Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zbita porcealna w katalizatorze


wisienka

Rekomendowane odpowiedzi

Vivaldi swoje żale wylewaj na innym forum bo tu rozmijasz się z tematem. Choć przyznam że jestem zaskoczony podejściem kolegów do kwestii ochrony środowiska podtrzymuję swoją wcześniejszą wypowiedz i nic nie jest tego w stanie zanegować. Co do wyboru naprawy dokonanego przez koleżankę pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że będzie on jedynie właściwy i słuszny a mianowicie taki, że zużyty katalizator należy zastąpić innym sprawnym a kwestie finansowe nie będą głównie wiodły tu prym <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jezdzij z pustą puszką zamiast kata bo będzie buczeć, auto będzie więcej palić o 10 %, zakładaj katalizator uniwersalny , a najlepiej metalowy będzie mocniejsze auto a spalanie na tym samym poziomie; stary katalizator nie zostawiaj tłumikarzowi bo to jest ich główne źródło dochodu, po zdemontowaniu katalizatora nie wysypuj zawartości tylko sprzedaj na allegro za ponad 100 zł i masz temat rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede "porzadna" i kupie nowy uniwersalny
No ale ten uniwersalny to jedna wielka ściema dla własnego lepszego samopoczucia (chyba tylko powodem nazwy użytej podczas sprzedaży).

 

[ Dodano: 2008-12-01, 23:00 ]

auto będzie więcej palić o 10 %
dlaczego będzie więcej palić ? Zazwyczaj 5-10% spada po wstawieniu rury, ponieważ gnieść tak nie trzeba spod świateł ;-), chyba że wydech konstrukcyjnie wymyślny i rozprężenie spalin powoduje fale zwrotną (bywały takie przypadki) ale wtedy wcale bez kata jeździć nie będzie.

 

[ Dodano: 2008-12-01, 23:07 ]

Choć przyznam że jestem zaskoczony podejściem kolegów do kwestii ochrony środowiska podtrzymuję swoją wcześniejszą wypowiedz i nic nie jest tego w stanie zanegować.
masz oczywiście racje i to we wszystkim ale zejdź chłopie na ziemie. Przyjedź nie bacząc na koszty i pogadaj proszę z moim sąsiadem który codziennie zostawia jeziorko z oleju silnikowego w miejscu parkowania. Mnie już gęba boli o notorycznego tłumaczenia mu że to nieekologiczne jest a jedna kropla oleju może skazic 1000litrów wody. Aaaaa dla Twojej wiedzy zapomniałem dodać , że śmieci segreguje...... poważnie :-> ! a Ty segregujesz ? <ok>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście coraz więcej samochodów wyprodukowanych po 2000 r. ,jest wyposażona w system OBD II, a co za tym idzie wyjęcie katalizatora powoduję automatycznie błędne sygnały drugiej sondy lambda i niewłaściwą pracę centralki sterującej pracą silnika.

 

[ Dodano: 2008-12-02, 11:23 ]

Vivaldi: Odnośnie Twojego sąsiada, no cóż widocznie masz słabą siłę przekonywania, popracuj nad tym, są różne metody autosugestji. Co do reszty to gratuluję <ok> Może weżmiesz jeszcze pod rozwagę wstąpienie do członkostwa Greenpes :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej cos takiego zrobić i po kłopocie

http://moto.allegro.pl/item496995959_nowy_...1_4_1_6_8v.html

@vivalid

będzie palić więcej bo szybciej spaliny są wypychane a co za tym idzie szybsze napełnianie cylindrów i większe zapotrzebowanie na paliwo, sa tacy co pisza że auto ma kopa czy jest szybsze a tak naprawdę auto mają najczęsciej zajechane z zapchanym katalizatorem i dlatego takie odczucia po wycięciu i wspawaniu czegokolwiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie palić więcej bo szybciej spaliny są wypychane a co za tym idzie szybsze napełnianie cylindrów i większe zapotrzebowanie na paliwo
przepraszam Paweł ale nie wiesz o czym piszesz. Idąc Twoim tokiem, komp mierzy szybkość napełniania cylindra i wydłuża czas wtrysku ? :-/ Niestety to nie działa w ten sposób. O ile masz z autopsji styczność ze zwiększonym spalaniem po wycięciu kata to powodem może być sonda i jej wystudzenie po usunięciu kata (chłodniejsze spaliny z powodu mniejszego ich ciśnienia i szybszego ujścia). Przy sprawnej sondzie i grzałkach raczej niemożliwe ale dopuszczalne.

 

[ Dodano: 2008-12-02, 23:52 ]

widocznie masz słabą siłę przekonywania, popracuj nad tym, są różne metody autosugestji.
i znów przyznam Ci racje, zatem powbijam jutro gwoździ ..... do bejzbola ;-) <ok>:mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no teraz to ja juz wiem, ale naprawde powiem Wam chlopaki ze roznice slychac zrobilam dzis jakies 50 km i zadnego brzekotu nie bylo, takze dobrze ze to wymienilam nawet dla samego komfortu sluchowego pomijajac rzekome spalanie, ochrone srodowiska , itd <ok> pozdrawiam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!