Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rafal198128

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II
  • Silnik
    1,9
  • Przebieg (tys.km)
    180000
  1. Moja Renia miała przejechane" niby" 180 tys. potwierdzone w serwisie, co było przyczyną takiego stanu, że na 3 tłokach nie było kompresji nie wiem, mechanik sprawdzał wszystko po kolei a że tylko zajmuje się renówkami to części, które przekładał były z innych sprawnych pojazdów, po czym jak już sprawdził pompę wysokiego ciśnienia, pompę ciśnienia wstępnego, zawór erg, turbosprężarkę, przewody paliwowe oraz pompowtryskiwacze sprawdził kompresję i się okazało, że na 3 tłokach nie ma kompresji, po czym próba olejowa, co tylko potwierdziło awarię. Wymiana słupka no i niby wszystko było już ok, ale jakoś spalanie wrosło nagle o ok 2 litry, zaczął szwankować zawór na listwie zasilającej później jakiś kolejny zawór chyba na pompie. Po czym niestety sprzedałem renaulta z ciężkim sercem dodam może mi ktoś wierzyć albo nie powiedziałem nowemu nabywcy, co w nim piszczy, facet przy kupnie był bardzo zadowolony nawet wiedząc, co jest. Mechanik ma rozebrać stary słupek w najbliższym tygodniu i z ciekawości te,ż się chce dowiedzieć, co było powodem takiego stanu.
  2. przrabiałem podobny problem u siebie zbacz - sprawdź kompresję
  3. Witam wszystkich bardzo serdecznie, chciałbym się serdecznie pożegnać z gronem bardzo mi pomocnym jak zaszła potrzeba forum. Po walce stoczonej z moim Scenickiem postanowiłem się go pozbyć i też tak zrobiłem, po problemach z odpalaniem później to już w ogóle nie chciał odpalać jak się okazała brak kompresji na 3 z 4 tłoków, po wymianie i regeneracji pompy po wymianie silnika przeszła mi już ochota na posiadanie raz diesla dwa renault, choć dodam, że zawsze jeździłem tą marką. Życzę wszystkim tutaj jak najmniej napraw jak najmniej problemów z renówkami.
  4. Witam wszystkich, przepraszam za to, że nie odpisywałem, ale batalia z samochodem trwała cały tydzień. W końcu po wizytach w różnych warsztatach i praktycznie każdy mechanik chciał wymieniać pompę, plus listwy i jeszcze masę innych czujników, zaprowadziłem do powiem szczerze fachowca przez duże F, od renówek podłączył do komputera trzy razy odpalił zostawił na noc w warsztacie, zadzwonił o 10 rano dnia następnego, powiedział, że wszystko jest ok nie trzeba wymieniać pompy, przewody paliwowe są też ok, filtr paliwa super powodem ciężkiego odpalania był czujnik ciśnienia paliwa na listwie wymieniony i jest ok. Może mój problem i rozwiązanie jego komuś się przyda, pozdrawiam wszystkich. Dodano: 03 lip 2014 - 09:52 A jednak przedwczesna moja radość była, po około 4 dniach użytkowania problem pojawił się sie na nowo, ale teraz doszła nierówna praca silnika jeszcze trudniejsze odpalanie, dzisiaj jadę do pana fachowca zobaczymy, co powie. Bo zaczyna to troszeczkę być denerwujące a już najbardziej ta trudność w odpalaniu. Tutaj mam pytanie a może to wtrysk albo wtryski są uszkodzone?
  5. Witam wszystkich serdecznie, mam prośbę, bo może okazać się to rozwiązaniem mojego problemu, gdyż wizyty u mechaników i kolejne diagnozy rozwalą mi portfel. Już wyjaśniam - czy u was, tzn. u użytkowników silników 1,9 dci 120 km za gruszką w przewodzie idącym chyba do filtra paliwa znajduje się po dłuższym postoju powietrze u mnie po około 8 godzinach dokładnie za gruszką znajduje się około 10 cm wolnej przestrzeni - powietrza. Czy od gruszki do filtra nie ma prawa znajdować się ani 1 milimetra powietrza? Bardzo proszę popatrzcie i dajcie znać z góry bardzo dziękuję.
