Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rakle

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph I HB
  • Silnik
    1.6 16v K4M
  • Przebieg (tys.km)
    98000
  1. Bardzo przepraszam, że "odgrzewam kotleta" ale podczas przeglądania forum trafiłem na post Admina z którym się nie zgadzam. Forum jest dla wszystkich, a część czytających bierze zbyt dosłownie porady jakich udziela się na forach. Producent zastosował blaszkę ze stali nierdzewnej w celu ochrony prowadnicy jarzma przed zniszczeniem. W starszych systemach klocek opierał się bezpośrednio na jarzmie co w krótkim czasie powodowało jego porysowanie i nadmierne rdzewienie a w ekstremalnych przypadkach zaklinowanie klocka i przegrzanie tarczy. Zastosowanie blaszki powoduje że jarzmo wciąż jest w dobrym stanie a blaszka nawet jeśli ulegnie porysowaniu i tak podlega wymianie wraz z klockiem. W opisanym przypadku, tarcia klocka o tarczę, Można było ewentualnie pokusić się o delikatne usunięcie papierem ściernym nadmiaru farby na końcach klocków hamulcowych. Straty byłby mniejsze. Argument to bardzo zły argument Kolega robpab w swoim poście słusznie zauważył że: szkoda, że dalej nie kontynuował. Mylił się tylko w jednym - zastosowanie tych blaszek nie jest to rozdawnictwo tylko Renault ale i Peugeota, Audi ,VW, Skody, Forda i Jeepa. Oczywiście po wywaleniu blaszek pewnie nic się nie stanie ale powinniśmy mieć świadomość tego co robimy. To tyle. Mam nadzieję, że Administrator nie uzna mnie za intruza ;) Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku
  2. Klikając na powyższy link otrzymuję komunikat "Podany plik nie istnieje". Ktoś mógłby wskazać właściwy link ?
  3. Szkoda tylko, że w tym przypadku mowa o filtrze oleju. Może powinieneś pomyśleć nad kupnem volkswagena ?
  4. Nooo tak w pierwszym poście napisałeś, że radio wyjąłeś. Najważniejsze, że się udało.
  5. Zakładam, że odkręciłeś śruby po obu stronach panelu i ścisnąłeś oba kołki ustawcze nad tymi śrubami ? Panel musi być pchany w stronę komory silnika, a dopiero potem lekko obrócony i wyjęty
  6. Ale które, bo oprawa BAX 10 ma żarówkę o średnicy 5 mm czyli również T5, natomiast żarówka do wlutowania T1 jest o 1 mm węższa. Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  7. W zeszłym tygodniu akurat wymieniałem obie te żarówki i gwarantuję, że w oryginalne oprawki pasują bez problemu. Bardzo proszę o niewprowadzanie innych użytkowników w błąd.
  8. Kolega się baaardzo myli. Żarówki w manualnym panelu klimatyzacji to zwykłe T5 o mocy 1.2 W i nie są to te "gołe" pokazane na drugiej aukcji. Na pewno nie trzeba ich kupować z oprawkami lub lutować, gdyż te żarówki można wyjąć z oprawek. Warto również dodać, że pojawiły się na allegro takie żarówki w kolorze niebieskim które pasują do podświetlenia gniazda zapalniczki.
  9. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Teraz gdy wiem czego szukam jest łatwiej. Wykładzina o której pisze altair4 nosi numer 84 96 088 77R pasuje od Megane II dlatego nie zwróciłem na nią uwagi. Jest ona do dostania bez problemu na allegro. Koszt w ASO 160 pln netto. Kółeczko styropianowe również występuje w dialogysie pod numerem 84 93 049 32R. Na allegro nikt o tym nie słyszał, a ASO woła .... 110 pln netto
  10. W wersji wyposażenia mojej Megane III hatchback nie było koła zapasowego, a jedynie zestaw naprawczy. Był on umieszczony w wielkiej okrągłej styropianowej "wannie". Wanna ma plastikową poprzeczkę która na środku podtrzymuje podłogę bagażnika. Jako, że jestem zwolennikiem klasycznych rozwiązań natychmiast zakupiłem oryginalne, pełnowymiarowe koło zapasowe. Niestety koło jest niższe od styropianowej wanny i po załadowaniu bagażnika podłoga nad kołem dość "brzydko" się ugina. Moje pytanie brzmi czy w koło zapasowe jest wkładana jakaś styropianowa wkładka która oprócz schowka na drobiazgi podtrzymuje podłogę ?, jeśli tak to proszę o zdjęcie lub numer katalogowy renault tej części. Dodam jeszcze że podłoga bagażnika w mojej wersji jest łamana w połowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!