie jakiś ukryty potencjał :D
  8. Psikałem i nic to nie dało. A po zdjęciu tapicerki zobaczyłem jakie jest paskudne dojście do mechanizmu zamka i trochę mi ręce opadły. A raczej nie należę do "otempiałych" manualnie :) Miałem (skrytą) nadzieję że może ktoś z Forumowiczów miał podobny problem i za czyjąś radą nie będę zmuszony do błądzenia Dodano: 07 wrz 2012 - 20:22 Czyżbym był jedyny z takim problemem :) Dodam tylko że przycisk centralnego w klamce działa normalnie. Tylko nie ryglują się te nieszczęsne drzwi :) ;)
  9. Witam Pięknie. Szukałem, ale nie znalazłem na forum odpowiedzi na mój problem ;) Od tygodnia tylne lewe drzwi nie ryglują się po wciśnięciu przycisku w klamce (HF) nie reagują nawet na sterowanie z karty. W związku z powyższym jestem zmuszony blokować manualnie (pokrętło na śrubokręt z boku...)co jest dość irytujące. Podczas blokowania drzwi centralnym... nie słychać w nich działanie zamka (pyknięcia). ;) Po ręcznym zamknięciu można je otwożyć od środka no ale nie po to ma się HF żeby blokować drzwi śrubokrętem Ma może ktoś pomysł jak ten problem opanować we własnym zakresie ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!