Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Maarcin

Użytkownik
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    85000

Ostatnie wizyty

448 wyświetleń profilu
  1. Cześć, dzięki za odpowiedź. Dzisiaj obie kontrolki samoistnie znikły - myślałem, że może blokada zaczęła działać - ale nie. Blokada kierownicy nadal nie działa ale nie świecą się kontrolki, nie ma żadnych komunikatów. Jedyne co się zmieniło to wyjeździłem paliwo... czy słabej jakości paliwo mogło skutkować paleniem się tych kontrolek? (service + airbag) Pozdrawiam
  2. Witam, Od jakiegoś czasu palą mi się dwie kontrolki - Service + poduszka powietrzna. W międzyczasie sprawdziłem, że po zgaszeniu samochodu nie działa blokada kierownicy (bardzo ciężko kręcić ale to przez brak wspomagania pewnie). Nie ma problemów z odpalaniem samochodu oraz z kierownicą po odpaleniu (można normalnie jeździć). Sprawdziłem bezpieczniki pod maską - 15A i 5A - są OK. Kontrolki czasami gasną, czasami wcale się nie zapalają, a czasami dopiero po jakimś czasie. Wyczytałem że problem może być z modułem blokady. Ale czy coś jeszcze mogę sprawdzić? Moduł wolałbym ruszyć na samym końcu - żeby przypadkiem mi się kierownica nie zablokowała na stałe. Taśma zwijacza jest raczej ok - wszystko działa (sterowanie radiem, tempomat). Nie pokazują się żadne komunikaty na wyświetlaczu typu „STEERING LOCKED/ NOT LOCKED". Jakieś pomysły, wskazówki?
  3. Cześć, Mam problem z jedną lampą tylną - najpierw kierunkowskaz szybko migał przy wciskaniu hamulca, później (po przeczyszczeniu kostki) kierunkowskaz lekko sie zapalał przy wciskaniu hamulca, a teraz (po jeszcze jednym oczyszczeniu kostki) kierunkowskaz działa ok, ale nie ma światła stopu w tej jednej lampie. Zamówiłem już kostkę, myślę też nad wymianą samego wkładu w lampie (to w co się tą kostkę wpina). Czy jest jakiś sposób na uniknięcie takich problemów w przyszłości? Dlaczego ta kostka się przypala?
  4. Witam, Niestety jeden z oryginalnych głośników w drzwiach zaczął pierdzieć - czas na wymianę. Powiedzcie mi jakie głośniki powinienem wybrać aby pod seryjnym radiem basu nie było mniej niż przy seryjnych? Od razu mówię, że nie chcę wymieniać radia, ani całego nagłośnienia, czy dodawać wzmacniacza - to co jest seryjnie mi wystarcza. Nie chcę też za dużo wydawać (bo i po co skoro jakość dźwięku z oryginalnych mi wystarczała?). Oczywiście nie chcę też zmieniać boczków żeby wstawić coś większego, a drzwi są wygłuszone tak jak wyjechały z fabryki ;) A więc: Szukam dwóch głośników basowych (im więcej basu tym lepiej) za (możliwie) jak najniższą kwotę :) Podobno Pioneer ma dużo basu - te by się nadały: https://goo.gl/cdagAe ? (Pioneer ts g133) Chciałbym poznać Wasze opinie a później pojechać do jakiegoś sklepu odsłuchać kilka wybranych.
  5. Dzięki za odpowiedzi :) Też chyba jednak założę komplet TEXTAR - jest promocja na nie -10% Dodano: 23 lis 2014 - 12:03 Zauważyłem jednak, że są różne systemy hamulcowe dla klocków (ATE na przednią oś ma w ofercie Bosch i ATE, TEXTAR tylko Bosch). Co powinienem wybrać? Mam Meg 1.4 2003r
  6. @Spike96 poprawiłem link Bosha, chodzi o przód oczywiście :) Dzięki za odpowiedzi, zanim kupie hamulce to jeszcze mam trochę czasu więc jak ktoś chciałby się jeszcze wypowiedzieć to zapraszam :)
  7. Witam. Muszę kupić tarcze hamulcowe na przód (od razu wezmę klocki). Tylko co wybrać? Zastanawiam się nad: Tracze: Zimmermann - tu mnie zastanawia to, że mają średnicę 259,6. Nie będzie to przeszkadzało? Bosh ATE Tarcze: Bosch TRW Ferodo Jak widać ceny zbliżone więc pytanie co wybrać? Słyszałem dobre opinie o zestawie tarcze ATE + klocki Ferodo i ku nim najbardziej się skłaniam (wychodzi 400zł). + jeszcze darmowa wysyłka powyżej 400zł i 5% rabatu z kodem: IPMECH5 Ale może macie inne pomysły? Proszę o pomoc :)
  8. No ok, ale wlasnie problem w tym ze czasami przy ruszaniu wspomaganie dziala mega dobrze i kierownica chodzi leciutko a raz wspomaganie chdzi slabo i kierownica kreci sie ciezko (tez przy ruszaniu). W czym moze byc problem? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
  9. Witam, Nie do końca mam pewność czy to problem czy normalka.. Gdzieś czytałem, że nasze Meganki same ustawiają sobie siłę wspomagania w zależności od prędkości. Ale co w przypadku gdy jednego dnia po odpaleniu i przy ruszaniu kierownica chodzi leciutko (wspomaganie chodzi mocno) a następnego dnia już ciężej (wspomaganie chodzi słabiej). Warunki pogodowe bez zmian (około 30 stopni w cieniu, samochód za każdym razem w słońcu). Zawieszenie jest ok, zbieżność też, podłoże raczej zbliżone (trawa). Pozdrawiam
