Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

piotrek3

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 75km
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. w sprawie tego stukania w silniku to ja już to przerabiałem, sprawdz sobie wałek rozrządu najprawdopodobniej jest już poddarty. Mam te same objawy co Ty jak pisałem w swoim poście robiłem już chyba wszystko i ostatnio znowu się zdenerwowałem i ściągnąłem pokrywę zaworów, wyregulowałem je i co się okazało że, podczas obracania wałka w punkcie (po przeciwnej stronie krzywki), gdzie mierzy się luz jest ok a nieco dalej po przekręceniu luz się zwiększa i dlatego myślę właśnie że to wałek jest wytarty nierównomiernie.
  2. panowie mam jeszcze takie pytanko jeśli zdecyduje się na wymiane tego kompa to jakie on ma mieć numery dokładnie co ma na nim pisać
  3. koledzy z powodu że są dwie odpowiedzi na moje pytanie i się one różnią to proszę o dalsze wypowiedzenie się na ten temat silnik już kupiłem i nie wiem co robić z tym sterownikiem mój sterownik ma oznaczenia: siemens S105300104D HOM 7700864454. POMÓŻCIE PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. cześć wszystkim bardzo proszę o pomoc wszystkich kolegów, mam taki problem muszę wymienić silnik w swojej megi bo mój się już sypie mój silnik to 1.6 8v 75km k7m 720 z 96r i moje pytanie czy mogę zamiast tego silnika zamontować silnik 1.6 8v 90km k7m 702 i czy będę musiał jeszcze coś wymienić po zamianie tych silników? Bardzo proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!
  5. witam ponownie, mój silnik nadal pracuje jak dizel ale zauważyłem ostatnio że czasami jak jest nagrzany to trochę cichnie, kiedyś wziąłem się za ponowne ustawienie zaworów i co ciekawego zauwarzyłem : po ustawieniu luzu w punkcie na wałku w jakim powinien być ustawiony(najniższym) przekręciłem nieco wałek i tu moje zdziwienie luz się zwiększył a przecież powinien się zmniejszyć . Nadmieniam że znam zasadę ustawienia zaworów i robiłem to nie raz. Może ktoś mi pomoże, ja doszedłem do tego wniosku że skoro klawiatura była poddarta to może i wałek rozrządu się nierówno poddarł, i tu drugie moje pytanie do was koledzy jeśli to wałek to wiadomo że się go nie opłaca wymieniać tylko najlepiej cały silnik tylko mam takie pytanko czy do mojej negi moge włożyć silnik 1.6 90km bo obecnie mam 1.6 75km(wersja na rynek niemiecki) i czy nie będe musiał jeszcze czegoś wymieniać bardzo proszę o pomoc!!!!!!!!!!
  6. cześć wszystkim mam wielką prośbę czy ktoś z szanownych kolegów posiada książkę napraw do megane 1.6 55kw 96r jest to silnik montowany w niemczech a jego oznaczenie to K7M 720. Z góry wszystkim dziękuję
  7. kolego miałem podobny problem i okazało się że to łożyska amortyzatorów się rozsypały koszt nie wielki bo ok20zł za szt czyli ok 40 zł za komplet ale roboty trochę musisz rozebrać obydwa macpersony
  8. koledzy czy nikt nic nie wie co noze byc przyczyna prosze pomozcie :cry:
  9. cześć wszystkim potrzebuje pomocy a mianowicie mam taki problem mam megane 1.6 96r problemem jest głośna praca silnika słychać w nim stukanie przypominające klekot zaworów nadmieniam że luzy wyregulowane. Po kupnie tego autka wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo pociła się trochę w okolicach kolektora wydechowego głowicę splanowałem wymieniłem rozrząd i klawiaturę zaworową bo młoteczki były trochę już poddarte. Zapomniałem napisać że jest to silnik 55kw czyli ma 75km i jak go kupłem miał rozrząd założony od silnika 90km, a ja założyłem taki jak ma być czyli pasek krótszy o 1 ząbek i rolka o większej średnicy. Koledzy jeśli macie jakieś sugestie bardzo proszę o pomoc!!!!!! Crying or Very sad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!