Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Xenony Hid w lampach sonar? da rade?????


Rekomendowane odpowiedzi

Koledze kharan gratuluję dobrego samopoczucia.A właścicielom autek z HID -ami życzę przeżycia cudownej przygody z panem Aspirantem ale kumatym.Kolego Rolex -zgadzam się.Tu cytat: Na świecie jest stosunkowo niewielu idiotów ale tak są sprytnie poustawiani że co rusz się człowiek na nich natyka. a tak przy okazji-do HID-a to i magnetyzer +stożek + strumienica.Jakże tak na golasa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie po co w wątkach wypowaidają się ludzie, którzy nie mają pojęcia o czym piszą... znają się tylko z artykułów z głupiej prasy i z tego co napisał ktoś kiedyś na forum...

jeśli ktoś pyta o co, to oczekuje odpowiedzi konkretnej i od osoby która miała styczność z tematem, ma coś pododbnego zamontowane, albo miała zamontowane... a tutaj czytając wypowiedzi to co druga osoba nie wie o czym pisze...

co do kolegi chrzan49, to ja mam założony zestaw xenon i jakoś policja do tego się jeszcze nigdy nie przyczepiła, nawet nie spoglądała na światła... co dostożków i stumiennic a nawet magnetyzerów to ciekaw jestem co o tym wiesz? pewnie nic a wypowiadasz się negatywnie...

 

[ Dodano: 2009-04-02, 14:34 ]

wiem doskonale i ta lampa przystosowana jest do żarówek próżniowych a nie żarówek gazowych inna temperatury żarnika

a ty widziałeś na żywo taką lampę o której pisze kolega przem338

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, bo normalnie to lampy mają swoją homologacje, w tym do odp. żarówek.

Powiem tak - masz farta i niech tak zostanie.

Natomiast tego typu źródło światla o ile dla ciebie jest plusem, o tyle dla osoby z naprzecika lub przed Tobą to dramat. Lubisz jechać w deszczu za gościem z przeciwmgielnymi?

 

Zgodnie z prawem taki układ oświetlenia jest niezgodny z homologacją więc powinien zostać zdemontowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie przechodze przegląd

To chyba Pan diagnosta z jakiejś wsi pochodzi...i mocno niedouczony jest. A ty kolego oślepiasz innych kierowców aż "miło".

Co do lamp to akurat to jak wyglądają i czy je widziałem nic nie wnosi do tego że te lampy nie są przystosowane do żarników ksenonowych. łamiesz prawo powodując realne zagrożenie na drodze ...zapraszam do szczecina a gwarantuje ci że długo na tych pseudo ksenonach nie polatasz.

 

Sorry z OT ale ciśnienie mi skoczyło :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ciekawe, bo normalnie to lampy mają swoją homologacje, w tym do odp. żarówek.

Homolagcje na zarowki tez powinienes miec. Bo nie wszystkie je maja, a niektorzy jezdza na zarowkach ktore nie maja homologacji.

Moge powiedziec tyle w zwyklej lampie bron boze montowac bo oslepia, ale w soczewce spoko mozna, bo czasami dobrze ustawiona soczewka nieoryginalna mniej oslepia niz ksenon w autach typu q7 czy innych wiekszych bo daje po galach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeżdżę na xenonach HID już trzecim Scenikim.Montowałem już dla kilku znajomych.Ma je moja siostra w Sceniku, szwagier, kumpel w Lagunie,ojciec w Megance II.

Jakoś nikomu policja nie zabrała dowodu ani nie wlepiła mandatu. I wszyscy regularnie przechodzą przegląd rejestracyjny.

Oczywiście trzeba zachować odrobinę rozsądku przy montażu i regulacji.I nie przesadzić z kolorem bo palniki xenonowe o temp.światła 8000,10000 i 12000 to światło niebieskie a policja bardzo nie lubi jak ktoś się podszywa pod pojazdy uprzywilejowane i mogą być poważne kłopoty! Najlepiej zakładać 4300K,5600K,6000K.A moim zdaniem najlepiej świecą 5600K.Na próbę założyłem kiedyś 8000K (niebieskie) i nie podobały mi się - za mało światła dawały.Już widziałem takich co zamontowali xenony w autach z lat 80tych i świecili po drzewach.

Wszystko jest dla ludzi, a przepisy i homologacje często nie nadążają za techniką.Pamiętacie czasy jak używanie trzeciego światła stop było zabronione <ok> Za kilka lat doczekamy się przepisów które będą zabraniały używania zwykłych żarówek tylko LEDów ze względu na ochronę środowika.

ASO by chciało, aby u mnich montować xenony <ok> mi kiedyś krzyknęli 3k zł, a zrobili by tak samo czyli na HIDach ^^ + spryskiwacze lamp za 450 zł komplet.

 

http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=119229#119229

Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witman,myślę o HID-ach 4300K ,tylko ja nie mam soczewek w reflektorze i nie jestem pewny jakby to wyglądało u mnie.Jakie masz żarówki w przeciwmgielnych założone?

W przeciwmgielnych są normalne żarówki HB3 65W, a ta biało-błękitna poświata jest od diody LED zamontowanej w kloszu - taki mały bajetek ;-)

Nie wiem czy są jeszcze w sprzedaży 4300K.One są białe delikatnie wpadające żółte.Najbliższe światła białego są 5600K.Takie miałem w Sceniku I

I nie przejmuj się co piszą, niektórzy znawcy że lampa jest nie przystosowana temperaturowo. Palniki xenonowe owiele mniej wydzielają ciepła niż tradycyjna żarówka! Zamiast 55W pobierają połowę mnie prądu ok.25-30W dlatego też się mniej grzeją - chyba logiczne <ok> Kupuj takie na które jest gwarancja - przeważnie 24m-ce

post-16747-1244297520_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO by chciało, aby u mnich montować xenony mi kiedyś krzyknęli 3k zł, a zrobili by tak samo czyli na HIDach + spryskiwacze lamp za 450 zł komplet
piszesz,że w ASO nie zamontowaliby systemu samopoziomowania???

Dziwne :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście bez samopoziomowania.

Nigdzie w przepisach nie ma nawet wzmianki o samopoziomoaniu.Jedne auta fabrycznie to mają inne nie.To tak jak z lufą w czołgu <ok>

Ja to chcę u siebie zrobić, ale tylko dla tego bo lubię grzebać i to moje hobby i zawód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!