Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?


tomek42007

Rekomendowane odpowiedzi

Mierzyłem napięcie akumulatora. Po 7 godzin od ostatniej jazdy napięcie na akumulatorze 12V tak samo jak miernik czy diagnostycznym. Po 1 minucie od jazdy napięcie powoli z 12,9 spadła do 12,3V. Po 20 h od ostatniej jazdy 11,5 V czyli dobry akumulator. ;)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj:

Lampka z dodatkowymi kontrolkami kierunkowskazów, stopu i świateł już gotowa i przymocowana do uchwytu telefonu, na dorobionym z grubej, twardej gumy mocowaniu:

Projekt 3B

thumb_hosting_zdjec_1392078257__ssa44645_1280x960.jpg thumb_hosting_zdjec_1392078283__ssa44627_1280x960.jpg

I widziana przez rejestrator drogi:

thumb_hosting_zdjec_1392078354__1_1280x720.jpg thumb_hosting_zdjec_1392078368__2_1280x720.jpg

Kabel ukryty za podsufitką, osłoną lewego słupka i poprowadzony na miejsce podłączenia.

Poszło także zamówienie na potencjometry, którymi będzie można dokładnie wyregulować natężenie świecenia diodek. (2K5 + rezystory K820)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęte rączki drzwi,osłony słupków i ramka kosoli,jutro wszytko idzie pod folię carbon;)

 

Dodano: 12 lut 2014 - 19:40

Wszytko oklejone,jutro montaż w samochodzie i też wrzuce foto na profilowe;)

Może nie wyszło mi jak z profesjonalnego zakładu który się tym zajmuje,ale najgorzej jak na pierwszy raz wg mnie nie jest;)

thumb_hosting_zdjec_1392230358__wp_20140212_005.jpg thumb_hosting_zdjec_1392230392__wp_20140212_007.jpg thumb_hosting_zdjec_1392230425__wp_20140212_010.jpg thumb_hosting_zdjec_1392232912__wp_20140212_009.jpg

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przewody potrzebne do podłączenia lampki z kontrolkami już przygotowane i podciągnięte za lewą, boczną osłonę deski. Drugie ich końce podłączone do przewodów 11,12,13, przed kostką R2 poniżej lewego przedniego słupka, oraz przewodu 9 w białej kostce R9 pod maską. :)

Teraz to pokropić LABEL5 ;)

Najgorsza robota, to przeprowadzić przewód z wnętrza do komory silnika.

Rozbiórka części podszybia, wyjecie aku, ECU i obudowy filtra z przepływką.

 

Dodano 13.02 g 17:17

Dzis ta sama robota z kabelkami w sceniolu RaVa ale bez rozbierania połowy komory silnika.

Bogatszy o wczorajsze doświadczenia, dziś ten przewód z pod maski z R9, miałem na miejscu w czasie 10 minut. Nawet aku nie był odłączony.

Oczywiście pozostałe tez przygotowane i podłączone do R2.

Niestety nadal brak odzewu z warszawskiej firmy AVT :) , gdzie zamówiłem potencjometry.. Ileż czasu można przygotowywać zamówienie, składające się z kilkunastu pozycji i w sumie kilkudziesięciu dupereli elektronicznych. :) :)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przytaszczyłem wydruki na płytkę i układzik, do wstępnej regulacji mocy świecenia diodek w lampce przed rejestrator drogi. Jest też uwzględniona opcja, że przy zapadającym zmroku diody będą się automatycznie przyciemniały, by nie oślepiać kamerki.

thumb_hosting_zdjec_1392828156__schemat3.png thumb_hosting_zdjec_1392834273__plytka3-1.png

R1-R4- K820

Doświadczalnie trzeba dobrać rezystancję R5

R6-R9- 2K5

Trzeba też odpowiednie sterowanie poszukać, bo przecież na światłach całą dobę trzeba jeździć.

Zadziała bez problemu jak ktoś ma dzienne i włączony automat świateł.

Teraz zabawa w chemika i wytrawić laminaty. Zakupione elementy nareszcie w drodze.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem żarówki H7, jedna przepaliła jak wracałem z pracy, a druga przepaliła się po zakupu nowej żarówki H7.... :) A zakupiłem żarówki firmy neolux. Podobno zleca je firma Osram. Zdziwiony jestem że wytrzymały 2 tygodnie.

 

Kolega czytał to co wysłał :P

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!