  10. Wyczyściłem przepustnice (Jeezu, dłużej ją wyjmowałem niż czyściłem...). Wstępnie mogę powiedzieć że się poprawiło :) zobaczymy jak będzie za tydzień ;) Dodano: 19 cze 2014 - 13:38 Wygląda na to, że problem rozwiązany :) Od wyczyszczenia miałem tylko raz sytuację, że obroty po ponowny odpaleniu spadły do 600 ale w ciągu 1 sekundy wróciło do normy. Temat do zamknięcia, dzięki za pomoc :)
  11. Witam, Mam następujący problem: Przykładowo odpalam samochód rano (wieczorem, w południe, obojętnie, ważne aby to było pierwsze odpalenie po dłuższym czasie) samochód ładnie trzyma obroty. Po jakimś czasie jazdy (jak samochód sie rozgrzeje) idę do sklepu/ na korki itp. Wracam po 10-60min i odpalam - obroty spadają do około 400, często przy próbie ruszenia Meganka gaśnie. Gdy już ruszę to problem podczas jazdy się nie ponawia (chyba, że znowu zrobię chwilę przerwy). Świece mam nowe (mają 3 tygodnie), cewki wymienione na denso też 3 tygodnie temu (z tym że kupiłem używane). 2 tygodnie temu wymieniony olej i filtry (przed wymianą tego wszystkiego problem również występował). Co to może być? Może być to związane z wilgocią w powietrzu? Co mogę sprawdzić/wymienić?
  12. Sory, że tak późno odpisuję... Wystarczyło pojechać na kasowanie błędów :) Temat można zamknąć :)
  13. Była to pierwsza rzecz jaką zrobiłem po powrocie z pracy :D I winni jednego problemu znaleziony (oczywiście cewka). Póki co wymienię tylko tą wadliwą bo mimo wszystko to spory wydatek (wymiana wszystkich na raz) :angry: zostaje problem z ESP/ASR, ale dopiero w piątek będę miał czas sprawdzić kable i kostki Dodano: 07 maj 2014 - 12:38 W końcu wymieniłem 4 cewki na używane DENSO (czytałem w kilku tematach, że DENSO warto kupić nawet używane). Po wymianie silnik ładnie pracuje, błąd ESP/ASR DEFEKT znikł, przestał mrugać również Check Engine. Niestety obecnie, zaraz po odpaleniu, cały czas świeci się światłem stałym (nie mruga) check engine i service :( Może to pozostałość po poprzednich błędach? Zauważyłem też, że poziom oleju na wyświetlaczu zmniejszył się o jedną kreskę (nie wiem jak na bagnecie bo nie mogę go wyjąć, ale na dniach będę wymieniał olej). Planuje pojeździć trochę samochodem, może błąd zniknie?
  14. Witam, Problem wystąpił dzisiaj. Po odpaleniu samochodu i cofaniu do wyjazdu zgasł mi samochód dwa razy (nigdy mi się nie zdarzało). Po wyjechaniu na ulicę poczułem że nie ma mocy i silnik nie chodzi na wszystkie gary. Po chwili zapaliła się kontrolka Check Engine i podczas dalszej jazdy miga. Stwierdziłem, że pewnie od wilgoci coś przerywa (ostatnio sporo padało a kiedyś w innym aucie miałem podobnie po wjechaniu w kałużę). <><><><><><><><><><>><><><><> Niestety po kilku chwilach dalszej jazdy zapaliła się kontrolka ESP/ASR, Service i komunikat na wyświetlaczu: ESP/ASR DEFEKT <><><><><><><><><><>><><><><> Poczytałem trochę i wiem co może być przyczyną poszczególnych problemów, ale może jest jakiś czynnik wspólny? W końcu problemy wystąpiły jednocześnie... Po zatrzymaniu samochodu Check Engine czasami gaśnie (po ruszeniu zapala się i miga), pozostałe nie gasną. Po ponownym odpaleniu auta sytuacja się powtarza, z tym że kontrolki nie palą się od razu po odpaleniu a po pewnym czasie jazdy, a silnik przerywa cały czas :D <><><><><><><><><><>><><><><> Pomożecie coś? Silnik 1.4, Meg 2 ph1 Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  15. Witam, Mam następujące problemy: Gdy rano odpalam samochód to wszystko jest ok (obroty 1100). Jadę do marketu, po godzinie lub 2 wracam do samochodu, odpalam i albo: -odpala, obroty spadają do zgaśnięcia -odpala, obroty spadają do 400 i jak przejadę się kawałek to wszystko wraca do normy. Gdy odpalam samochód po 8 godzinach (np po pracy) to jest ok... Co może być przyczyną? I drugi problem: Gdy popada deszcz to samochód jakby nie palił na wszystkie gary na niskich obrotach, powyżej około 2500 obrotów jest szarpnięcie (jakby dostał mocy) i jest ok. Taki problem jest tylko chwilę po odpaleniu. Może jest jakaś wspólna przyczyna obu problemów? Jeszcze nic nie robiłem przy samochodzie żeby usunąć problemy (czekam na Wasze porady). Pozdrawiam i sory moderatorów za entery, ale tak jest czytelniej... :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!