Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dialogys


kajte_k

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

witam. mam problem z dialogys po w[isaniu nr vin wyskakuje mi błąd

ava.io.IOException: E:dialogysDialogysdatadatesdatespe (System nie może odnaleźć określonej ścieżki)

at dialogys.util.Util.getInputStream(Util.java:154)

at dialogys.util.DataDirectory.getInputStream(DataDirectory.java:529)

at dialogys.dates.DatesSpeciales.<init>(DatesSpeciales.java:34)

at dialogys.vehiculet.VehiculeT.<init>(VehiculeT.java:159)

at dialogys.vehiculet.VarAccesseur.newVehiculeTDansContexteUtilisateur(VarAccesseur.java:503)

at dialogys.identite.Identite.razVehiculeT(Identite.java:1867)

at dialogys.dossiers.ListDossierVehicule.dialogbox(ListDossierVehicule.java:521)

at dialogys.dossiers.ListDossierVehicule.askSet(ListDossierVehicule.java:279)

at dialogys.dossiers.ListDossierVehicule.doIt(ListDossierVehicule.java:247)

at dialogys.dossiers.ListDossierVehicule.actionPerformed(ListDossierVehicule.java:224)

at dialogys.threading.ThreadStarter.run(ThreadStarter.java:60)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki ma problem, mam dialogysa w wersji Dialogys v3.79 (2009) (3 x DVD) i przy instalacji pierwszej płyty jak kilkam instaluj wyskakuje mi komunikat "docelowey katalog programy dialogys" i tak za kazdym razem i nie chce sie nic installoać, co mam z tym zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slawekhip, nie jestem przekonany czy to pomoże ale spróbuj poszukać Dialogys_3.75_CD0_3.6.0 i zainstaluj a potem dopiero swoje płyty

Sposób instalacji: zamontować w Wirtualnym napędzie,zaczynając od płyty CD00,następnie DVD1 i DVD2,płyty powinny automatycznie uruchomić instalatora.

Jeżeli program po instalacji nie chce uruchomić sie, zainstalować(Win XP):msjavx86, NET Framework 1.1_dotnetfx, NET Framework 2.0 (x86)_dotnetfx) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem wlasnie z tym dialogysem 3.75 a mianowicie pierwsza plyta nie chce, wszytsko robie po kolei jak kaze instalator a na koncu jak daję instaluj wyskakuje ze........Podsumowanie nie jest dostępne.

Może to być wynikiem żądania nieprawidłowego typu podsumowania -- np. żądania podsumowania instalacji, gdy przeprowadzono deinstalację. Co mam teraz zrobic, mam windows 7 :-( :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xpslawekhip, jeśli dobrze pamiętam ,to po zamontowaniu w wirtualnym napędzie plik który uruchamia instalatora zmieniałem mu we właściwościach zgodność na windows wiste lub xp oraz zalogowany jako admnin .

usuń program ,skorzystaj z jakiegoś sprzątacza rejestru ,programów zrestartuj i spróbuj od nowa nie mam więcej pomysłów,aha sama instalacja trwała u mnie chyba około 2 h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sikorex zrobilem tak jak mówileś i się ładnie wszystko zainstalowało, ale program wcale się nie uruchamia po instalce, poprostu włącze go a on zmieni tylko pasek na dole ekranu na taki nie przezroczysty i tyle, nic wiecej się nie dzieje, kurde juz mi rece opadaja a potrzebny mi ten prgoram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktora opcje mam wybrac ? Jest to Dialogys 3.79

Gdy zainstalowalem opcje pierwsza to pozniejsze instalacje z np DVD1 powodowaly errory na koncu instalacji ze jakis plikow nie mogl znalezc itp.

Uzywam MagicDisc.

 

1) Tryb autonomiczny: program jest zainstalowany na stanowisku użytkownika i funkcjonuje w

sposób niezależny. Płyty z danymi (CD 1, 2, 3 …) są zainstalowane na tym stanowisku.

2) Tryb klient – serwer podłączony do DMS : program jest zainstalowany na serwerze

podłączonym do DMS (Dealer Management System) i/lub do Ap2Ap (dostęp do BVM -Base

Véhicule Monde-, do Rozwiązań Actis oraz do Not technicznych dotyczących usterek on-line) i

podłączony do pozostałych stanowisk.

Ta instalacja pozwala m.in. na odtworzenie danych pojazdu z BVM, uzyskanie aktualnych

cen, wyświetlenie stanów magazynowych… itd.

Uwaga: tryb klient-serwer nie podłączony do DMS nie jest zalecany.

3) Tryb monopoco (MONOPOste COnnecté) : program jest zainstalowany na pojedynczym

stanowisku podłączonym do DMS (Dealer Management System) i /lub do Ap2Ap (dostęp do

BVM -Base Véhicule Monde-, do Rozwiązań Actis oraz do Not technicznych dotyczących

usterek on-line).

post-971-1266911432_thumb.jpg

post-1-1266911432_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!