Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wrudz

Nowy użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.pralkoporadnik.mkwe.pl

Samochód

  • Auto
    SCENIC II
  • Silnik
    2.0 FR4770
  • Przebieg (tys.km)
    777777
  1. Usunięcie wtyczki nie jest kłopotliwe. Kabla jest spory zapas, dużo przewodów ma różne kolory i rózne grubości. Tylko trzy czy cztery są identyczne z tych co gniją. A gniją te co są pod prądem cały czas. Delikatnie wyjmij wtyczkę to będziesz widzieć gdzie który miał być. Mi cała opercja zajęła ok dwu godzin.
  2. Z tyłu są mniejsze średnice tłoczków - czyli hamowanie tylnych kół jest zdecydowanie mniejsze. NIe wiem jak w renówce - ale w polonezie - ktory jest ciężki i tylnonapędowy - wywaliłem korektor - bo zgnił - to na lodzie zarzucało pupę, ale pewnie i z korektorem by zatańczył. Potem zmieniłem na układ hamulcowy lucasa i wstawiłem taki bezwładnosciowy - hamował lepiej - ale sądze ze korektor to sciema :P Jak koniecznie chcesz mieć go - to wstaw ten bezwładnościowy.
  3. wrudz

    Komunikaty

    Mało płynu do spryskiwaczy. Jeśli płyn jest, a komunikat dalej - zegary do naprawy - lutowania. Jeszcze z czapy może się pojawiać brak ładowania :P
  4. Ja kiedyś podpiąłem CREADER V pod lagune II ph 1 i błedy silnika skasował, ale zapalił sie SERWIS ABS... Jak podłączać coś do reni to tylko CLIPA... Chyba, że ktoś chce szukać przygód a nie usterek ;)
  5. Zacznij od obejrzenia wtyczki R2 - to najczęstsza przyczyna róznych błędów.
  6. Zdjęcie bardzo kiepskie, ślad innego koloru - to nie woda - tylko właśnie lakier zabezpieczający przed wilgocią.
  7. Wklej dobre zdjęcie - płytka jest zabezpieczna przed woda, jest lakierowana - woda wprawdzie lubi się na niej zbierać - ale płytka jest umieszczona pionowo więc spływa po niej i nie stoi w wodzie... Wymiana nie jest taka prosta i oczywista bo jest kilka wersji, ponaddto immobiliser w tym siedzi, potem jeszcze konieczna jest konfiguracja przez CLIP
  8. Przykrecony jest jedna śrubką. Trochę platyków odkrecasz i od spodu wyjmiesz. Nie ma wiekszego problemu, tylko troche sprawnosci w ręce trzeba miec.
  9. Liczniki są dosyć drogie, dodatkowo potrzebowalbys nowego radia i troche kabelków pozmieniać.
  10. Będziesz po kolei wymieniać wszystkie elementy w samochodzie aż trafisz na uszkodzony i liczysz że samochód zacznie działać ? Czy tak sobie wykoncypowałeś ze ten czujnik nie podoba Ci się i go wymienisz ? Turbina jest częścią mechaniczna - była uszkodzona i wymieniłeś ją, tak ? A czemu czujnik wymienić chcesz ? akurat popsuł się równocześnie z turbiną ? Aż taki pech ? NIe wierzę ! Najpierw się diagnozuje, potem weryfikuje, a potem wymienia i ponownie diagnozuje. Wymienianie w ciemno to droga do nikąd. Jest kilka czujników MAD, i kilkanaście oznaczeń, niektóre pasują a inne nie, jedna sa do 2.55 ATM inne do 3ATM, jede będą działać czasem, inne wcale nie będą działać... lepiej wsadź tak jak powinien być.
  11. Pokazał błędy czujników i co zrobiłeś - wyminiłeś je, sprawdziłeś czujniki, kable ? Czy skasowałeś błędy i liczyłeś że skoro samo się zepsuło to samo się naprawi ?
  12. Też uważam ze 2 tys to nie żadna wyprawa, dolej olej, weź ze soba z litr na dolewke jesli bierze, i szerokiej drogi !
  13. wrudz

    laguna 2

    A kabel w tej gumie karbowanej ? Tam się lubi przetrzeć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!