Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marek1185

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    195600
  1. Panowie Megane II 1.6 ojciec kupił filtr paliwa ale nigdzie go nie ma. Pompe wyciągali rozebrali wyczyścili i teraz pytanie czy przy zawalonym filtrze możliwe jest by np samochód reagował tak jakby nie dochodzilo paliwo często problem jest jadąc po górkę?
  2. No to może ojciec kupił padniętą używkę czujnika bo poprawy nie ma w kwestii braku mocy po rozgrzaniu silnika. Odpinając wtyczkę od czujnika wałka rozrządu powinien wyskoczyć błąd w postaci serwis i kontrolka silnika? Bo odpiął i nic się nie działo po wypięciu. Co do programu to lookne za czymś takim dla ojca bo ja to pomykam Vectrą C więc mnie się nie przyda.
  3. Panowie pytanie teraz czy czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik wału wykazuje na kompie dwa różne błędy? Ojciec był na dwóch różnych ludzi pokazało mu ten sam błąd czyli czujnik położenia wałka rozrządu wymienił na używany ale cały czas problem jest na rozgrzanym silniku w postaci braku mocy i możliwości ruszenia nawet. Co prawda czujnik używany. Ma ktoś z forumowiczów z rejony Zagłębia kompa by sprawdzić w rozsądnej walucie bo na te odwiedziny u mechaników popłynę na maxa
  4. Ja miałem własnie walniętą cewkę nr 1 wymienilem dziś podpiąłem pod kompa okazało się że jest błąd czunika wałka rozrządu. Czy on może powodować po nagrzaniu silnika brak mocy tzn. ja na gaz a on zero reakcji? Dopiero na pół sprzęgle i operowanie gazem da efekt ruszenia z miejsca (by się zebrać jak dziś ze skrzyżowania)
  5. Przemo nie bulwersuj się poprostu odpowiedział w sprawie świec. Zanim zobaczyłem padniętą jedną cewkę obstawiałem sondę jeszcze ale jej nie sprawdzałem ani z braku czasu nie była Megana podpinana pod kompa Dodano: 16 kwi 2015 - 17:15 A teraz Panowie powiedzcie mi czy czujnik wałka rozrządu może być odpowiedzialny za takie jazdy? Błąd mimo skasowania po odpaleniu pojawia się ponownie jak i sondy (słyszałem że w tej kwestii już chłopaki jeżdżą z umarłą i nic się nie dzieje)
  6. Hmm świece mają max pół roku a u ojca oznacza to nie więcej niż 7tys zrobione na nich i już byłyby uszkodzone?
  7. Wydzielono z istniejącego tematu. Panowie dziś sprawdzałem cewkę. Była dobra, jak się nagrzał, okazało się, że walnięta. Pojechałem kupić nową, mówię będzie ok, skończą się szarpania i gaśnięcia a to kapa... Może ktoś pomoże co może być przyczyną? Chodzi normalnie jak temp jest w okolicach 90 zaczyna być słaby poszarpywać i dziś zdarzyło mi się że zgasł.
  8. Witam Panowie co prawda nie u mnie a u ojca występuje pewnien problem. Zaczął się on przed padnięciem sprzęgła które zostało wymienione tj wysprzęglik, tarcza i docisk. Chodzi o to że po nagrzaniu się silnika przerywa co bardzo utrudnia jazdę. Sam jak jechalem akurat nie wystąpił ten problem. Świece wymienione były okolo pół roku temu.
  9. Hmm może docisk padł poprostu bo pedał nie ma oporu i odbija normalnie do góry
  10. Czy jest możliwe też, że pedał wpadnie jakby z linką był problem? Ojciec właśnie na lawecie ściąga Megane II 1.6 bo po prze gazówce jak mi powiedział wpadł pedał. Płyn jest także wykluczam raczej wysprzęglik.
  11. Panowie zna ktoś z okolic Sosnowca magika kto naprawi taśme bo ojciec kupił Megane II z takim problemem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!