  6. Witam wszystkich bardzo serdecznie, jakieś 3 tyg temu nagle chcąc jechać do pracy nie bardzo mogłem odpalić mojego Scenicka, zbliżała się wymiana klocków, tak więc podjechałem do mojego mechanika powiedziałem mu o przypadłości. Wywnioskował, że może być to filtr paliwa, podpiął komputer - nic nie wykazał. Filtr paliwa został wymieniony i przez te około 2 tygodnie było wszystko dobrze. Dzisiaj udaliśmy się z żoną do rodziny, po około 3 godzinach wsiadamy do autka a tu problem z odpaleniem, szukałem na forach niby znalazłem ale do tego wszystkiego dochodzi dziwne mało odczuwalne ale odczuwalne tak jakby przerwanie dotyczy to biegu od 2 wzwyż, nie umiem tego precyzyjnie opisać ale to jest tak jakby samochód nie dostawał pełnej dawki paliwa jest to mało wyczuwalne ale jest. bardzo proszę o poradę co to może być. scenic 2004, 1,9 dci 120 km
  7. witam wszystkich, piszę ten temat w tym dziale bo chyba jest to dział najbardziej zblizony mojemu tematowi. Dzisiaj byłem wymienić opony na zimowe i ku mojemu zaskoczeniu, choć po rozczytaniu numeru VIN i jak również po opisie na naklejkach wewnątrz felg, mój pojazd nie posiada czujników cisnienia w oponach. Moje pytanie czy ten system można wyłaczyć z pozycji komputera podpinająć klip czy można to w jakiś inny sposób oszukać.
  8. witam wszystkich czy te opony z felgami będąpasowałay do scenica II 2004 r silnik 1,9 dci 120KM bardzo prosze o doradę, http://allegro.pl/felgi-stalowe-z-oponami-zimowymi-15-renault-modus-i3622829451.html
  9. w środę sprawdzę czy przypadkiem nie jest uszkodzony ten wąż, mam nadzieję, że nie jest to uszkodzenie turbiny, bo zapewne nie jest to mały koszt naprawy, Dodano: 22 lip 2013 - 15:49 Bardzo ciekawą opinie usłyszałem w serwisie ze nie moze to byc turbo bo olej by się zbierał przy wlocie a nie przy wylocie sprawdzili ciśnienie i ze jest ok to moze wy mi powiecie skąd tam olej może ktoś miał taką przypadłość Dodano: 22 lip 2013 - 22:12 to jeszcze mam jedno pytanie bo nie jest to mój pierwszy silnik diesla, naczytałem się troche o tym, czy podczas przyspieszania dosyć takiego mocniejszego powinna delikatnie syczeć turbina, przy c4 sprawna turbina przy dodawaniu dosyć mocniej gazu turbo suczało czy są to normalne objawy?
  10. nie ma dużej ilości tego oleju, ale jest olej, jednak nie zauważyłem spadku mocy samochodu czy też gorszej pracy turbiny. olej można zauważyć tylko przy końcówce rury która wchodzi do intercoolera, i właśnie w tym miejscu olej wylatuje na zewnątrz w wężu za przepustnicą znajduje się niewielka ilość oleju
  11. witam wszystkich, od jakiegoś vczasu zauwazyłem że przy wężu - rury intercooler wycieka mi olej, jest to ta rura która idzie od przepustnicy własnie di intercoolera, ostatnio wymontowałem tą rurę wyczyściłem, wiadomo załozyłem ponownie jednak olej cały czas wylatuje co powoduje ubytki oleju, moje pytanie czy w samym intercoolerze może być olej, albo może ktoś już miał podobną przypadłość i jak to rozwiązał. czy jest to zwyczajnie xle zamontowana opaska, przepraszam za tak błachy problem jednak troche mnie to denerwuje.
  12. Witam wszystkich, szukałem po forum jednak niestety nie znalazłem, potrzebował bym schemat silnika 1,9 dci scenic II.
  13. www.allegro.pl/przewod-dekompresji-renault-dti-dci-i3376254147.html może teraz zadziała, no własnie jak otworzyłem to ta guma była totalnie zapieczona Dodano: 05 lip 2013 - 22:07 a może mi ktoś napisze do czego jest ta odma jaka ona pełni funkcję?
  14. Witam wszystkich bardzo serdecznie, dzisiaj chciałem wyczyścić przewód dekompresyjny, po otworzeniu zaworu niestety okazało się, że guma w środku nadaje się jedynie do śmietnika, wyjąłem wszystko wyczyściłem. i teraz moje pytanie czy można jeździć bez tego zaworu:http://allegro.pl/przewod-dekompresji-renault-dti-dci-i3376254147.html, tzn bez tej gumy i sprężyny w środku, jutro muszę jechać pilnie z dzieckiem do szpitala jakieś 120 km i nie wiem czy coś się nie stanie podczas tej podróży, bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!