Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jagiel92

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    2.0 T
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam podobny problem, tyle że mój aku się rozładował, wyciągłem go i naładowałem, teraz auto odpala i wszystko oprócz zegarka działa, trzyma przebieg, spalanie itp. Mój ma tak że zmienia godzinę tylko podczas zapłonu i jazdy, dopuki nie odpale auta a mam ustawiony dobry czas to godzina jest ok. Nie wiem czamu zawsze zmienia na coś koło 18~. Auto megane 2 phI z navi i rozbudowanym wyświetlaczem na desce wskaźników. Ktoś miał już podobny problem ?
  2. Mechanik osłuchał i twierdzi że to sworzeń tłoka ;/
  3. Przedstawiam film z moją meganką jak widać a raczej słychać coś stuka. Odgłos najmocniej słychać z góry coś pomiędzy 2-3 cylindrem. Moje pytanie do doświadczonych słuchaczy co to może być co obstawiacie, stukanie jest na zimnym i na ciepłym silniku, na podwyższonych obrotach równierz występuje.
  4. Weszłem dzisiaj pod auto, jedyne co mogło by takie ewekt dać to wężyk olejowy od turbawki - jedynie na nim był skroplony olej, wyczyściłem go zobaczymy za pare dni czy znowu się skropli, pozatym żadnych większych wycieków nie widze, niby coś tam mokre jest(czego chcieć od 11 letniego samochodu) ale nic się nie skrapla.
  5. Kiedy zauważyłem to miejsce wytarłem, wyczyściłem papierem ściernym i zakleiłem poxyliną a zielony płyn po 24 godz. zaczął się zbierać i skraplać również na poxylinie. Dodano: 30 sie 2015 - 12:50 Klima działa jak ta lala jest około 2 tyg. pod napełnieniu. Wystarczyło ściągnąć czynnik i dać nową uszczelke, na szczęście udało się odkręcić śrubę bez zerwania :)
  6. W następną środę jestem umówiony z gościem, który zakładał ta instalację będę musiał się z nim dobrze rozmówić bo puki co to jest śmiech na sali a nie LPG... Po coś ta gwarancja jest... Dodano: 22 lip 2015 - 11:55 Byłem u gazmena meganka na gazie odżyła, szarpania się zmniejszyły, nie wchodzi w tryb awarii :) Jednak gazmen posiedział, że jest podawane "złe napięcie" chciał żebym zostawił mu samochód ale na to nie byłem przygotowany, mówił też, że szarpania mogą być spowodowane świecami albo cewkami. Nie wiem co o tym sadzić ale oddam samochód do zaufanego mechanika w swojej miejscowości bo nie mam zamiaru jeździć 60 km do gazmena, żeby posprawdzał czy cewki i świece są ok bo i tak mam do zrobienia maglownice i klimę. Dodano: 30 sie 2015 - 12:47 Problem rozwiązany cewki i świece mechanik sprawdził, wyszło że 2 cewka do wymiany, wymianiłem jednak problem nie ustał. Mechanik przy okazji innej naprawy wyczyścił mi odme i autko od tej pory na LPG wkręca się do 6 tys, czyli raczej dobrze :)
  7. Dzisiaj wróciłem z wczasów, zauważyłem nowe fakty mianowicie. Autko dymi tylko po dłuższym postoju, przy postoju np. na kawę na stacji 30 min nie puściło żadnego dymka, zostaje tylko kwestia przy dłuższym postoju nocnym dymi na biało szaro przez pierwsze pareset metrów - co mi się wydaje normalnym znakiem wypalania wilgoci. Następnie kolor niebiesko, niebiesko- siwy - 99% palony olej (tak śmierdział) pojawia się tylko przy dojeździe do świateł, czy też parkowaniu - też nie zawsze. Jednak zauważyłem, że kłęby dymu unoszą się z pod maski a nie z wydechu, zaciągło mi nawet do kabiny smaczne opary- dosyć mocno. Przejechałem około 600 km, większość trasą, zdarzały się światła i właśnie dymienie z pod maski, jednak nie byłem w stanie tak szybko wysiąść z auta żeby zobaczyć dokładnie skąd te kłęby dymu, po 5 sec zanikały - ale palony olej było czuć. Pod autem nie widać żadnych wycieków. Dlatego znowu zwracam się z pytaniem do Was, czy jest możliwe żeby takie efekty były związane z konsumpcją oleju na poziomie 0,7 na 1000km. Jeżeli tak to gdzie zacząć poszukiwania tych wycieków?
  8. Bez ściągania głowicy da radę w tym silniku ? :)
  9. Ktoś się orientuje jaka cena z robocizną uszczelniaczy zaworowych w tym silniku ? :)
  10. Dzięki wielkie, wychodzi na to że tak czy siak będę musiał przygotować się na kosztowną naprawę :( Dodano: 26 sie 2015 - 22:57 Nie wiem co było przyczyną sprzedaży synek rocznik 95' kupił sprowadzone z DE włożył 3 tys na lpg a potem zamienił na astre cupete też z pokaźną mocą ;/ nie wiem co o tym sądzić i co dokładnie robić, zmierzę kompresje i zajrzę do rury od dolutu w pierwszej kolejności :)
  11. Po zmierzeniu kompresji da się to jakoś określić czy trzeba głowice ściągać ?
  12. Lpg stag 4 zakładne u autoryzowanego gazownika, poprzedni właściciel, nic za turbiną nie ma z tego co widziałem turbawka była jakiś czas temu robiona. Może to być wina egr'a ? Dodano: 26 sie 2015 - 22:25 Dymi po opaleniu jak jeszcze pracuje na Pb, i niekiedy po postoju 2-3 min np. W korku. Dodano: 26 sie 2015 - 22:29 Gdyby to było coś z kompresją to nie powinien dymić cały czas tj odrazu gdy dojade do świateł ? A nie po chwili ?
  13. Witam. Nie mam powoli siły do tego samochodu. Pacjent megane 2 przed fl. 2.0 T benzyna z pół rocznym lpg. Problem jest następujący po postoju meganka dymi np. Światła, korek również po dłuższym postoju - na noc... Coś pod kolor szaro niebieski. Bierze olej około 0,7 na 1000 km. Była czyszczona odma. Podczas jazdy nawet bardzo dynamicznej dymu w lusterku nie widać robiłem próbę z kolegą obserwował tył auta również zero dymu. Dodano: 26 sie 2015 - 22:15 Wycieków oleju brak, moc, spalanie, kultura pracy bez zarzutu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!