Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mary22

Nowy użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.5 DCI / 101KM
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam podobne stuki przy skręcaniu, diagnosta na przeglądzie stwierdził że są luzy na sworzniu prawego wahacza. Dziwi mnie to, bo sworzeń był wymieniony 2 miesiące temu i wstawiłem sworzeń od TRW. Chciałbym to sprawdzić samemu, proszę o pomoc w jaki to sposób mogę zrobić w garażowych warunkach?
  2. Ten sam silnik, co w mojej staruszce, Meganka ma już najechane 270K. Jak wspomniałem wcześniej wymienię zaworek w tym co mi ulewa przez 4min 35ml., jestem ciekawy jak będzie to wyglądało po wymianie i ile naleje mi do zbiorniczka ;) Widze, że też robiłeś obejście na przewodach paliwowych
  3. Dzięki za pomoc, zamowie zaworek i po wymianie wstawię wynik testu przelewowego, sam jestem ciekawy jak wtrysk bedzie ulewał
  4. No to mnie przekonałes, jak masz jakiś potwierdzonych sprzedawców to daj znac, bo na Allegro pełno niby oryginałów, co później okazuje sie, że towar jest chińską podróbką.
  5. Niestety, ale przy mocniejszym "depnieciu" jest STOP+Injection fault, nie bede inwestował we wszystkie wtryski skoro jeden moze wyeliminować błąd. Zaworek wymienię sam, bo nie jest to skomplikowane, wtryski były wcześniej wyciągane do czyszczenia, wiec z wyciągnięciem nie będzie problemu. @aniewa zaworek oryginalny, czy pokusić sie o zamiennik?
  6. Dziękuje za informację, czyli teoretycznie w każdym mam zaworek do wymiany? Czy tylko zająć się tym co więcej leje o 10ml względem reszty?
  7. @aniewa ile powinno być w zbiorniczkach, aby uznać że przelewy są ok? Przypomnę ze test trwał 4min
  8. Przepływkę też wymieniałem i z tym kombinowałem, bez efektu lub efekt był tylko na parę dni i błąd znowu się pojawiał. Rurkę od EGR dokładnie wyczyściłem, wiec to tez odpada, sprawdzę tak jak radzisz tempomatem dodając gaz z panelu na kierownicy i zobaczę czy wywali błąd.
  9. Wężyki też mam wymienione na sylikonowe, możliwe za pompa Vacuum nie ogarnia, ale tu nie mam doświadczenia z wymianą niestety :( Kiedyś ktoś wspominał na forum, że może takie błędy też powodować potencjometr pedału gazu
  10. @aniewa najlepsze w tym wszystkim jest, że turbinę miałem ściągną i czyszczoną i kierownica chodziła dobrze. Walcze z tym ustrojstwem już chyba 3 lata, w czasie jazdy samochód nie traci na mocy, ale ten błąd jest denerwujący i na pewno nie wyskakuje bez przyczyny :( Zacząłem od turbiny, później wymiana przepływki, filtra powietrza, filtra paliwa, podmiany czujników o których wspomniałem wcześniej, przerobienie przewodów paliwa, aby zlikwidować piane na powrocie, test przelewowy. A ta uparta Renia dalej wywala mi błąd, zapomniałem też wspomnieć o błędzie, przy mocnym dociśnięciu gazu "STOP - injection fault", ale tu trzeba mocno mu przywalić, aby wyrzucił ten błąd.
  11. @aniewa Test przelewowy (4min / bieg jałowy) zrobiony wcześniej i wygląda on następująco: Trzeci wtrysk trochę przelewa, nie wiem jaka jest dopuszczalna różnica? Edit: 1 wtrysk ma 29ml pomyłka w dodawaniu opisu do zdjecia Jeżeli chodzi o błędy to po "check injection" zawsze mam DF054 i DF089 Dodam, że zmieniałem map sensor i czujnik ciśnienia doładowania, ale zawsze brałem używki, możliwe że i one były uszkodzone. Zastanawiam się, czy zamówić nowy oryginalny czujnik doładowania, ale dziwne że aż trzy zakupione używki były uszkodzone. EGR mam zaślepiony
  12. Nie widziałem gruszki - uniwersalnej, która ma króćce kontowe przeciwległe jak jest w ori. Jeżeli chodzi o filtr paliwa to jest zamontowany Mann Edit: jednak są gruszki gdzie króćce można obracać, mam pytanie czy do mojego układu jest fi 8mm, czy 10mm?
  13. @Andrzej-2010 tak jak zaleciłeś, odseparowany powrót paliwa i założony trójnik. Efekt brak piany, auto odpala lepiej, ale niestety "check injection" nadal się pojawia na 4 biegu powyżej 2k obrotów. Jeżeli chodzi o wymianę gruszki to tu mam problem, ponieważ do mojego silnika nie ma gruszek zamiennych (1.5dci 101KM/74KW), trzeba kupić komplet przewodów - link. Zastanawiałem się nad zaworkiem zwrotnym, tylko w jakim miejscu go zamontować?
  14. @kamilkulig a czy gruszka po pompowaniu odpowiedniej ilości paliwa musi być twarda? Bo u mnie jest tak że jak jest odpowiednia ilość to słychać przelewanie w baku, a gruszka nie robi się twarda.
  15. Witam, zaślepiłem EGR w Meganie II 1.5dci 101KM, zaślepkę kupiłem na allegro. Czy to normalne, że wycieka olej w miejscu zaślepienia (zdjęcia)? można to jakoś uszczelnić, np sylikonem termo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!