Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
mar_bis
Nowy użytkownik-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane III Ph I
-
Silnik
1.5 dCi
-
Przebieg (tys.km)
150
-
mar_bis obserwuje zawartość Szyba kierowcy raz działa, a raz nie...
-
Mam problem ze sterowaniem szybą kierowcy w MIII Ph 1 5 d. Ostatnio przycinała mi się szyba mniej więcej w połowie wysokości i było słychać jak coś ją spowalnia i przeskakuje. Aż dzisiaj - szyba działać przestała - nie było nawet słychać działania silnika. Po chwili - znów zaczęła działać. Rozebrałem drzwi, i nawaliłem smaru w mechanizm prowadzenia szyby - było go już mało. Szyba już przesuwała się bez problemu i bez oporów. Natomiast w kwestii sterowania - mogę ją podnieść, opuścić i tak z 5x... po czym przycisk przestaje reagować. Nie słychać nawet żeby silniczek próbował pracować. Wystarczy ze samochód chwilę odstoi - i wszystko wraca do normy - znów można sterować szybą, ale znów tylko kilka razy. Jakieś pomysły co to może być?
-
Wyczuwam ironię... naprawdę potrzebna?
-
Koledzy, mam Megane III z 2009r, 1.5dCi bodaj 85KM. Mam też Megane II 1.5dCi 82KM z 2004. Stara Megane pali mi średnio 4l. Jadąc w trasie, podtrzymując ją na 90-100km/h w starej spalanie mam wtedy na poziomie max 2l/100km. W nowej zaś średnie spalanie oscyluje w okolicy 6l/100km. A jeżdżę BARDZO delikatnie. Jadąc na autostradzie, po równej drodze, przy 100km/h czasowe spalanie to aż 4l/100km. Czy taka różnica w spalaniu to normalna rzecz? Czy może coś jest nie tak? Myślałem nad tym, czy ktoś wcześniej sobie auta nie podkręcał i czy nie bierze się to stąd, ale nie wiem gdzie to mogę sprawdzić.
-
Megane III phI Skrzynia biegów / ciężke przejście z 1 na 2
mar_bis odpowiedział(a) na bartek.s temat w 1.5 diesel
Sprawdź linki od lewarka do skrzyni. -
Megane III phI Zakup 1.5 DCI 90k, warto ?
mar_bis odpowiedział(a) na marches temat w Zakup - Megane III
Też zastanawiam się nad taką Megane 1.5dci 90KM. W tej którą jestem zainteresowany jest pompa Delphi - czy w "trójkach" pompy Delphi są tak samo niewydarzone jak w "dwójkach"? Powinienem się jej bać? -
Megane II phI Kontrolka AIR BAG + SERVICE
mar_bis odpowiedział(a) na volke temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Koledzy... już mam dość. Od jakiegoś czasu zaświecała mi się kontrolka poduszek. Świeciła i po chwili znikała. Teraz świeci cały czas. Zdemontowałem zwijacz, sprawdziłem miernikiem ścieżki - wszystko ok. Przeczyściłem masę na kierownicy, porozpinałem i podociskałem kostki pod fotelami, rozłączyłem i spiąłem znów kostkę od włączania poduszki pasażera.... A błąd jak świecił tak świeci. Co jeszcze mam sprawdzić? -
W 1.5dci podobno rozdzielacza wyczyścić nie sposób - może po prostu zapchało Ci się coś znów?
-
Megane II phI 1.5 dci 82km Dziwne falowanie obrotów przy deptaniu gazu na 3/4 biegu
mar_bis odpowiedział(a) na Wydryszek temat w 1.5 diesel
sprzęgło kupiłem za 250zł, drugie 250zł wymiana - więc jeszcze nie tak strasznie. -
Megane II phI 1.5 dci 82km Dziwne falowanie obrotów przy deptaniu gazu na 3/4 biegu
mar_bis odpowiedział(a) na Wydryszek temat w 1.5 diesel
Miałem podobne objawy przy kończącym się sprzęgle. Też działo się to tylko na wyższych biegach. -
Megane II phI 1,5dci Silnik Traci na mocy w czasie jazdy,
mar_bis odpowiedział(a) na lukstir temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Jeśli zdarza Ci się to głównie podczas przyspieszania na wyższych biegach - ot np. przy wyprzedzaniu, a obroty idą lekko w górę a auto nie przyspiesza (objaw jakbyś jechał na automacie który akurat zmienia bieg), to może być skutek kończącego się sprzęgła - tak miałem przynajmniej ja. -
Megane II phI 1.5dci Opiłkująca pompa - jaka procedura naprawy?
mar_bis opublikował(a) temat w 1.5 diesel
A więc stało się - najprawdopodobniej pompa sieje mi opiłkami. Póki co jeden wtryskiwacz się obraził i leje na przelewie. Ale do rzeczy. Planuję jak poniżej: 1. Kupić zregenerowaną/zregenerować własną pompę wtryskową. 2. Wyczyścić bak (lub wymienić na taki z wersji benzynowej żeby uniknąć opiłków- czy spasuje?) 3. Wymiana filtra. 4. Dokładne płukanie przewodów. 5. Czyszczenie wtryskiwaczy ultradźwiękami. 6. Płukanie szyny CR (lub zakup używanej - ale chyba lepiej wypłukać tą co mam, tylko jak to zrobić skutecznie?) Czy dobrze myślę? Czy czyszczenie wtryskiwaczy wystarczy, czy trzeba je od razu regenerować - przecież nie leją a i auto jeździ normalnie? A może znacie kogoś, kto dobrze i tanio regeneruje pompy? Z góry dziękuję za opinie. -
Megane II phI Uciekający olej w okolicach chłodnicy/podstawy filtra.
mar_bis opublikował(a) temat w 1.5 diesel
Koledzy - chłodnica wygląda tak jak na załączonym obrazu... więc nieciekawie. Oleju ubywa. Co może być przyczyną? Czy da się to ew. jakoś wyczyścić, czy lepiej od razu wymienić chłodnice razem z podstawą filtra? -
Megane II phI Demontaż boczków tył - Megane II 3D
mar_bis odpowiedział(a) na mar_bis temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Panowie, Może jednak ktoś, coś wie? -
Megane II phI 1.5dCi - wlane 4.5 litra oleju, a na bagnecie ani śladu!
mar_bis odpowiedział(a) na mar_bis temat w 1.5 diesel
Na podwórku stoi też Laguna 1.9dCi. Wziąłem od niej bagnet - wchodzi na 54cm, twój wchodzi na 53. Ten bagnet pokazuje mi maksa - czyli odejmując ten centymetr wychodziłoby idealnie pośrodku. I teraz strach - jeździć, czy nie jeździć? ;| Możliwe, że mam jakąś większą miskę, czy coś?