Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

_SiDoR_

Użytkownik
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MIPH2 Caravan 2001
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    prawie 250

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Szukałem w wyszukiwarce, ale nic mi nie wyskoczyło. Potrzebują położyć nowy kawałek instalacji pomiędzy czujnikiem położenia wału korbowego a komputerem, ale nie wiem na które piny komputera trafia sygnał z czujnika, proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam.
  2. Wszystko uszczelnione, autko jednak dalej łapie wysokie obroty, teraz czas na nowego krokowca.
  3. a jak tą blachę wyciągasz bo moja jest zawinięta za serwo i nie chce wyjść. Co prawda mam jeszcze instalację LPG ale wszystko co by mogło dotykać tej blachy już odsunąłem i nic nie przeszkadza tylko serwo. EDIT. Znalazłem dzisiaj obudowę filtra na szrocie, uszczelka była już niestety dość luźna i pomogłem jej sylikonem. Jutro rano kolejne odpalanie. PS1. Wyjęcie blachy grodziowej trwało z 30 min, przy próbie montażu się poddałem i lekko z tuningowałem dół blachy, weszła na miejsce jeną ręką PS2. Nie szukajcie tej uszczelki po sklepach nie występuje sama tylko z obudową filtra powietrza.
  4. dzięki za informację, przepustnicę już mam w domu do czyszczenia, rozbroiłem tą blachę nad serwem hamulcowym, ale blacha nie chciała wyjść, nie mogłem ruszyć kolektora dolotowego, bo jedna ze śrub ma bardzo mały otwór na klucz a ja takiego klucza nie posiadam :( biednemu domowemu mechanikowi zawsze wiatr w rezonator powietrza przed przepustnicą :( ta uszczelka do odmy ma jakiś numer czy integralna część puszki ???
  5. Kurcze na tym schemacie nie wskazują tego jako osobnej części, pewnie jest to element tej wielkiej puszki. A jak wyjąć tą całą puszkę ktoś wie, bo mi już brakuje sił do francuskiej techniki :/ EDIT 18:50 06.08.2019 Troszkę doczytałem w internecie i jest to uszczelnienie między odmą a obudową filtra powietrza, a nie nie mogę znaleźć na schematach tej uszczelki osobno, może ktoś zna jej numer, czy jednak jest to integralny element obudowy filtra powietrza ??
  6. Witajcie. Potrzebuję Waszej pomocy bo w innych postach nie znalazłem informacji o tym, co to jest ten mniejszy otwór na obudowie filtra powietrza (to duże to wiadomo miejsce na przepustnicę). U mnie po kolejnym demontażu przepustnicy odkryłem, że to coś jest połączone jakąś plastikową rurką z blokiem silnika i na 100 procent nie jest u mnie szczelne i przez to pewnie większość problemów. Proszę powiedzcie co to jest i jak to jest oryginalnie wykonane. Według mnie powinno być to coś gumowego aby dawało szczelność. No i ogólnie jaki jest patent na wyjęcie tej puszki. Renault Megane 1ph2 1.6 16V 2001 rok komib. Pozdrawiam. (zdjęcie z internetu)
  7. Witam. Nie znalazłem podobnego tematu to zapytam. Czy jazda z świecącymi się kontrolkami ABS i SERV może powodować w trakcie jazdy zadziałanie silnika krokowego, zwiększenie obrotów i utratę mocy ?? Chodzi mi dokładnie o to czy brak odczytu prędkości może powodować zadziałanie silnika krokowego. Autko Megane 1ph2 1.6 16V 2001rok. Pozdrawiam.
  8. No i jednak udało mi się znaleźć nieszczelność przed przepustnicą, ale złośliwość rzeczy martwych działa, brak torxa E8 odłożył naprawę do poniedziałku :( EDIT Witajcie. Takie jeszcze pytanie, czy istnieje jakiś program (najlepiej bezpłatny), który przy użyciu interfejsu OP-COM (od OPLA) pozwoli i przetestować renault megane 1ph2 ?? Jeśli ktoś zna taki program proszę o nazwę lub najlepiej bezpośredni link. Z góry dziękuję.
  9. Dzięki wielkie. Od jutra zacznę z grzebać w tej skarbonce. Kiedyś życie było prostsze, czujnik temperatury, ciśnienia oleju i koniec
  10. A co może być powodem rosnących obrotów bo od cewek i świec to raczej się nie spodziewam.
  11. Moc silnika to 110 KM. Kolektor dolotowy, widzę że jest złożony na sylikon, nie zdejmowałem go. Czujnik położenia wału korbowego jest SIEMENSA z tego co pamiętam jak go czyściłem. Na silniczek krokowy nie spojrzałem jakie ma napisy.
  12. Witajcie. Potrzebuję pomocy / podpowiedzi. Pacjent: Renault Megane Iph2 2001 rok 1.6 16V Kombi LPG. Objawy: W trakcie jazdy potrafi dość szybko zgasnąć i problemy z uruchomieniem (zarówno na paliwie i na gazie). W trakcie jazdy potrafi łapać wyższe obroty tak do około 2500, ale przy próbie ruszenia z tych obrotów traci moc obroty spadają i silnik gaśnie następnie problem z uruchomieniem. Próbowałem właśnie sprawdzić szczelność przy przepustnicy psikając lakierem do włosów (nic innego nie miałem w domu). Obroty nie wzrosły. Czujnik podciśnienia wlepiłem na nowo na sylikon (poprzedni właściciel robił to samo bo był stary sylikon). Silniczek krokowy wyjęty wyczyszczony, uszczelnienie dobre. Czujnik położenia przepustnicy sprawdzany omomierzem i nie odbiega zbytnio od normy. Cewki zdejmowałem, wszystko wygląda dość normalnie i czysto. Czujnik położenia wału korbowego wyjęty wyczyszczony na wygląd wszystko z nim OK. Co jeszcze sprawdzić i gdzie szukać. Nie mam interfejsu, aby móc coś sprawdzić, ani nie znam nikogo z Bełchatowa kto by w tym pomógł. Podpowiedzcie co jeszcze sprawdzić i jakimi metodami. z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!