Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zgasl w trakcie jazdy, w trakcie skrecania


knq

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj doswiadczylem niemilej sytuacji. Zredukowalem bieg z 4 na 2 skrecam i w polowie skretu zgasl mi silnik. Kierownica sie zablokowala (auto przestalo skrecac) - pewnie wspomaganie sie wylaczylo. Dobrze, ze zahamowalem bo wjechalbym w znak i dziekuje panu w Skodzie, ktory nie wjechal mi w tylek, a byl blisko. Gdyby takie cos przydarzylo mi sie na zakrecie przy predkosci >80 km/h wyrzucilo by mnie pod nadjezdzajacy samochod lub na drzewo. Co to moze byc? Dodam, ze jechalem na gazie. Auto szarpie na 2 kiedy dodam gwaltownie gazu (kiedy pedal jest ledwo co wcisniety do wcisniecia na maxa - w jednym momencie). Kiedy ujme gazu, a mialem wcisniety do dechy tez szarpnie. Na bielu jalowym czasem trzyma obroty (na gazie), a czasem sa bardzo niskie i trzesie. Ubywa tez plynu w chlodnicy (zaczelo sie od tej zimy - moze przymarzl) Osobiscie przypuszczam:

-pasek rozrzadu mogl sie przesunac

-odbija kluczyk w stacyjce

-swiece i przewody

-krokowiec

-filtr gazu

Z gory dziekuje za pomoc, bo chcialbym wiedziec co to moze byc jak pojade do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienic kolejnosc myslenia. jadac do warsztatu to wlasnie ten ostatni ustala stopien niesprawnosci twojego auta.majac takie podejscie , co moze byc bo prawdopodobnie uwazam ze mechanik moze mnie oszukac , nie jedz to tego warsztatu tylko podjedz do kogos zaufanego.nie oplaca sie byc madrzejszym od fachowca . u mnie zwykle jesli klient sugeruje kolejnosc lub sposob naprawy samochodu ponosi wieksza odplatnosc ze wzgledu na niepotrzebne czynnosci. moi stali klienci przekonali sie o tym i oddajac mi auto oplaca im sie wierzyc mojej diagnozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica sie zablokowala

W MI PHI przy przekręconym kluczyku w stacyjce blokada złapała :oops: Dziwne.

Przekonany jestem, że to mechaniczne ustrojstwo. Ja bym obstawiał stacyjkę w takim razie.

ps. Zalecam pisanie z polskimi znakami na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MI PHI przy przekręconym kluczyku w stacyjce blokada złapała :oops: Dziwne.

Wydaję mi się, ze przestało tylko działać wspomaganie, a wiadomo, że bez wspomagania kręci się znacznie ciężej niż gdyby wcale go nie było, miałem w swoim czasie podobne problemy, które same się ustabilizowały, podejrzewałem czujnik położenia wału i ewentualnie problemy z alternatorem, bo zdarzało się to dość często przy skręcaniu (po ówczesnym wjechaniu w kałuże, miałem częściowo połamane prawe nadkole i chlapało wodą na alternator)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze to moze miec wplyw na to sprawe - zauwazylem, ze ostatnio przy wciskaniu sprzegla, badz gazu albo puszczaniu samochodem strasznie szarpie. Dodam, ze wczesniej tego nie bylo. Problem jest najbardziej zauwazalny na benzynie (na gazie nie jest to az tak wyczuwalne) Co to moze byc bo jutro jade do mechanika wymienic paski i gumy stabilizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!