Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


Marcin Szymansk

Rekomendowane odpowiedzi

Przejrzałem kilka wątków dotyczących KZFR. Generalnie z opisu wcześniej czy później problem pojawia się.

Nastęnie ksazdy z nas na gwarancji (jak ma farta) lub za własną kaskę (jak ma pecha) wymienia koło plus rozrząd.

Pytanie brzmi - ile wytrzymuje to wymienione koło?

Czy problem dotyczy tylko KZFR montowanych w fabryce, czy np. wymienione koło po kolejnych np. 60kkm pada znowu.

Bo jak padają tylko elementy montowane w fabryce to jest to wada fabryczna i można by napuścić UOKiK, aby wymusił na reno akcję serwisową :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KZFR występuje wyłącznie jako część orginalna, tak więc każde padnięte kółko idzie na konto Renault, niezależnie czy z pierwszego montażu czy z kolejnych napraw.

Akcja serwisowa polega na wymianie wadliwej części na wolna od wady. Renault wymienia jedną wadliwą (zepsutą) na drugą wadliwą (jeszcze sprawną bo nową).

Wątek dotyczący łączeniu sił i straszeniu RP już istnieje, tak więc możesz być kolejnym, który wyleje tam swe niezadowolenie. Niestety chyba nic konstruktywnego z tego ciągle nie powstało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mam z marca 2006, 50 kkm i wymienione na końcu gwaranji koło. Natomiast pytanie brzmi do ilu razy sztuka?

Czy po wymiane koła np. o 50 kkm, następne koło trzeba wymienić po przejechaniu 60kkm bo one padają szybciej niz pasek rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LEWY wymieniony mam cały komplet plus pompa wodna.

Ale interesuje mnie czy po pierwszej wymianie mogę liczyć na następną już za swoje. Bo jeśłi tak to jest to wada fabryczna silnika i wtedy trzeba się zastanowić jak rozwiązać to z RP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin Szymansk. Idą po kosztach. Jeżeli numer części OEM kończy się na 505, to problemów nie powinno być. Natomiast jeżeli numer zamontowanej części kończy się na 362 lub 079 to należy spodziewać się problemów (pytanie kiedy?).

 

skąd masz takie info??? moje wymienione w grudniu 2007 ma końcówkę 079 (wg. faktury) - jak narazie jest spokój <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!