Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

komputer pokladowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem z komputerem pokladowym w megance 1,9 dci z 2001 r-po wymianie pompy palwa komputer przestal pokazywac ilosc kilometrow pozostalych do przejechania na paliwie ktore pozostalo jeszcze w zbiorniku. Pokazuja sie kreski tak jak w chwili gdy zapali sie kontrolka rezerwy-vzy mozna go samemu zaprogramowac na te funkcje_dzieki! :lol:Probowalem na 5 minut nie pomoglo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dolacze sie do pytania poniewaz koles robil cos w aucie kopem ale nie udalo mu sie i oprocz tego bledu ktory byl pokazaly sie kreski migajace zamiast ilosci kilometrow do konca paliwa. odlaczenie aku nic nie dalo, a pod kompem nie ma zadnych takich problemow.

 

Jak to i gdzie to zbadac. Czy lunch x431 da sobie rade z tym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam

jestem nowym użytkownikiem Reni Scenic I ph II DCi 2002 przekopałem całe forum i mam podobny problem tyle tylko że nie wiem jaka była przyczyna ponieważ w takim stanie zakupiłem swoją Renię po prostu nie sprawdziłem wszystkiego (za późno trafilem na to forum <ok>, sprzedawca zarzeka się że wszystko działało

 

wygląda to w ten sposób:

Wyświetlacz:

- pokazuje - liczbę całowitą przejechanych km

- pokazuje - liczbę przebiegów częściowych km

- nie pokazuje (tylko kreski migają) - paliwa zużytego w litrach (a powinien)

- nie pokazuje (tylko kreski migają)- średniego zużycia paliwa w l/100km (a powinien)

- nie pokazuje (tylko kreski migają)- chwilowego zużycia paliwa w l/100km (a powinien)

- nie pokazuje (tylko kreski migają)- przewidywanej drogi jaką można pokonać na paliwie pozostałym w zbiorniku w km (a powinien)

- pokazuje - przebyty dystans w km

- pokazuje - średnią prędkość w km/h

 

 

czy Ktoś z Was rozwiązał problem lub też posiada wiedzę

-który kabelek sprawdzić od punktu A do punktu B

-być może gdzieś brakuje styku

-być może kabelek jest uszkodzony

-a moze odpowiedzialny jest za to jakiś czujnik (czy bezpośrednio ACU)

 

 

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie do serwisu nie chcę sie wybierać bo czytałem już kilka wątków o tym, iż szukali nie znaleźli a zapłacić trzeba

 

czy Ktoś z Was wie gdzie znajdę sam naprawiam SCENIC I ph II dla Diesla znalazłem kilka ale tylko dla benzynki.

 

 

Pozdrawiam

New user krawcmario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz błąd odczytu na linii pompy paliwa (ależ ładnie się to nazywa <ok> )

jeżeli chodzi o kable i ich połączenia : http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=9422

 

ale najpierw: wchodzisz w tryb serwisowy licznika (jak to zrobić jest na forum) i przyciskiem na desce (od kasowania przebiegów) kasujesz błędy. Kolejny krok to mała przejażdżka z prędkością ponad 40 km/h - podobno trzeba przejechać 16 km a mi np. komp pokazał odczyty po przekroczeniu 30 km/h. jak nadal nie działa to kasowanie błędów raz jeszcze i później sprawdzasz kable (pewnie wystarczy jakąś wtyczkę poruszyć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tryb serwisowy wchodziłem już kilka razy, błąd oczywiście się kasował ale przez cały czas w tych pozycjach, których wyświetlały mi się kreski wyświetlały się zera tyle tylko że po przejechaniu około 15-16km znów pojawiły się kreski.

W poście, którym dałeś odnośnik jest mowa o podłączeniu licznika jednak do silnika benzynowego nie znam się zbytnio na tym (czy kompy w dieslu i benzynie są takie same) dlatego wolałem zapytać raczej nie chciałbym eksperymentować z podłączeniami kabli licząc piny jak w benzynie.

Może ktoś to oficjalnie potwierdzić wówczas wziąłbym się do roboty

dziękuje za odpowiedź

Pozdrawiam

krawcmario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!