Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli ktos Ci powiedzial ze wymaga to zdjecia prawego kola, to pewnie tak jest. Ale z mojego doswiadczesnia (choc silnik inny) moge powiedziec ze wystarczy odkrecic kolo is sciagnac nadkole, a raczej jego prawa czesci (ta od strony przodu samochodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1.4 8V czyli konstrukcja identyczna jak 1.6. Pasek bez problemu wymieniam podnosząc tylko maskę. Wystarczy poluzowac napinacz. Jedną z jego śrub odkręcam od dołu. Reszta już przez komorę silnka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak...

 

Z tym, że ja mam wszystko na tym pasku a pasek ma 170 cm długości wolałbym wiedzieć jak do tego podejść, czy od razu ściągać koło i nadkole czy nie koniecznie.

Po za tym, wszystko zależy od silnika, w moim K4M7 nie musi być taka sama procedura jak E7J.

Tym bardziej, ze przeglądając "Sam naprawiam..." tylko dla silników 2.0 znalazłem, że trzeba zdejmować nadkole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, ja zadałem takie samo pytanie nieco wcześniej

http://megane.ruzam.pl/viewtopic.php?p=10351#10351

i też nikt sensownie na nie nie potrafi odpowiedzieć.

Cóz trzeba będzie kupić pasek i się doświadczać ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi znajomy (z ASO) wymieniał pasek i nie demontował połowy zawieszenia :!:

Przy rozrządzie TAK trzeba zdjąć koło i nadkole ale przy akcesoriach to NIE oba paski można wymienić podnosząc maskę. Tak swoją drogą to jakbyście poszukali to już się coś o tym kiedyś pisało TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy wiem już ,że moje wielkie łapska + klucz nie wchodzą pomiędzy cewki-rozpórkę amortyzatorów-wiązki kabli i kolektor ssący w celu odkręcenia śrub alternatora. Dużo prościej jest jednak ściągając kółko i nadkole. No i ręce mniej poobdzierane ;-) . A co do rozbierania zawieszenia faktycznie jest tak opisane w "Sam naprawiam..." Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!