Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pavlik

Użytkownik
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane I
  • Silnik
    1,4 70KM, Pb+LPG
  • Przebieg (tys.km)
    212
  1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10998765 - na temat tego mogę się wywiedzieć wszystkiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11453339 - na tego też. Oba stoją w moich rodzinnych stronach, gdzie praktycznie wszyscy się znamy.
  2. rocznik 2002 po lifcie, długo musiałem czekać aż przyjedzie, bo ostatnio dużo śniegu padało
  3. Czas żegnać się z moją meganką, którą poznałem już do podszewki i będę wspominać raczej miło, choć nie mało w nią wsadziłem. Szukałem samochodu ponad 2 miesiące, miał być Seat Leon, potem Corolla E11 a w końcu kupiłem Volvo S40 i tak na prawde nie żegnam się z francuską technologią, bo pod maską drzemie 1,9DCi, 115KM. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wszystkie rady uzyskane tu na forum.
  4. Jak wyżej: amorki gazowe a jeśli Twoja Renia to hatchback 1,4 to ewentualna wymiana belki na tą z coupe.
  5. pavlik

    3.0 DCi

    Oglądałem ten program i piszę tylko to co powiedział ktoś z GM.
  6. W tamtym roku robiłem remont silnika i na jednym tłoku był taki nagar, że ciężko było go mechanicznie wyczyścić. Tak więc nie sądzę aby tankowanie lepszego paliwa coś zmieniło. A renia nie birze Ci oleju, bo u mnie sporo znikało.
  7. Chłopie, masz 70 KM i zakładasz takie opony? Ale pomijając fakt, norma w spalaniu w mieście przy spokojnej jeździe to 10l/100 przy oponach 165, więc u Ciebie na tych laczkach raczej w normie
  8. Jak ja się przesiądę z 90KM HDI do reni to aż boję się wyprzedzać. Do silnika trzeba się przyzwyczaić i przy wyprzedzaniu redukować bieg
  9. pavlik

    3.0 DCi

    Gm przyznało, że silnik ma wadę konstrukcyjną. Dziwne bo jest to silnik od Isuzu, które to zawsze robiło niezawodne diesle
  10. Pewnie pompka padła. Zakup nowej(zamiennika) nie jest dużym kosztem, gorzej jest z wymianą. Żeby spokojnie to zrobić, musisz zdjąć koło i nadkola.
  11. Axel: moja Megi jeździ tylko po Warszawie(jeździ żonka ale to nie ma znaczenia) i tu spalanie zawsze na poziomie 10l/100 czasem więcej. Nie widzę różnicy czy lato czy zima. Spalanie raczej jest w normie, tym bardziej, że w trasie spada do 7-7,5l. Odnośnie oleju: czy na syntetyku dzieje się coś złego że chcesz go zmieniać na półsyntetyk?
  12. Jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Ja też mam 70KM i da się jeździć. Jednak teraz jakbym miał wybór wziąłbym minimum 1,6 i 90KM a najlepiej 2.0 i 115KM.
  13. Nie mów mi, że chcesz znów pakować się w 1,4 - demona szos. Nie myślałeś nad czymś większym? np. http://moto.allegro.pl/item646230631_peuge...limatronik.html Albo benzynkę 1,8. Kolega takim zrobił 500tyś. i bez problemu odsprzedał sąsiadowi.
  14. Normalna sprawa że się szybko grzeje, ja też tak miałem w korkach. Wentylator chodził non stop a temperatura niestety ale trzymała sie wysoko, jak wysoko nie pamiętam bo to dawno było al epodejrzewam że właśnie 4 kreska. Jak jest teraz to Ci nie powiem bo już nie jeżdżę Renią na co dzien. Pamiętam, że tamtego lata płukałem cały układ chłodniczy i zalany był nowy płyn. To nic nie dało. Teraz jest nowa chłodnica ale jak pisałem nie wiem jak się zachowuje w korku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!