Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
151 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Renault Megane I
-
Silnik
1,4 70KM, Pb+LPG
-
Przebieg (tys.km)
212
-
Jutrzejszy wypad na zakupy - Prośba o ocenę! :)
pavlik odpowiedział(a) na Dorth temat w Zakup - Megane II
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10998765 - na temat tego mogę się wywiedzieć wszystkiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11453339 - na tego też. Oba stoją w moich rodzinnych stronach, gdzie praktycznie wszyscy się znamy. -
1,4 ECO jest na jednopunkcie i ma 70KM
-
rocznik 2002 po lifcie, długo musiałem czekać aż przyjedzie, bo ostatnio dużo śniegu padało
-
Czas żegnać się z moją meganką, którą poznałem już do podszewki i będę wspominać raczej miło, choć nie mało w nią wsadziłem. Szukałem samochodu ponad 2 miesiące, miał być Seat Leon, potem Corolla E11 a w końcu kupiłem Volvo S40 i tak na prawde nie żegnam się z francuską technologią, bo pod maską drzemie 1,9DCi, 115KM. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wszystkie rady uzyskane tu na forum.
-
Jak wyżej: amorki gazowe a jeśli Twoja Renia to hatchback 1,4 to ewentualna wymiana belki na tą z coupe.
-
Oglądałem ten program i piszę tylko to co powiedział ktoś z GM.
-
Megane I phII Przy wymianie świec zauważyłem brudne tłoki
pavlik odpowiedział(a) na lukilks temat w Forum Ogólne
W tamtym roku robiłem remont silnika i na jednym tłoku był taki nagar, że ciężko było go mechanicznie wyczyścić. Tak więc nie sądzę aby tankowanie lepszego paliwa coś zmieniło. A renia nie birze Ci oleju, bo u mnie sporo znikało. -
Chłopie, masz 70 KM i zakładasz takie opony? Ale pomijając fakt, norma w spalaniu w mieście przy spokojnej jeździe to 10l/100 przy oponach 165, więc u Ciebie na tych laczkach raczej w normie
-
Jak ja się przesiądę z 90KM HDI do reni to aż boję się wyprzedzać. Do silnika trzeba się przyzwyczaić i przy wyprzedzaniu redukować bieg
-
Gm przyznało, że silnik ma wadę konstrukcyjną. Dziwne bo jest to silnik od Isuzu, które to zawsze robiło niezawodne diesle
-
Megane I phII [HOW TO] naprawa pompki spryskiwacza w MI phII
pavlik odpowiedział(a) na Human Resources temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Pewnie pompka padła. Zakup nowej(zamiennika) nie jest dużym kosztem, gorzej jest z wymianą. Żeby spokojnie to zrobić, musisz zdjąć koło i nadkola. -
Axel: moja Megi jeździ tylko po Warszawie(jeździ żonka ale to nie ma znaczenia) i tu spalanie zawsze na poziomie 10l/100 czasem więcej. Nie widzę różnicy czy lato czy zima. Spalanie raczej jest w normie, tym bardziej, że w trasie spada do 7-7,5l. Odnośnie oleju: czy na syntetyku dzieje się coś złego że chcesz go zmieniać na półsyntetyk?
-
Jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Ja też mam 70KM i da się jeździć. Jednak teraz jakbym miał wybór wziąłbym minimum 1,6 i 90KM a najlepiej 2.0 i 115KM.
-
Nie mów mi, że chcesz znów pakować się w 1,4 - demona szos. Nie myślałeś nad czymś większym? np. http://moto.allegro.pl/item646230631_peuge...limatronik.html Albo benzynkę 1,8. Kolega takim zrobił 500tyś. i bez problemu odsprzedał sąsiadowi.
-
Megane I phI Szybko się grzeje w korku
pavlik odpowiedział(a) na brys temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
Normalna sprawa że się szybko grzeje, ja też tak miałem w korkach. Wentylator chodził non stop a temperatura niestety ale trzymała sie wysoko, jak wysoko nie pamiętam bo to dawno było al epodejrzewam że właśnie 4 kreska. Jak jest teraz to Ci nie powiem bo już nie jeżdżę Renią na co dzien. Pamiętam, że tamtego lata płukałem cały układ chłodniczy i zalany był nowy płyn. To nic nie dało. Teraz jest nowa chłodnica ale jak pisałem nie wiem jak się zachowuje w korku.