Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kierunkowskaz prawy mryga ponad normę


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem ze swoją meganką , po włączeniu prawego kierunkowskazu przez chwile działa normalnie a po chwili zaczyna mrygać bardzo szybko , na lewym jest ok , po włączeniu awaryjnych jest tak samo jak z prawym kierunkowskazem , czy to jakiś bezpiecznik czy może zwarcie gdzieś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednia się zjarała

no to masz problem rozwiązany, wymień żarówkę i po kłopocie

mam nadzieje że gdzieś nie ma zwarcia

jeśli nadal piszesz o żarówce, to rzadko się zdarza, żeby żarnik powodował zwarcie, bo wtedy żarówka nadal by działała, raczej jest przerwa, a jeśli piszesz o jakimś innym zwarciu to pewnie wyleciałby bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij zaślepke, wymacaj ręką obudowe żarowki kierunku i postaraj się ją dokręcić - powinno pomóć - u mnie to jest standard (u innych czasem tez - juz gdzieć na forum wylewalismy nad tym żale)

 

looknij sobie tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

athlon64x4

miałeś racje obluzowała się, i podszedłem do tego praktycznie, wymianę drogówek już mam za sobą i nauczyłem się to robić w 3 min przez klapkę ( od tej pory latarka i lusterko na wyposażeniu w zestawie do wymiany żarówek musi być :oops: ), ale kierunku jeszcze nie robiłem i czytałem jakie są z tym przeboje , mam niedaleko do serwisu renault więc podjechałem , jeden pan zajrzał i mówi "można jechać, obluzowana była :) " śmiać mi się chce z samego siebie że przeraziłem się tego co na forum przeczytałem :oops: i z żarówką pojechałem aż do serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich <ok>

 

Co do tematu nadmiernie szybko migającego kierunkowskazu...

Ja w mojej Meg miałem taki objaw, ale przyczyna była inna, chodź równie banalna.

W moim przypadku po zdjęciu tylnej lampy okazało się, że kostka i styki są lekko zaśniedziałe. Po szybkim oczyszczeniu jest wszystko super. :mrgreen:

 

Piszę o takim rozwiązaniu, bo może ktoś jeszcze ma taki problem i pomimo żarówek trzymalących się oprawek jak pacjent fotela u dentysty nie może sobie z tym poradzić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjolem lewe nadkole i bez problemu dostalem sie do leflektora od tylu i mam problem z tym plastikiem,nie wiem czy go sie odkreca czy ma jakis zatrzask w kazdym razie nie moge go zdiac a nie chce go popsuc.Jak dostac sie do zarowki migacza POMOCY

 

Proszę zapoznać się z regulaminem forum, odnośnie zasad pisania postów, pkt 5 - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Połączono.

Witam,

ostatnio po włączeniu prawego kierunkowskazu i wciśnięcia pedału hamulca prawy kierunek świecił jak szalony 3 razy szybciej niż normalnie. Po puszczeniu pedału hamulca wracało do normy. Z zewnątrz z tyłu zauważyłem przygasającą żarówkę kierunku i migającą żarówkę światła pozycyjnego/stop-u. Przeczyściłem styki w kostce, i problem z szybkim miganiem kierunku zniknął. Jednak nadal po odpaleniu kierunku miga delikatnie pozycyjne/stop. Jaka moze być przyczyna i jak temu zaradzić ? Dzięki za pomoc.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Połączono z już istniejącym tematem.

Witam,

Mam to swoje cudo od czerwca 2014, czyli jakieś 3 miesiące. Megan 2 sedan 1,6. Mam taki problem:

Prawy kierunkowskaz przyspiesza mi przy naciśnięciu stopów. Dodam że żarówka od stopów i kierunków świeci.

Z tyłu na lampach wygląda to mniej więcej tak, że stop i prawy kierunek pokazuje się na przemian. Środkowy stop i lewy świeca jak należy.

Opowieści są różne. Typu wymień mODUŁ BSI, itd.

Najlepsza wersja jaką usłyszałem to to że ucie ka mi masa.

Jak za to się zabrać?

Może mi ktoś podpowiedzieć? Nie robiłem takich rzeczy.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza wersja jaką usłyszałem to to że ucie ka mi masa.

I to najbardziej trafna diagnoza ale podana w sposób humorystyczny.

Mówiąc poważnie masz zły styk masy w tej lampie i przy większym obciążeniu (21W kierunkowskaz + 21W stop + 5W pozycyjne) ten styk po prostu nie "wyrabia"

Plus szuka przejścia do masy przez inne połączone ze sobą wspólnym stykiem w lampie (masowym) żarówki i są takie objawy jak opisujesz, potocznie zwane choinka w tylnej lampie.

Problem był znany już w pierwszych megankach i jest szeroko na forum opisany, Jest także znany taki przypadek z meganki II, a w downloadzie leży sobie manual zamieszczony przez kol aston76 jak to naprawił w megance II HB.

http://megane.com.pl/files/file/192-jak-poprawic-mase-w-lampie-tylniej-megane-ii/

Na początek jednak zdemontuj lampę która wariuje i rozłącz kostki. Wyczyść styki i podoginaj blaszki w obydwu częściach, by styk poprawić, jeśli oczywiście nie jest już coś przegrzane i wytopione. W tym drugim przypadku albo podmiana na sprawne z odzysku z Allegro, albo pomysł z manuala.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!