Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

michael1712

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II PhI
  • Silnik
    1.9Dci 120KM
  • Przebieg (tys.km)
    190000
  1. już zamówiłem za 120pln. Dodano: 21 mar 2017 - 18:04 ale dzięki za info.pozdr.
  2. witam mam pytanie.wymieniam w Megane IIphI 1.9dci 120km KM 2002r.moduł upc bsi 8200306032A x84 N2 na nr........33A x84 N3 02-08r CZY BEDZIE ON DOBRY? Regulamin pkt. 5.10 - Caps Lock Nie krzycz, Są inne metody wyróżnienia tekstu. P_r_z_e_m_o
  3. sciagnij przewod paliwowy przed pompa paliwowa zaciagnij paliwo <uwaga jest nie dobre w smaku> i szybko zaloz przewod spowrotem do pompy.nastepnie przy filtrze paliwa na gorny odkrecany plastikowy odpowietrznik zaloz gumowy wezyk z koncem zanurzonym w czystym paliwie,odkrec troche odpowietrznik, naciskaj gruszke az do momentu gdy prez wezyk zanurzony w paliwie przestanie wylatywac powietrze,przy wcisnietej gruszce zakrec odpowietrznik i tyle. w przewodzie paliwowym tym przezroczystym nie powinno byc juz paliwa chyba ze masz nieszczelnosc gdzies i sie zapowietrza paliwo w ukladzie sie nie cofnie jezeli wszystkie przewody sa szczelne i sa szczelnie zalozone na laczeniach.przy zimnym silniku w mrozy przewody sa twarde i sztywne i gdzies przy malej nieszczelnosci przy zimnym silniku powoli zacznie sobie zaciagac powietrze w efekcie czego jest te niby cofanie sie paliwa. Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  4. czy mial ktos podobny problem przy odpalaniu zimnego silnika przy minusowych temperaturach jak u mnie? dzieje sie to tylko na zimnym silniku ,gdy chce odpalic silnik wciskam START to rozrusznik zakreci ale tylko 1sekunde cisza 3sekundowa i znowu to samo. Po moich kolejnych probach w koncu po ktoryms razie normalnie wkoncu zakreci i odpala bez problemu.Na cieplym silniku rozrusznik za pierwszym razem kreci i odpala normalnie moje pytanie: co jest odpowiedzialne za czas doplywu pradu do rozrusznika czy jest to jakis czujnik czy po prostu brudne styki na rozruszniku??? pozdrawiam Regulamin pkt. 4.1, 4.2, 4.3, 5.6, 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!