Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

deamon_999

Nowy użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1,9dci 120km
  • Przebieg (tys.km)
    222

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć ;), w moim renault z funkcją komfortu padł moduł od podnoszenia szyby w drzwiach od strony kierowcy, pomyślałem, że na próbę podmienię moduł z drzwi pasażera, jednak po rozkręceniu obu tapicerek okazało się, że od strony pasażera jest zupełnie inny moduł. Wadliwy moduł ma numer oem 440726F, jednak nigdzie nie mogę takiego znaleźć, a zamienniki przeważnie występują w wersji 440726D lub bez żadnej litery. Czy mogę zastosować moduł o innym numerze? Pozdrawiam.
  2. Dzień dobry, znajomy ma problem w ww. stacją, a jako, że nie jest biegły w internetach postanowiłem mu pomóc. R-link (pierwsza wersja) pewnego pięknego dnia przestał wykrywać mapy na karcie SD (samą kartę czyta), na początku myślałem, że to wina karty SD od renault, jednak po podłączeniu do komputera i zainstalowaniu programu r-link toolbox wszystko wydaje się być okej. Na wszelki wypadek sklonowałem kartę na nową o tych samych parametrach (r-link toolbox myśli, że jest to ta sama karta, z licencją itp). Oczywiście pakiet aktualizacji wykupiony nie za małą kwotę, cała europa... Nie pomogła zmiana karty, nie pomogły ustawienia fabryczne. Zastanawiam się, czy może być to wina oprogramowania odtwarzacza, jednak mapy przestało czytać z dnia na dzień bez wcześniejszej aktualizacji map. Jeśli ktoś z was miał podobny problem i udało się mu go rozwiązać, proszę o pomoc.
  3. u mnie okazało się, że czarny przewód od tego czujnika jest po prostu urwany, dlatego najłatwiej było od drugiej strony podłączyć go do masy samochodu i problem ustał.
  4. Dziękuję za pomoc, zlutowałem ten przewód od strony drążka bezpośrednio z masą i jak na razie jest okej :).
  5. Witajcie. Czy ktoś z was może posiada informacje o tym którędy biegną przewody od tego czujnika? Wiem, że oba są czarne - jeden idzie prosto do masy do akumulatora, a drugi położony jest w okolicach puszki od filtra powietrza. U mnie niestety ten drugi się urwał, w związku z tym cały czas komputer myśli, że maska jest otwarta i działa buzer. Czy ktoś mógłby naświetlić mi, dokąd biegnie ten przewód i czy ewentualnie można go podłączyć w innym miejscu do masy omijając czujnik maski, tak by już nie wyło? Pozdrawiam.
  6. Cześć, czy ktoś z was odłączał/wymieniał ten stycznik który znajduje się przy przednim pasie? Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, a potrzebuję go odłączyć, ponieważ mam problem z alarmem i na 95% wynika on właśnie z wadliwego stycznika. Pozdrawiam :).
  7. Tak też myślałem, jednakże nadal poszukuję osoby która ma clipa z moich okolic.
  8. Witam. Poszukuję kogoś kto posiada Clip i rzecz jasna potrafi go obsługiwać z okolic Olkusza, słyszałem, że jest pewna osoba z Bukowna (stara wieś czy jakoś tak :) ) jednak nie mam żadnego kontaktu do tej osoby, nawet nie wiem jak się nazywa. Gdyby ktoś coś wiedział prosił bym o pomoc. Pozdrawiam.
  9. Nie chcąc zakładać nowy temat, napiszę tutaj. Mam podobny problem co autor postu, przez co hamulec ręczny działa tylko na jedno koło. Problem zdiagnozowałem u mechanika; winna jest tutaj nie linka (mechanik wszystko posprawdzał i linki są jak najbardziej okej), tylko chodzi o to, że między tą blaszką z otworami na linki jest taki czarny plastik, który wszystko trzyma w kupie, a u mnie niestety z jednej strony się rozwalił i linka wypada. Tutaj mam pytanie: czy ktoś z was wie, jak nazywa się ten plastik i gdzie mogę go dostać? Na razie naprawiłem to prowizorycznie, poprzez owinięcie drutu na końcu linki, tak by nie wypadała, ale to nie jest rozwiązanie na dłuższą metę.
  10. Gdyby nie był to problem, nie zakładał bym nowego tematu. Byłem w 5 sklepach motoryzacyjnych i nigdzie nie mają tego bezpiecznika o takiej wartości prądu, nawet na zamówienie. Dlatego dobrze by było, gdyby wypowiedział się ktoś, kto sam przechodził taką wymianę tego bezpiecznika przy tym silniku, który posiadam.
  11. Po co ten nic nie wnoszący do tematu post? Liczyłem na to, że ktoś pomoże mi w sprawie bezpiecznika, czy ten który zamierzam zakupić będzie dobry, a w zamian dostaję pouczenie odnośnie awaryjnego otwierania bagażnika <_< . Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  12. Ja akurat mam wersję hatchback, 3 drzwiowa, no ale może faktycznie da się otworzyć awaryjnie. Ja o tym nie wiedziałem :).
  13. Tak, dokładnie sprawa ma się tak, że wczoraj, około godziny 2.30 w nocy padło sprzęgło lub wysprzęglik, przez co już w ogóle nie dało się zmienić biegu, więc postanowiłem zaryzykować i spróbowałem odpalić samochód na wbitej jedynce (wydawało mi się to najrozsądniejsze w tym wypadku, bo do domu miałem jakieś 5km). Niestety po jakiś 5 sekundach samochód zrobił kaput i musiałem go pchać do domu, na szczęście znajomi pomogli (nie mogłem nawet go scholować, bo hak miałem przy kole zapasowym, a po spaleniu się bezpiecznika nie da się nawet otworzyć klapy bagażnika :(. Co do samego bezpiecznika, znalazłem takie coś: http://allegro.pl/bezpiecznik-megaval-cal2-iveco-megane-ii-renault-i5079887543.html . Wszystko zgadza się z tym, jaki mam teraz, lecz tak jak napisałem, wartość prądu jest w zakresie 400-1200A, a sprzedający zapewnił mnie, że nie ma i nie było innej wersji tego bezpiecznika; jest tylko jeden taki model.
  14. Witajcie. Wczoraj w nieciekawych okolicznościach spalił mi się właśnie ten bezpiecznik. Posiadam megane II z silnikiem 1,9dci 120km KM; w manualu ds. bezpieczników napisane jest, że do diesla bezpiecznik ten powinien mieć wartość 400A, a do benzyny 350A. Tutaj pytanie, gdzie mogę zakupić ten bezpiecznik na 400A? Na internecie znalazłem tylko jedną wersję CAL2, która pracuje w zakresie 400-1200A, innych nie ma, więc nawet nie ma rozróżnienia czy to diesel czy benzyna. No chyba, że mylę się i bezpiecznik do silnika benzynowego wcale nie nosi nazwy CAL2 tylko inną. Proszę o pomoc kogoś, kto miał z tym do czynienia. Pozdrawiam.
  15. Witam. Poszukuję kogoś, kto w swojej megi II (najlepiej 3d) montował dystanse mdf oraz wygłuszał drzwi. Problem jest taki, że nigdzie nie można kupić takich dedykowanych dystansów, a ja nie mam warunków na to, by rozbierać tapicerkę i dopiero wykonywać pomiary, jakie ew. dystanse będą pasować. Jeżeli ktoś robił sam takie dystanse, może posiada wymiary lub rysunek techniczny? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!