Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dgurdak

Nowy użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II
  • Silnik
    1.5 DCI 82KM
  • Przebieg (tys.km)
    152000
  1. Na żywca nic nie było robione, a motor pracuje na wszystkich cylindrach tylko w czasie jazdy pokazuje injections fault i brak mocy powyżej 2 tys. Dodano: 01 lut 2015 - 06:38 W dalszym ciągu walczę z błędem injections fault i niedostatecznym ciśnieniem na ramie, ciągle jest problem z regulatorem ciśnienia na pompie cr, wszystko zostało sprawdzone przez elektromechanika rozrząd ustawiony prawidłowo, wtryski wszystkie sprawne, pompa sprawna była włożona inna na próbę, naprawa tego auta nie długo przekroczy wartość samego samochodu, ostatecznie można było go ze złomować, ale jeżeli ma ktoś jakiś pomysł każdy jest miło widziany, pierwszy i ostatni zakup tej marki!!! Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes
  2. Rozrząd został ustawiony ponownie, ale praca silnika się nie zmieniła, powoli brakuje pomysłów, jutro jeszcze dam na diagnostykę wtryskiwacze, wygląda że problem może leżeć po stronie 4 wtrysku, mechanik stwierdził że nie podaje on prawidłowo, rozłączał wszystkie po kolei i na na trzech rzucało silnikiem a na 4 brak reakcji ze strony silnika, taką otrzymałem informacje od niego. Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes Dodano: 22 sty 2015 - 13:12 Wtrysk został uszkodzony, końcówka nie rozpylała paliwa, dokładnie była klepnieta przez poprzedni motor, jeszcze nie ma mocy i po przekroczeniu 2 tyś obr/min zapala się kontrolka injections fault, cos jeszcze kuleje.
  3. Wcześniej nie miałem problemu ze swoją pompą, mechanik zastanawia się czy przy ustawianiu rozrządu, nie wrzucić mojej pompy CR? Jeszcze pytanie czy ustawienie rozrządu poprawi pracę silnika czy w końcu będzie prawidłowo pracować na wszystkich cylindrach, samochód ogólnie nie chętnie odpala przy rozruchu zimnego silnika, podczas jazdy co chwile zapala się kontrolka Check Engine.
  4. Dałem na diagnostykę zobaczymy co się okaże, ogólnie nie da się nim jeździć nie ma samochód mocy i przechodzi w tryb awaryjny, ale jedno co zauważyłem że z filtra do pompy idą ogromne ilości pęcherzy, tak jakby faktycznie był zapowietrzony! Dodano: 16 sty 2015 - 14:49 Po wizycie na komputerze wyskoczyły dwa błędy, zła synchronizacja walka rozrządu, czyli prawdopodobnie przestawiony rozrząd oraz regulator ciśnienia na pompie CR
  5. Witam! Jestem po wymianie silnika( goły słupek z pompą CR), oznaczenia motoru są identyczne jak poprzedniego K9K 722 1.5 dci, kupiłem goły słupek łącznie z pompą wtryskową, mechanik założył moje wtryskiwacze (były niedawno regenerowane) silnik po odpaleniu nie pracuje równo i "przebira" przy dodawaniu gazu, tak jakby nie pracował prawidłowo na którymś cylindrze, niestety mechanik nie ma komputera do renówek, czy trzeba po wymianie ustawić jakieś konty kąty wtrysku bądź je kodować, nie wiem czy pompa wtryskowa, która jest na nowym słupku musi być przypisana do wtrysków? Kontrolka jaka jeszcze po odpaleniu pokazuje "check fuel injections"
  6. Witam! Mam poważny problem, w megance odkręciło się koło pasowe od alternatora, nie wiem jakim cudem rano odpalałem i nagle patrze nie ma ładowania, chciałem dojechać do mechanika bez ładowania i nagle zaczyna migać co jakieś 5 minut kontrolka od oleju, jakieś dwa kilometry przed mechanikiem zaczęła świecić się kontrolka na stałe i zaglądam pod maskę a tu koło pasowe leży na obudowie silnika, nie wiem czy jedno z drugim jest jakoś powiązane i czy to grozi awarią silnika? Na razie mechanik jeszcze nie zaglądał, ale wole się już nastawić, nie mam nadal pojęcia jak mogło odkręcić się koło pasowe, czekam na Wasze opinie... Dodano: 30 gru 2014 - 15:52 Witam! No i stało się, dzisiaj silnik odmówił posłuszeństwa zacząło coś walić w silniku i koniec, nie wiem jeszcze co się stało, ale silnik dość głośno pracował na wyszszych obrotach , a dzisiaj tak zaczęło coś walić że masakra, zgasł i nie idzie obrucić nawet rozrusznikiem, proszę tylko o odpowiedz czy jeżeli kupie silnik od clio 2, bedzie pasował do megane II rozrusznik jest z tyłu!
