Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic 2000 r 1.9dci


byry007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam do kupna scenica 2000 rok z silnikiem 1.9dci tylko jestem zielony na tą marke kusi mnie cenia za to auto 15 tys i rok , dzwoniłem do serwisu i mi powiedzieli ze to nie jest scenic tylko megan o co tu chodzi obrucz modeli ? auto miało w 2007 na liczniku 160 tys teraz niby ma 130 tys:) według mnie to auto ma gdzies 170 tys ale o km nie chodzi tak bardzo jak o sprawność i bezawaryjność tego auta .

post-13290-1231845926_thumb.jpg

post-1-1231845926_thumb.jpg

post-1-1231845927_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie po części mieli rację. Pełna nazwa tego auta to Renault Megane Scenic chociaż na tylnej klapie już masz sam napis scenic.

Nazwa jest taka gdyż na początku meganka wychodziła w kilku wersjach nadwozia a van był nazwany scenic. Teraz jest to produkowane jako osobny model.

Raczej meganką nazwał bym jeszcze wersję przed liftingiem a tą z nowym przodem to sceniciem.

Skoro teraz ma 130 tyś to ewidentnie ktoś kręcił przy liczniku.

A do kupienia to auto mają wszyscy :mrgreen:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7427036

też jestem w trakcie poszukiwań i już widziałem to ogłoszenie. Jeżeli chodzi o cenę to jest taka sobie i nie ma się czym zachwycać zwłaszcza że auto od handlarza który już widzimy jak lubi upiększać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to za mało sobie ceni ten sprzęt. Do tego dochodzi kręcony licznik. Bez bardzo dokładnych oględzin na żywo decyzji bym nie podjął, no i bez komputera. Coś tu jest nie halo.