Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

oxxygen

Nowy użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    173

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Moje pytania i obawy wynikają z tego, że w ciągu 7 lat zostało w M II bardzo dużo zrobione, m.in. wymieniony komputer. Jak czytam, że u Was nic się nie działo, to aż zazdroszczę... bo po wymianie komputera jakieś 2-3 lata temu mówię- w tym aucie nie ma się już co popsuć... a to był dopiero początek góry lodowej No niestety, wizualnie inne marki przegrywają z M III, przynajmniej dla mnie, dlatego zależy mi żeby wiedzieć o awaryjności samochodu, żeby większość pieniędzy zostawiać na stacji benzynowej, a nie w warsztacie
  2. @pbet a jakie wady i bolączki masz na myśli? Bo nie mówię o normalnej eksploatacji auta- tarcze, klocki, wahacze itp. Po prostu próbuje porównać to do M II, gdzie miesiąc bez ingerencji mechanika, to miesiąc stracony, głównie mam na myśli elektronikę i częstą wymianę płytki z bezpiecznikami...
  3. @Silverek okolice Torunia. Po M II wiem, że trzeba nawet zbiornik sprawdzać czy jest cały... A takie 90km ile jest w stanie wyciągnąć? Bo gdzieś tam moim ‚marzeniem’ było, żeby jeździć autem, które przy przepisowych 140 na autostradzie za bardzo się ‚nie zmęczy’
  4. Witam, planuję kupić M III, moje pytanie czy warto? Czy coś się poprawiło patrząc na poprzednie wersje? Chcę kupić meganke w dieslu, na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin auta? Trochę kilometrów, nawet miesięcznie, będę tym autem robić. Obecnie jeżdżę megane II w benzynie i jest to dość duża skarbonka bez dna.
  5. Witam, w zeszłym tygodniu coś mi się zblokowało w megance i zastrajkowała. Po wyłączeniu nie dało się jej odpalić, na zmianę pokazywała komunikat steering locked i steering not locked+ świecił się servis. Przy próbie odpalenia i kręcenia kierownica w każda możliwa stronę słychać było ‚pisk’ pod maską i buczenie, chyba pompy. Pomogło wyciągnięcie białej/szarej kostki z grubym pomarańczowym kablem w bezpiecznikach przy silniku. Od tego czasu deska rozdzielcza świeci się mocno (nie da się jej przyciemnić) i nie działają tylne światła mijania (wszystkie pozostałe działają- stop, cofanie, kierunki, przeciwmgłowe, tablica itp). W środku nie działa podświetlenie przy radiu (tam gdzie są guziczki z radia) i przy ogrzewaniu tez nie działa podświetlenie. Wczoraj dodatkowo nie piszczalo jak włączyła się rezerwa i na wyswietlaczu z ilością przejechanych km jakby ‚przebijał’ się inny komunikat (wartości na liczniku pokazywał prawidłowo). Wszystko inne działa poprawnie. Cóż to może być? Bo niestety o elektryku mogę myśleć dopiero za tydzień jak będzie drugie auto, bo do pracy trzeba czymś dojeżdżać :(
  6. Witam. Czasami po wyłączeniu silnika na kilka sekund wszystko gaśnie, 'strzałka' na obrotomierzu spada na 0, natomiast na komputerze pokazuje się komunikat: steering locked i auto nie chce się wyłączyć, trzeba je zgasić puszczając sprzęgło na biegu. Dzieje się tak zazwyczaj w upały (przynajmniej tak mi to wyglądało). Po wyłączeniu auta zawsze wtedy włączy się wiatrak chłodnicy. Co to może być? Jakiś 'tryb zabezpieczający ' chłodnicy? Czy coś innego?
