Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli ktos Ci powiedzial ze wymaga to zdjecia prawego kola, to pewnie tak jest. Ale z mojego doswiadczesnia (choc silnik inny) moge powiedziec ze wystarczy odkrecic kolo is sciagnac nadkole, a raczej jego prawa czesci (ta od strony przodu samochodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1.4 8V czyli konstrukcja identyczna jak 1.6. Pasek bez problemu wymieniam podnosząc tylko maskę. Wystarczy poluzowac napinacz. Jedną z jego śrub odkręcam od dołu. Reszta już przez komorę silnka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak...

 

Z tym, że ja mam wszystko na tym pasku a pasek ma 170 cm długości wolałbym wiedzieć jak do tego podejść, czy od razu ściągać koło i nadkole czy nie koniecznie.

Po za tym, wszystko zależy od silnika, w moim K4M7 nie musi być taka sama procedura jak E7J.

Tym bardziej, ze przeglądając "Sam naprawiam..." tylko dla silników 2.0 znalazłem, że trzeba zdejmować nadkole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, ja zadałem takie samo pytanie nieco wcześniej

http://megane.ruzam.pl/viewtopic.php?p=10351#10351

i też nikt sensownie na nie nie potrafi odpowiedzieć.

Cóz trzeba będzie kupić pasek i się doświadczać ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi znajomy (z ASO) wymieniał pasek i nie demontował połowy zawieszenia :!:

Przy rozrządzie TAK trzeba zdjąć koło i nadkole ale przy akcesoriach to NIE oba paski można wymienić podnosząc maskę. Tak swoją drogą to jakbyście poszukali to już się coś o tym kiedyś pisało TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy wiem już ,że moje wielkie łapska + klucz nie wchodzą pomiędzy cewki-rozpórkę amortyzatorów-wiązki kabli i kolektor ssący w celu odkręcenia śrub alternatora. Dużo prościej jest jednak ściągając kółko i nadkole. No i ręce mniej poobdzierane ;-) . A co do rozbierania zawieszenia faktycznie jest tak opisane w "Sam naprawiam..." Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!