Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic 2000 r 1.9dci


byry007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam do kupna scenica 2000 rok z silnikiem 1.9dci tylko jestem zielony na tą marke kusi mnie cenia za to auto 15 tys i rok , dzwoniłem do serwisu i mi powiedzieli ze to nie jest scenic tylko megan o co tu chodzi obrucz modeli ? auto miało w 2007 na liczniku 160 tys teraz niby ma 130 tys:) według mnie to auto ma gdzies 170 tys ale o km nie chodzi tak bardzo jak o sprawność i bezawaryjność tego auta .

post-13290-1231845926_thumb.jpg

post-1-1231845926_thumb.jpg

post-1-1231845927_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie po części mieli rację. Pełna nazwa tego auta to Renault Megane Scenic chociaż na tylnej klapie już masz sam napis scenic.

Nazwa jest taka gdyż na początku meganka wychodziła w kilku wersjach nadwozia a van był nazwany scenic. Teraz jest to produkowane jako osobny model.

Raczej meganką nazwał bym jeszcze wersję przed liftingiem a tą z nowym przodem to sceniciem.

Skoro teraz ma 130 tyś to ewidentnie ktoś kręcił przy liczniku.

A do kupienia to auto mają wszyscy :mrgreen:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7427036

też jestem w trakcie poszukiwań i już widziałem to ogłoszenie. Jeżeli chodzi o cenę to jest taka sobie i nie ma się czym zachwycać zwłaszcza że auto od handlarza który już widzimy jak lubi upiększać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to za mało sobie ceni ten sprzęt. Do tego dochodzi kręcony licznik. Bez bardzo dokładnych oględzin na żywo decyzji bym nie podjął, no i bez komputera. Coś tu jest nie halo.

Co do modelu to chodziło im pewnie że to Renault Megane Scenic, chociaż to wcześniej się zmieniło (w 98r ?) i nazwa od tamtej pory to Renault Scenic (ale jak się przyjrzysz na tylnych drzwiach, na czarnym plastiku przy szybie będzie ciemny napis Megane) :mrgreen:

 

Jak piszesz że wymieniony był błotnik (plastikowy) to sprawdź ile kilogramów szpachli jest na drzwiach, progu, dachu, masce, a w przypadku handlarza to jeszcze na szybie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam lewy tylni błotnik , wyposażenie 12/2000 rok 1,9 DCI 102 KM 75KW klimatyzacja, ABS, elektryczne

szyby i lusterka, szyby grzane, przednia szyba solaryczna czyli

niebieska, schowki pod fotelami, 2 x airbag, wspomaganie kierownicy,

halogeny, komputer pokładowy, regulacja fotela i lędzwi, schowek

klimatyzowany, radio CD sterowane w kierownicy. Ja go oglądałem juz bo to jest w tym samym miescie jest to stary znajomy który dorabia sobie ściąganiem aut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinny być 4 poduszki :mrgreen:

 

Jeżeli to znajomy to powinien Ci powiedzieć co było kombinowane i dlaczego.

Jak na to wyposażenie to cena bardzo dobra, ale weź pod uwagę opłaty i pakiet startowy po sprowadzeniu (rozrząd, filtry i inne pierdoły).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinny być 4 poduszki

Tutaj popieram :mrgreen:

To czyli ile jest warte to auto

Tyle za ile go kupisz ale ja nie dał bym za niego nawet 15-u Widać ,że majstrowane przy nim było a licznik to cofają w uni a nie u nas aby nie było podpadziochy.

Znam przypadki ,że gośc śmigał autkiem do 300 000 km a przeglądy robili w Aso bez bicia w książkę , potem licznik do tyłu , ostatni przegląd tak by było dobrze i sru do komisu jako nie latany i zadbany z przebiegiem 90 000 .

Jak dla mnie to ściema za ta kasę -lepiej dołożyć i mieć spokój ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przebiegem 90 tys w komisie bedzie nie 15 a 24 tys

poza tym tez moze miec 250 tys a nie 90 , nie sugeruj sie licznikiem a stanem faktycznym 90 % aut w polsce ma cofane licznki , u nas auta sprzedaj sie ze stanem 120-200 tys a w niemczech czy francji z tego samego rocznika stoja od 220-300 tys km

ale i znam przypadki hitow , passaty czy a6 cofane z 600 tys km na 150 wiec roznie to bywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdzie bez problemu te auta poszły w dół ale niestety każde będzie miało coś do roboty i każde będzie miało już coś robione. Ale w miarę zadbane ph1 z 98-99 roku znajdziesz tylko przebiegi realne oczywiście z każdym rokiem będą wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dla ścisłości nazewnictwa: zarówno Scenic I jak i Scenic II jest to wciąż Megane Scenic i jako taki stoi w dokumentach (wiem coś o tym bo mam tak w dwóch zestawach dokumentów). Dodatkowo Scenic II nadal ma na plastiku tylnych drzwi napis Megane tak samo na karcie <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przepraszam bo temat może byc nieaktualny ale ten wykres jest adekwatny do cen Sceników. Sam długo szukałem i przekonałem się,że za dobrego Scenika DCI trzeba pare złociszy dołożyć.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!