Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rafal221

Nowy użytkownik
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.4 8V 75KM benz + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    136
  1. a jednak zauważyłem jakiś mały wyciek. Nie jestem pewien czy to od mojego samochodu ale jutro sprawdzę ponownie i jeśli znowu będzie plamka oleju pod silnikiem tzn że leci. Może obejdzie się bez wymiany pierścieni.
  2. a jaki jest koszt wymiany pierścieni?
  3. Witam. Chciałbym się zapytać jakie macie zużycie oleju w swoich megankach. Ja mam silnik 1.4 8V z 99roku. I ostatnio zauważyłem, że ubywa mi za dużo oleju. Tak około 700ml na 1000km. Samochód ma przejechane 151k km więc pewnie pierścienie do wymiany... Wycieków żadnych nie zauważyłem.
  4. no właśnie nie wiem jak sprawdzić. Ale chodzi o łożyska w kole? bo to ewidentnie słychać z przodu auta no i tylko w środku na zewnątrz raczej nie jest taki głośny. A czy jazda na takich łożyskach nie jest niebezpieczna i jaki jest koszt wymiany łożysk?
  5. Witam. Otóż od jakiegoś czasu zmagam się z następującym problemem. Gdy przekroczę prędkość 50km/h to słyszę głośne buczenie z przodu samochodu. Nie wiem ale wydaję mi się, że wydobywa się ono z pod kół albo z pod maski. Co ciekawe nie słychać tego aż tak mocno na zewnątrz a jedynie mocno w środku. opony sprawdzałem i ciśnienie mam raczej ok 2,1 na przodzie i 1,9 z tyłu. Prędzej miałem wszędzie 2,2 i było to samo. dodatkowo przy 60km/h wrzuciłem luz i też ten efekt występuje ponieważ podejrzewałem coś ze skrzynia ale w takim przypadku to raczej odpada. Czy ktoś mógłby coś doradzić? Renault Megane Europe 1,4, 99r Pozdrawiam
  6. no to gicior. Myślałem już że ja mam coś zwalone bo często mam problem z kostką w tylnym oświetleniu. Dzięki za pomoc.
  7. Witam. Otóż od pewnego czasu mam problem z tylnymi światłami Chciałbym się dowiedzieć jakie światła powinny się świecić z tyłu gdy mam włączone światła dzienne. U mnie świecą się skrajne dolne(są to również światła hamulca bo w tej żarówce są dwa żarniki i przy naciśnięciu pedału hamulca zapala się drugi żarnik w żarówce) oraz środkowe są one obok świateł które poprzednio opisałem. I zawsze tak jest gdy załącze światła do jazdy. Ale jednak ostatnio jadąc za inną meganką zobaczyłem, że świecą się u niej tylko te światła skrajne... No właśnie jakie światła z tyłu powinny się świecić przy jeździe w dzień i jeśli u mnie jest coś źle to do czego są te światła środkowe?
  8. gimak i właśnie tak robię włączam na benzynę przejeżdzam około 1 km i wtedy podczas jazdy przełączam na gaz i ładnie idzie. A powiedz mi gdzie ten reduktor się znajduje i czy można go jakoś samemu wyczyścić czy raczej trza do gazownika podjechać?
  9. Nie ma żadnego szronu. mi się wydaje, że to może być walnięty jakiś czujnik temperatury bo pamiętam jak kiedyś rozmawiałem z jednym gościem co miał podobny problem to mówił mi, że wymienił jakiś czujnik temperaturowy i później wszystko było ok. Tylko teraz nie mam już z nim kontaktu...
  10. no nie wiem. Po tym jak to zrobił to samochód stał się trochę mocniejszy tak więc tutaj akurat raczej nie ściemnia. To klekotanie nie jest też aż tak bardzo głośny można powiedzieć, że tylko ja go słyszę inne osoby które ze mną jeżdzą go nie słyszą. Zastanawia mnie tylko czy teraz ten katalizator jest w pełni drożny i czy w ogóle przymierzać się do zakupu tego zamiennika za 350zł...
  11. witam. Czy ktoś może mi udzielić odpowiedzi na te pytania. 1) Mam instalacje gazową BRC. Samochód normalnie odpala mi najpierw na benzynie i dopiero przy wysokich obrotach przełącza się na gaz(np wrzucenie drugiego biegu). Chciałbym się jednak zapytać czy poprawne jest jeżdzenie na gazie na zimnym silniku? Bo mój znajomy mówi, że powinno się jeździć na gazie po rozgrzaniu silnika. Mam oczywiście przełącznik którym mogę sobie ustawić jazdę na benzynie, gazie albo automatyczne przestawienie przy wysokich obrotach(co mam włączone przez cały czas) 2) Gdy samochód jest zimny po odpaleniu na benzynie chodzi ładnie ale jak go przygazuje i cewka przełącza na gaz samochód gaśnie... Więc musze ustawić na benzynę i przejechać jakieś 200 metrów i podczas jazdy przełączam sobie na gaz( przy wysokich obrotach) i wtedy samochód już chodzi dobrze. Czy ktoś wie w czym może być problem?
  12. Witam. Po wizycie u mechanika dowiedziałem się, że mam walnięty katalizator. Przed wizytą samochód chodził cicho ale był bardzo słaby. Teraz przy wolniejszych obrotach na 1 i 2 biegu mam objawy klekotania w przedniej części wydechu. Mechanik powiedział mi, że udrożnił ten katalizator(samochód jest trochę mocniejszy) ale chcę zapytać czy przy udrożnionym katalizatorze słychać też klekotanie? Nie jest to jakieś bardzo głośne klekotanie ale ja słyszę różnicę z tym co było poprzednio. Co robić w takim przypadku? Czy na pewno ten katalizator jest w pełni drożny skoro słychać ten klekot?
  13. to skrzypienie słyszę z przodu pedału można powiedzieć, że gdzieś pod maską, bo jak otworzę okno i stoję gdzieś w korku to po naciśnięciu hamulca słyszę pisk nawet wtedy gdy samochód stoi.
  14. Witam. Mam mały problem. Otóż od kilku dni gdy wciskam pedał hamulca słyszę jakieś dziwne skrzypienie. Czy ktoś wie co to może być? Mam megane europe, 99r
  15. rafal221

    LPG-Trójmiasto i okolice

    ja Ci mogę jedynie odradzić zakładanie gazu na ul Chylońskiej w Gdyni koło Lidla. Pracują tam młode typki praktykanci co umieją zrobić jakieś podstawowe rzeczy. lepiej na skrzyżowaniu hutniczej i puckiej słyszałem od kumpla że fachowcy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!