Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

co ten płyn chłodniczy wyprawia?


arniton

Rekomendowane odpowiedzi

na zimnym nie ma ciśnienia, a wszystkie inne objawy z tym związane u mnie nie występują, zresztą uszczelke miałem robioną rok temu

 

[ Dodano: 2009-01-24, 14:57 ]

jeszcze jedno pytanko w tym temacie, czy po zgaszeniu autka przez korek zbiorniczka wyrównawczego ma lekko ulatywać powietrze, bo jak przystawiam ucho to słysze "syczenie"???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No to ja mam pytanie, aby nie zakładać nowego tematu. Wczoraj miałem taką sytuację, że mając poniżej poziomu MIN płyn w chłodnicy, zagotowałem go, a to spowodowało włączenie wentylatora i spalenie silniczka. Po 10-15 min przyjechał znajomy, odłączyliśmy silniczek, a do zbiorniczka płynu chłodniczego wlał jakiś swój, pewnie odrobinę innego rodzaju. Niby wówczas było jego powyżej MAX. Dzisiaj, po przyjechaniu samochodem, i po około 30-60 minutach patrzę pod maskę a płynu jest poniżej poziomu MAX. Skąd ta różnica?? Nie widziałem nigdzie, aby płyn mi uciekał, więc co się dzieje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

od niedawna na forum...

Ja mam problem innego typu.W mojej megance co jakiś czas muszę uzupełniać płyn chłodniczy. Po przejechaniu ok. 1000km muszę dolać ok. 0,5l. Płyn chłodniczy schodzi do stanu min. i się zatrzymuje. Kontrolki ok, nic nie świeci, mechanik sprawdzał nie ma nigdzie wycieku płynu auto hula. W jednym miejscu tylko nie potrafię tego określić mam przeciek oleju widoczne jest to szczególnie po przejechaniu dużej ilości km tak ok 400 po trasie gdzieś albo pokrywa zaworów może uszczelka pod głowicą czy to ma coś wspólnego z płynem chłodniczym. Olej ma normalny kolor nie ma nic dziwnego kiedy odkręcam korek.

Może miał ktoś taki przypadek, jakie są koszty naprawy wymiany uszczelek.

Pozdrawiam

Renault Megane Scenic 1,6e 8V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,5 litra na 1000 to juz duzo , ja do dci 1,5 dolewam jakies 0,5 na 10tys ( jest tak od nowosci) , kilka razy zwracałem uwagę w serwisie na przeglądach , coś tam mruczeli pod nosem że "paruje" , bo nic nie mogli znaleźć.

Tak że pomiedzy przegladami dolewam jakieś 1,5 litra , ale jakbym miał dolewac 15 litrów to bym się juz "zdenerwował" , nie uzywając słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u swojego, jak się okazało, też płynu mam dobrze, po prostu czasami wydaje się, że w pojemniku jest więcej, a czasami mniej, zależne przypuszczam od temperatury jego. Swoją drogą zauważyłem, że czasami zaczyna mi świecić kontrolka od temperatury silnika. Sęk w tym, że kiedyś stojąc tak mi się zrobiło, a ostatnio na podwórku tak się zdarzyło. Zgasiłem odpaliłem i już nie świeciła, a temperatura nie była specjalnie wysoka patrząc na skali, a i płyn też był chłodny. Mam wrażenie że czujka mi szwankuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!