  7. Witam! A posiada ktoś MANUAL do takiego rozwiązania bo u mnie jest to samo, chciałbym spróbować tej metody, a z drugiej strony jestem trochę zielony z tych dołączonych obrazków,mało mi to mówi , z góry dziękuję :)
  8. Witam! Jakieś dwa tygodnie temu wymieniłem uszkodzoną świecę na 4 cylindrze i przez dwa tygodnie był spokój, dzisiaj rano odapalam i ku..a kręci a nie odapala, odpalił dopiero za drugim razem,oczywiście check injections co to do "jasnej" może być!?
  9. Chcialem zadac pytanie w sprawie błędu check injections i problemów z porannym odpalaniem, mianowicie nie zawsze ale zdaża się że megane II 1.5 DCI 82km ma problem z porannym rozruchem, a mianowicie zdaża mu się że odpali dopiero za trzecim razem, błedy na jakie wykazało to błąd świecy żarowej na 4 cylindrze i błąd wtrysku wartość minimalna na 4 wtrysku czyli na tym samym co uwalona świeca, test przelewowy wykazał że 4 wtrysk jak najbardziej w pożądku nie ma problemu z kopceniem silnik chodzi równo i nie przerywa, czy powodem porannych problemów może być świeca?
  10. Szukam osoby która posiada urządzenie diagnostyczne CLIP z okolic Kępna, Ostrzeszowa, Ostrowa WLKP...
  11. Problem został rozwiązany wymiana UCH na używany zażegnała problem z wycieraczkami, jeżeli to komuś pomoże, pozdrawiam!
  12. Witam! Mam kolejny problem z odpalaniem, renówka rano jak nie jest ciepła to pali normalnie ale jak się nagrzeje to cały czas odpala za drugim razem nie zawsze jej się to zdarza ale teraz coraz częściej, czytałem że może być to czujnik poł. wału, ale też czytałem że rozrząd może być przestawiony,rok temu wymieniałem rozrusznik też zastanawiam się czy nie robi jakiś cyrków, czy możecie podesłać jakąś fotkę gdzie znajduje się ten czujnik wału, przeczyszczę go profilaktycznie może to coś pomoże? Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie jest ten czujnik poł. wału??????? Czujnik położenia wału został wymieniony i auto pali na dotyk, wcześniej nie pokazywał żadnych błędów rozrząd nie przestawiony na szczęście, aż w końcu o dziwo wywalił błąd Injections Fault i palił rano dopiero za trzecim podejściem a czasem nawet za piątym, podobny efekt jak przy cofającym się paliwie 1.5dci, częsty problem, a tu czujnik głupiał jak oszalały, że też wcześniej nie wykazał komputer żadnych błędów, taki urok... Sprawa rozwiązana ale może komuś to pomoże!
  13. Witam! Muszę zaczerpnąć porady w sprawie bagażnika w hachbecku, niestety klapa się nie otwiera wogóle, wchodziłem na forum szukałem tematów ale niestety za bardzo nie wiem co zrobić, otóż sprawdzałem kable i połączenia między klapą a karoserią i nie widać tam żadnych uszkodzeń, z pilota również nie idzie otworzyć klapy, chociaż widać że migacze reagują, czyli sygnał jest wysyłany do komputera, tylko mogę otworzyć go awaryjnie od środka, byłem u mechanika sprawdzał może to z godzinkę i stwierdził że chyba UCH poleciało, może ktoś miał taki przypadek lub jakieś sugestie, będą mile widziane bo przy małym dziecku bez bagażnika to jest spory problem!
  14. Jestem po wizycie u mechanika, nie ma przejścia prądu na wtyczce, stawia raczej na uszkodzone UCH-a, ale nie wykluczył że przewody od wycieraczek nie są gdzieś uszkodzone, stwierdził że dziwna sprawa występuje gdyż spryskiwacz działa poprawnie i przejście prądu na bezpiecznikach również, czy jakoś tak, samochód przyjmie dopiero po nowym roku, więc narazie zostaje mi jeździć tylko w suche dni:)
  15. z tą skrzynką bezpieczników, była akcja jakieś 2 miesiące temu, została zalane przez wodę ponieważ zatkał się wąż odprowadzający wodę przy podszybiu,ale została dokładnie wysuszona i wyczyszczona preparatem do elektroniki wszystko działało bez zarzutu, możliwe że któraś kostka w skrzynce zaśniedziała i dlatego brak połączenia, czy możecie podpowiedzieć które to złącze odpowiada za pracę wycieraczek? Aha bezpiecznik F9 25A, jest sprawny i przechodzi przez niego prąd!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!