Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Roland123

Nowy użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1.6 Benzyna
  • Przebieg (tys.km)
    113
  1. tzn. pytam dlatego bo niby mam 4x100, ale nikt nie jest pewien, a osoba od której chciałem kupić felgi od Scenica dziwiła się, że nie mam na 5 śrub. Czy czujniki ciśnienia i felgi będą pasować z senica jedynki?
  2. Witam, Jak dobrać felgi aluminiowe, jakie będą pasować i czy muszą mieć czujniki ciśnienia? Jak jest z kompatybilnością czujnikòw ciśnienia, czy pasują od senica, laguny? Silnik to 1.4 z 2003
  3. Świece wymienione, wtryski wymienione 2 z 4, wydaje mi się, że przydałoby się jeszcze jedną sztukę. Zastanawiałem się też nad poduszką silnika, bo nie raz na jałowym na światłach zarzuca, nie raz bardzo mocno. Da radę sprawdzić ten czujnik położenia wału czy trzeba wymienić i zobaczyć czy będzie różnica?
  4. Witam, Tak jak w tytule, po odpaleniu wskazówka obrotomierza jest o jedną kreskę niżej niż powinna być, nie ma mocy samochód może łatwo zgasnąć jeśli nie wciśnie się mocniej pedału przyspieszenia. Po dodaniu gazu (na jałowym), wskazówka podchodzi do góry o jedną kreskę i jest już w porządku, podczas jazdy trzyma obroty i dobrze przyśpiesza. Dodam jeszcze, że zdarza się, że od razu nie odpali, ale to miało miejsce tylko kilka razy.
  5. to dziwne ale po nocy już ten komunikat się nie pali, zobaczymy czy się pojawi z powrotem
  6. Witam, samochód z Holandii. Kiedy wsiadłem przed chwilą do samochodu zapaliła się kontrolka ciśnienia w lewym kole, uzupełniłem powietrze i wszystko było w porządku, po paru kilometrach zapaliła mi się kontrolka service i napis " elektronische storing" czyli jak mniemam defekt elektroniki. Pytanie brzmi czy to może być związane z tym czujnikiem przy kole? Clip wykrył do wymiany sondę za katalizatorem, ale nic się nie zapalało i było ok (ponoć istotna jest tylko sonda przed, więc na razie nie wymieniałem), mechanik jeszcze mòwił, że może być do wymiany cewka, ponieważ silnik chodzi nieròwno. Ok. 150 km temu nabijana odgrzybiana klimatyzacja rurka była wsadzana z lewej strony przy kierownicy Samochodem przejechałem nie całe 300 km od kupna.
  7. Witam, chciałem właśnie założyć pokrowce do Megane II w kombi i niestety okazało się, że przy fotelu pasażera element blokujący zagłówek jest luźny, czyli ułamany. Nie wiem jak teraz wyjąć zagłówek, proszę o poradę. Dodano: 22 paź 2014 - 19:36 już sobie poradziłem, wystarczyło włożyć przedmiot pod ten mechanizm, troszkę odchylić tapicerkę i podciągnąć do góry
  8. Witam, kupiłem ostatnio Megane II i mam trochę do zrobienia, zastanawiam się ile powinna kosztować robocizna. Do wymiany: Rozrząd z pompą, Półoś lewa, Klocki przód, Poduszki amortyzatora (łożyska McPhersona), Olej z filtrem. Części mam już zakupione, najlepiej jakby ktoś powiedział chociaż ile powinno kosztować wymienienie rozrządu i poduszek, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem ile powinno to kosztować. Dzięki i pozdrawiam
  9. znaczy sytuacja wygląda tak: mam 300 km do gniezna Gniezna i jest to najbliższa thalia ode mnie, inna jest w małopolskim w Tarnowie, a to już 700 i najuboższa wersja, nawet bez klimy. Sprzedawca mówił coś o podłużnicy, ale nie wiele mi to mówiło, nie wiedziałem co to jest, mówił, że jeszcze jest to do zrobienia czy do wymiany, w każdym bądź razie, że nie było tykane, tak samo jak to nadkole, tylko wyklepane(albo aż). O co się zapytać sprzedawcy? Czy może darować tak jak mówi większość? Ogólnie nie zależy mi na wyglądzie auta, ważny jest dla mnie stan techniczny, znalazłem jeszcze jedno: http://otomoto.pl/kia-cee-d-tanio-2012r-55-tys-przebieg-okazja-C34110447.html może lepszy, czy też sobie darować? albo taki, ale nie jest przekonany do diesla, czy nie będzie sie psuć: http://otomoto.pl/renault-thalia-okazja-2010r-disel-salon-pl-C29858485.html
  10. ja dzisiaj oglądałem z 2003 z silnikiem 1.4, na przeglądzie i clipie wyszło: -sonda lambda -lewa pół oś -klocki -tarcze -łozyska mcphersona -nie działająca szyba pasażera cena części około 1500 złotych
  11. Znaczy tak: 1.4 mnie awaryjny, ponieważ nie ma koła zmiennych faz, spala więcej niż 1.6 i jest wolniejszy. 1.6 więcej mocy i też dobry nie awaryjny motor, moim zdaniem idealny kompromis pomiędzy przyśpieszeniem, a spalaniem. Jeśli chodzi o zakup to wszystko zależy od: -jak blisko miejsca zamieszkania -czy jest dokumentacja i jak konkretnie ona wygląda -kraj jeżdzenia nie ma większego znaczenia im więcej faktur na części tym lepiej ogólnie trzeba się przejechać pooglądać, później dać do zbadania, zarówno niemiecki jak i polski może okazać się warty uwagi lub odwrotnie, powiem nawet więcej niektórzy sprowadzają tylko auta po dzwonach z zagranicy, a poźniej próbują to tuszować.
