Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wooolfik

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic 2007
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    243000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam. co sądzicie o tej megane? warto wsiąść? 1. http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-navi-skora-klima-C29536905.html 2. witam. prosił bym o zerknięcie i ewentualne uwagi lub ciekawostki, które potraficie zobaczyć na prezentowanych zdjęciach lub ogłoszeniu. z góry wielkie dzięki za opinie. http://otomoto.pl/renault-megane-cala-skora-navi-grzane-fotele-C29791849.html Jeden temat wystarczy na takowe zapytania. - Wklejam w pierwszy :) - Prezes
  2. przekaźnik jest sprawny. na razie samochód stoi u elektryka i prawdopodobnie komputer nie daje sygnału do wyłączeni pompy. jak będę wiedział coś więcej to napisze.
  3. szukałem już w schematach w download i nie widziałem takiej puszki z przekaźnikami. więc pytam bo może ktoś wie i mi wskaże
  4. który z tych przekaźników jest od pompy wstępnej?
  5. ten zawór jest otwarty. czemu pompa pompuje ciśnienie cały czas? gdzie jest jakiś przekaźnik od niej który steruje jej pracą? ile czasu powinna pompować? Dodano: 13 sty 2013 - 21:57 powiedzcie mi tylko czy pompa wstępna ma chodzić cały czas po przekręceniu zapłonu czy po chwili ma się wyłączać
  6. te które pękały były filtrona a teraz kupiłem Purflux FC500E i też puchnie jak się przekręca zapłon, czy jest jakaś inna możliwość niż pompa? jaką pompę najlepiej kupić żebym miał spokój? jakie w ogóle powinno być ciśnienie na wyjściu pompy? Dodano: 11 sty 2013 - 16:31 a jest jakiś zawór podciśnieniowy który zwalnia ciśnienie jak jest za wysokie w układzie paliwa? Dodano: 12 sty 2013 - 17:45 mam jeszcze kilka pytań. jak włączam zapłon to pompa paliwa przy progu się załącza i wydaje mi się że chodzi za długo, czasami chodzi nawet przez kilka kilometrów (słychać że pompuje paliwo przez co wytwarza ciśnienie). czy nie powinna podać paliwa do filtra i się wyłączyć? jak tak to mniej więcej ile czasu powinna pracować? i czy jest jakiś przekaźnik od tej pompy, który reguluje jej prace?
  7. witam. w przeciągu 3 miesięcy dwa razy pękł mi filtr paliwa. bardzo możliwe że zbiegło się to z wymianą pompy przy progu. czy są jeszcze jakieś możliwości że filtr pęka. np jakiś zawór albo coś innego? na forum wyczytałem że komuś też już pękał filtr po wymianie pompy i szukam tylko potwierdzenia albo podpowiedzi o jakiejś innej możliwości. dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!