  7. Witam, Czy posiada ktoś z Was na zbyciu plastikową obudowę hamulca ręcznego? Ewentualnie może podpowiedzieć jak naprawić wyłamane plastiki w środku (ciężko mi to opisać - jak się ściągnie tą obudowę, to 'mechanizm' opuszczania ręcznego jest w takich plastikowych osłonkach, które mi się wyłamały). Niestety, nikt nie chce odsprzedać samych plastików, tylko cały zestaw hamulca ręcznego.
  8. Czy może być jakiś związek między wyswietlanym electronic fault, a nieotwierającym się bagaznikiem? Od piątku w trakcie jazdy zapala mi się właśnie service i electronic fault. Auto normalnie odpala, jeździ, wszystko działa. Jedynie nie da się otworzyć bagażnika. Ps. Czy każdy błąd w aucie jest gdzieś zapisywany, że po podpięciu pod komputer wszystkie je można zobaczyć, czy same z siebie jakoś się kasują?
  9. 3 lata temu robili mi: naprawa płyty bezpiecznikowej w komorze silnika. Jak to nie to, to co sprawdzić i jak? Aktualizacja stanu: W trakcie jazdy włącza się electronic fault i wtedy słychać chłodnice, obrotomierz i wskaźnik temperatury nie działają. Pomimo tego auto jedzie, wszystko działa poprawnie.
  10. Odpalam dzisiaj rano auto i pokazało mi się electronic fault. Wszystko, co tylko możliwe świeci się na desce, wycieraczki szaleją, auta nie da się zgasić, wspomaganie nie działa. Auto zgaszone przez puszczenie sprzęgła na biegu. Zamykam auto pilotem, otwieram pilotem (na codzień używam HF. Kartę wkładam tylko jak czasami auto jej chce) i problem zniknął. Odpaliło, pojechało bez grama błędu. Czy to kwestia dużej wilgotności w powietrzu, czy coś innego? Czy może aku wydaje już ostatnie tchnienia?
  11. Klima wtedy działała więc obroty były w okolicach 1000-1100. Pompa wody wymieniana w zeszłym roku. Pierwszy raz mi się tak zadziało
  12. Cześć, Problem jest następujący: na dworze ok. 26 stopni, stoję w korku, przejechane ok. 30 km. i wskaźnik temperatury podchodzi pod kreskowane pole. Ruszam kawałek prędkością większą niż 20/h i temperatura spada. Nie słyszałam, żeby wiatrak się włączył. Płyn chłodniczy ma poziom trochę bliżej minimum niż środka. Kwestia dolania płynu, czy coś poważniejszego się może kroić?
  13. Z dokumentacji jaką posiadam to w 2009r była czyszczona listwa, cewka chyba też wymieniana (bo taką pozycje mam nabitą na paragon), a rok później wymieniane świece.
  14. Witam, Problem jest następujący - gdy auto przełączy się na LPG i wdepne gaz nie ma żadnej reakcji, przyspieszenia nic. Gdybym dała auto na 'luz' to obroty spadną i auto zgaśnie. Po dłuższym trzymaniu nogi na gazie miga check engine. Jak załapie już LPG,to jeździ bez problemów. Na ciepłym silniku przełącza się też bez problemów. Filtry z LPG były dopiero co wymieniane (jakieś 3-4 tyg. temu). Komputer pokazał dwa błędy P0300 i P0304. Dodam jeszcze, że czasem i na benzynie i na LPG czasem się lekko zadławi i na sekundę obroty z ok. 1000 spadną do 600.
  15. Zazwyczaj tak. Ma takie dni, że jak jest w kieszeni kurtki to ją chce, bo nie widzi. Tak samo przy gaszeniu auta jak karty nie ma w slocie- albo chce żeby start/stop nacisnąć dwa razy albo chce kartę. Jakieś 2 lata temu cały ten slot, immo i co tam jeszcze się znajduje było czyszczone, bo nawet z włożoną kartą nie chciał odpalać, tylko kręcił rozrusznikiem. Po wygooglowaniu to moduł komfortu był w lipcu/sierpniu wymieniany, bo padły mi wtedy wycieraczki, ale maniany z zamykaniem auta były już przed wymianą modułu. mireczek01, a możesz jakoś na priv podesłać jak wygląda to otwieranie z ręki? Bo mnie to zaintrygowało :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!