Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jonny1000

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II sedan
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    151000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziwna sytuacja ale odkręciłem ten przewód pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą, przekręciłem i dokręciłem ponownie - pedał już nie drży przy przyspieszaniu. Co do w/w punktów to nie wymieniłem jeszcze filtra powietrza (planowo powinienem wymienić całość filtry, oleje za miesiąc, robię to co roku co ok. 12 tyś km) oraz nigdy nie zaglądałem do map sensora. Gdzie on się znajduje? Czy istnieje ryzyko uszkodzenia czegoś przy demontażu? Jak mogę go wyczyścić
  2. Moja wyglada jak ta na zdjęciu. Nigdy nie było na niej żadnych oringów Dodam że jedyny oring jaki występuje znajduje się w tym miejscu:
  3. Nie, wyciągnąłem i włożyłem ponownie. Wyglądał dobrze Oczywiście mówimy o oringu który jest wkładamy w blok po zdjęciu przepustnicy. A może założyłem źle? Jest możliwość błędnego założenia?
  4. Witam, w mojej megane II 1.6 16V postanowiłem wyczyścić przepustnice. Oczywiście to nic trudnego wyczyściłem ja jak co roku, jednym co to nie pamiętam czy to dobrze że nie zamyka się ona wewnątrz całkowicie tzn. Jest mały luz i aby ją zamknąć całkowicie należy docisnąć palcem. Dodatkowo wyciągnąłem całkowicie ten przewód od przepustnicy do filtra powietrza. Po jego ponownym montażu podczas przyspieszania czułem dziwne drżenie pedału gazu. Kolejnego dnia rozebrałem to ponownie i po montażu drżenie zniknęło. Czy możecie mi powiedzieć co się stało? Samochód normalnie przyspiesza ale odczuwam tak jakby lekko się dławił, lekko szarpie jednak przyspiesza normalnie. Dziś znów to rozmontowałem i dokreciłem te dwa cibandy mocniej i znów drży pedału gazu. Może filtr powietrza należy wymienić? Nie wiem co robię źle.
  5. Dziękuję za pomoc Okazało się po rozebraniu tego zamka że spadła jedną ośka że swojego trybu, teraz wszystko dało się poskładać i działa poprawnie
  6. Próbowałem wiele możliwości i ciągle to samo - zamek zamknięty od zewnątrz. Otwór wygląda tak (cięgienko może wejść tylko w pozycji pionowej): Wkładam mechanizm z cięgienkiem (kluczyk włożony): Następnie Próbowałem trzymać za klamkę ale to nic nie dało (w tej pozycji nie można otworzyć od zewnątrz) Jedyna możliwość otwarcia drzwi po włożeniu wkładki jest w tej pozycji: Ale wtedy nie da sie wyciągnąć kluczyka (cięgienko wewnątrz mechanizmu jest w pozycji poziomej) Proszę, musi istnieć jakiś sposób, to nie może być aż tak skomplikowane. Na YT jest film gdzie jest to wkładane jak wyciągane i to bez kluczyka.
  7. Przepraszam ale jestem laikiem i czy mógłbyś proszę opisać krok po kroku jak wkłada się tę wkładkę? W jakiej pozycji ma być cięgienko i jak ustawione gniazdo. Czy drzwi mają być zaryglowane? czy kluczyk ma być w wkładce podczas wkładania kiedy go wyciągnąć, czy mam go przekręcić w jakiś sposób? Przepraszam za tyle pytań ale chciałbym to sam naprawić Czy mógłbym Cie prosić o określenie krok po kroku jak włożyć tę wkładkę
  8. Mam zaznaczony mechanizm z tym nie mam problemu. Nie wiem jak ustawić cięgienko i jak wkładkę żeby po włożeniu pasowało i oczywiście można byłoby otworzyć jak i zamknąć auto. Proszę jeżeli ktoś może opisać jak wygląda montaz samej wkładki do drzwi
  9. Czy mógłbyś opisać dokładnie kroki jaki mam wykonać? Próbowałem wiele różnych metod i zawsze było to samo. Z góry dziękuję.
  10. W takim razie jak mam ustawić aby to zmontować żeby działało otwieranie od zew.
  11. Witam, chciałbym bardzo prosić o pomoc. Wczoraj zabrałem się za naprawę zacinających się klamek w mojej megane II. Udało sie w każdej przywrócić działanie jednakże w drzwiach kierowcy jest do wyciągnięcia zamek który jest połączony cięgienkiem. Problem polega na tym że po jego montażu nie potrafię otworzyć drzwi od zewnątrz. Wymontowałem cały mechanizm i sprawdziłem działanie linek. Patrząc na wprost do otworu gdzie wchodzi cięgienko jedyny możlwy montaż to gdzie wkładka zamka jest poziomo a ciegienko pionowo (jeżeli jest pionowo to ciągnąc za linkę od otwierania klamką nie działa - jeżeli obrucę cięgienkiem w lewo to działa otwieranie z klamki zew. Tak też zmontowałem (ale wtedy wkładka zamka jest pionowo wiec nie wprowadzałem do gniazda tego cięgna) Po zmontowaniu całości auto sie otwierało ale nie zamykało drzwi z pilota. Zauwazyłem że są 3 pozycje w gnieździe (obrócone w lewo - działa otwieranie poprzez ciągniecie linki ale wkładka jest pionowo, na wprost - nie działa otwieranie a wkładka zamka jest poziomo, oraz obrócone w prawo - nie działa otwieranie i wkładka jest pionowo) dodatkowo w każdych tych kombinacjach działa otwieranie od wewnątrz. Proszę o waszą pomoc jak to zmontować aby mogło to działać
  12. jak mozna to sprawdzić? przy pasie jest jakas wtyczka? co trzeba zdemontowac aby sie do niej dostać? Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  13. Wczoraj po odpaleniu auta na moment kontrolka i sygnał zaczął działać, jak poruszałem wkładką (tam gdzie wpina sie zapięcie) przerywało. Dziś znów nie działa.
  14. Jest możliwość tego sprawdzenia bez rozbierania tunelu?
  15. Właśnie problem z tym ze nie działa. Nie wiem co jest przyczyną i jak to naprawić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!