Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ted11

Użytkownik
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV TCE140 GT Line
  • Silnik
    1.3 TCE 140
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z szacunku dla Tych, którzy wnoszą merytoryczne treści do tematu. Pozdrawiam
  2. Ludzie ogarnijcie się. Co mają ostatnie posty do tematu głównego ? - otóż dokładnie nic !. Robicie totalny śmietnik i to nie pierwszy raz. Zgłoszone do moderacji.
  3. U mnie od wymiany półosi (rok temu) jest idealna cisza. Natomiast nowynproblem to skrzypiące amortyzatory. Juz6nie mam siły znowu "walczyć " z tą całą spychotechniczną machiną Renault Polska.
  4. Witam W zeszłym tygodniu w moim Megane zgodnie z zaleceniem RP wymieniono obie półosie. Z informacji przekazanych mi przez Kierownika serwisu (Wektor B-B) zastosowano półosie, które miały inne numery katalogowe. Na pytanie, czy dokonano w nich jakichkolwiek modyfikacji - usłyszałem, że nie ma takich informacji. Dodał, że czasami zdarza się, że nr katalogowy jest inny, a specyfikacja taka sama. Jedynie co zmieniono na pewno, to zastosowany smar. Natomiast nie było mowy o żadnym kleju i poduszce o których to pisali koledzyw wcześniejszych postach ?. Jak dotąd przejechałem ok. 500km (jedna trasa ok. 300km) i jest super, czyli tak jak być powinno w nowym samochodzie. Mam takie wrażenie jakby działanie całego układu przeniesienia napędu działało bardziej przyjemnie (elastycznie). Zobaczymy jak będzie w lecie przy wysokich temperaturach ? (choć przed wymianą stuki pojawiały się przy temp. otoczenia ok.10*C - (dłuższa jazda). W tej chwili jestem w stałym kontakcie z serwisem i mam przekazywać wszelkie uwagi. Mam też zapewnienie, że w razie pojawienia się podobnych objawów będą podejmowane dalsze próby rozwiązania problemu. Podsumowując , odnoszę wrażenie , że wreszcie RP i ASO zrozumiały, że problem jest po ich stronie i muszą go skutecznie rozwiązać. Szkoda tylko, że kosztowało to tyle straconego czasu i naszych nerwów. Z drugiej strony może lepiej późno...niż wcale Pozdrawiam i życzę wytrwałości w dochodzeniu swoich racji.
  5. Ja również otrzymałem takie oto pismo: Szanowny Panie, Uprzejmie informujemy, że serwis Wektor otrzymał wytyczne od Służb Technicznych Renault dotyczące stuków półosi w Pańskim samochodzie. Szef Serwisu został powiadomiony w sprawie, będzie się z Panem kontaktował w celu umówienia wizyty w dogodnym dla Pana terminie oraz informował w przedmiotowej sprawie. Z wyrazami szacunku (.....................................................) Koordynator ds. Reklamacji Klientów Renault Polska ref:_00Db0cZvn._500672........:ref Od szefa serwisu otrzymałem informację, że oczekują od centrali szczegółów dotyczących zakresu wymiany i technologii naprawy i w kolejnym kroku umówimy termin naprawy. Więc cierpliwie czekam. Myślę, że chodzi dokładnie 0 wytyczne wskazane przez kolegów powyżej. Morał z tego taki, że warto było "nękać" RP zgłoszeniami reklamacyjnymi. Myślę, że skala problemu uświadomiła decydentom, że nie można dłużej tego ignorować i lepiej poszukać skutecznego rozwiązania problemu. I oby tak było. Pozdrawiam
  6. Rozważam dokładnie to samo, a z resztą zgadzam się w 100%. Pytaniem otwartym jest to, czy RP ma w ogóle wolę rozwiązania problemu ?. Osobiście wątpię. Sam teraz czekam na odpowiedź pionu technicznego RP po przeprowadzonych 3 dniowych testach na których potwierdzono i udokumentowano problem. Oczywiście dam znać co tym razem wymłodzą. Pozdrawiam wszystkich
  7. Masz zdecydowanie rację z reklamacją z tytułu rękojmi. Sam z jej dobrodziejstwa wielokrotnie i to z pożądanym skutkiem korzystałem. W moim przypadku minęły już 2 lata i niestety rękojmia zgodnie ustawą jest niedostępna ???
  8. No to witaj w klubie :). Co do wizyty to zdecydowanie lepiej się umówić. Ja 2 tygodnie temu oddałem auto (też 140 GT Line) na 3 dniowy test. Usterka została potwierdzona (3 raz) udokumentowana i całość przesłana do centrali RP. Teraz cierpliwie (jak wszyscy) czekam na stanowisko RP. Pewnie będzie podobnie jak u innych, ale czas pokaże. Mnie chodzi o zebranie wszelkich materiałów, dokumentów itp, które będą niezbędne w dalszej batalii. Dam znać jak otrzymam oficjalną odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich
  9. I dokładnie tak jest jak piszesz. To, że komuś to nie przeszkadza nie oznacza, że jest ok. Wada, czy usterka jest ewidentna i obowiązkiem RP jest ten problem skutecznie rozwiązać. Amen A naszym obowiązkiem jest im non-stop to przypominać i nękać w każdy możliwy i zgodny z prawem sposób.
  10. Tak. U mnie po wymianie ponad rok temu jest ok więc myślę, że problem został skutecznie rozwiązany. Pozdrawiam
  11. Racja. Tak zrobię, bo RP ewidentnie gra na zwłokę i zmęczenie przeciwnika.
  12. Ja 23-go oddaję auto z tego samego powodu na kompleksowy test (decyzja RP na zgłoszenie reklamacyjne). Pewnie będzie jak poprzednio. Wtedy kolejny krok - zgłoszenie do UOKiK. I zachęcam raz jeszcze wszystkich do podobnego działania. Chodzi o wykazanie naruszenia zbiorowego interesu klientów. Wtedy to UOKiK ma podstawę do działania. Pozdrawiam
  13. Ja konsultowałem się z biurem rzecznika praw konsumenta. Potwierdził, że można złożyć zawiadomienie do UOKiK. Ale najlepiej wtedy wykazać, że stosowane praktyki prowadzą do zbiorowego naruszenia praw klienta. Więc warto by rozważyć zawiadomienie zbiorowe. Taka jest moja propozycja. Proszę więc o sugestie kolegów w tym temacie. Może być na priv.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!