  12. Witam, http://otomoto.pl/renault-thalia-C34509014.html interesuje mnie to auto. Ponoć nie ma rdzy, maska do wymiany uderzony z prawej strony z przodu, jeszcze prawy tylny błotnik jest wyklepany i trzeba byłoby go pomalować, ponoć od parkingu. Przebieg udukomnetowany do 2 lat od kupna w ASO, później serwis Bosch, ponoć wszystko działa. Mieszkam w Szczecinie więc mam kawałek do tego auta. Może znacie kogoś kto mógłby zobaczyć (albo coś w rodzaju dekry) czy rama jest prosta i wszystko działa? Nie zależy mi na wyglądzie, może być ostro powgniatana, ważne żeby technicznie była sprawna.
  13. co sądzicie o tej?: http://otomoto.pl/renault-megane-sliczna-C33754963.html Jak powinien chodzić układ kierowniczy, czy w ogóle jest wspomaganie, kierownica w tym chodziła jak w aucie bez wspomagania, z tego co pamiętam w 130km dci chodziła płynniej. Wydaje mi się, że w MII chodzi o wiele sztywniej jak w moim Fluence. Oglądałem samochód powyżej. Auto z Holandii, z hakiem, bez dokumentów serwisowych. Nowe opony Michelin Energy Saver(5 opon). Tarcze hamulcowe nie zardzewiałe. Brak ognisk korozji. Silnik chodził równo i nie było stuków. Kierownica wyglądała zupełnie inaczej, lepiej jak w modelu który oglądałem wcześniej z podobnym przebiegiem, w którym nie było widać chropowatości kierownicy. Tylnie lewe drzwi są spasowane od innego samochodu, na każdej szybie te same oznaczenia, facet na początku nie wiedział o tych drzwiach, dopiero jak mu zwróciłem uwagę, to jego kolega powiedział mu, że to szkoda parkingowa i ma nawet te drzwi ze sobą. Szyba od pasażera nie działa. Komputer pokazuje wszystkie parametry. Na co mogę się nastawić przy tym aucie? Jutro idzie na sprawdzenie
  14. dobra stwierdziłem, że skoro 1.9 dci 130km pali 8 litrów po mieście, a benzyna 1.6 9 litrów, to nie ma sensu kupować diesla do jeżdzenia po mieście, co innego na trase. Benzynę mogę przerobić na LPG za 2500-3000 tysiące i będzie mniej spalać, a diesel na LPG, no nie wiem... i kosztuje 4500 tysiąca. Poza tym w używanym dieslu zawsze może się coś popsuć po kupnie, a w benzynie nie ma tego wszystkiego na podwyższonym ryzyku co w dieslu. Jeżdzę teraz Fluence 1.6 110km od 40 000 i jestem bardzo zadowolony.
  15. najbardziej zależy mi aby był jak najmniej awaryjny, dopiero później na osiągach... i stąd pytanie: który najlepiej wybrać silnik jeśli chodzi o najmniejszą awaryjność? 1.5, 1.9 czy 2.0? Te 1.5 mają dwumasę? Wyczytałem na forum, że Megane ponad 100km mają FAP, ale czy mają też tę dwumasę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!