Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Swiatla w nowym megane


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ja nie dokupiłem tej opcji za 110 zł. Mam Xenony i u mnie działka tak:

W menu na desce mogę włączyć światła dzienne (wybranie ptaszka)

Jeśli włącznik jest na „0” dzienne świecą się cały czas po odpaleniu silnika.

W pozycji „auto” czujnik zmierzchu zmienia je w mijania.

PS

Pytałem czy brać ten pakiet 110 zł powiedzieli że się zrobi i się zrobiło i jak dla mnie to super wszystko działa.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

athlon64x4, zgadza się, to jest to miejsce. Co do wersji to ok ale może w modelu Scenic jest inaczej, trudno się mówi i nie ma co płakać i będzie jak jest czyli nie będzie ;-)

 

Mam tak samo. Auto zamówione z niby światłami dziennymi, a jednak ich brak. Nie mam xenonów.

Już pisałam na forum o tym tutaj , jest miejsce na świata dzienne jw. a jednak ich nie mam.

W salonie zapewniali mnie, że będą. Pytanie: Czy będą je instalować??? (Nie byłam w ASO i się nie pytałam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem auto w zeszłym roku około jesieni, nic nie dopłacałem, tylko zapytałem się dealera czy moja Megi będzie miała i czy będą aktywne światła do jazdy dziennej. Odpowiedział twierdząco i tak jest :) Mam zwykłe światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja dla użytkowników, którzy chca aktywować światła do jazdy dziennej. Opcje tę koduje się w ustawieniach body komputera. Cała operacja zajmuje 10 sekund. Trzeba jedynie zmienić tryb skandynawski z opcji "Z" na "BEZ" i od nowa ustawić około pięciu opcji (nie pamiętam dokładnie) miedzy innymi typ czujnika światła, czy auto posiada alarm fabryczny itp.

 

Dziś miałem okazje podczas walki z aktywacja ACB w ASO Dąbrowscy w Zabrzu załączyć opcje świateł dziennych dla testu.

 

W autach z końca roku 2010 może być wymagany CLIP v106. Wersja v105 miała duże problemy z prawidłowym wykryciem wszystkich urządzeń w sieci CAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nie sprawdziłem tego a wróciłem z ustawieniem do trybu skandynawskiego. Przy obecnej pogodzie tak czy tak musiał bym ręcznie przełączać światła z auto na mijania. Być może jak będę dalej walczyć z ACB u nich to poproszę aby włączyli mi te opcje lub po prostu będąc z elektrykiem obok i sam sobie zaklikam co chce :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klarabuch, ja bym ich jednak na Twoim miejscu zapytał skoro obiecali, że koło lutego tym się zajmą. Ciekawe czy wiedzieli o czym mówią bo moim zdaniem trzeba by niezłą rzeźbę zrobić by uruchomić je w Scenicu - tam wszystko zalane plastikiem, nawet otwory nie są wycięte, nie mówiąc już o instalacji.... Generalnie to jest tak, że jak zamawiasz samochód to opowiadają brednie i robią wszystko by wślizgnąć Ci się przez odbyt, jak już wpłacisz zaliczkę to Ty się musisz wślizgiwać by czegokolwiek się doprosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już dałam sobie spokój wczoraj byłam w ASO na Jerolimkach (kłopot z tylną wycieraczką ciągle działa po jednym pyknięciu -nie ma wyłącznika). Panowie powiedzieli mi, że cały zabieg będzie polegał na wymianie świateł, bo te nie pasują oraz jakimś dodatkom. Wszystko po to aby mieć dzienne. Poprosiłam pięknie o zwrot kasy za wykupioną opcję i otrzymałam na papierze zwrot w postaci darmowego oleju podczas pierwszego serwisu po 10 000 km.

Ende Fin Finito - daje sobie spokój z tym.

 

Zostawiam to co dotyczy tematu, resztę wywalam.

 

 

Ale masz podnietę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzieli mi, że cały zabieg będzie polegał na wymianie świateł, bo te nie pasują oraz jakimś dodatkom. Wszystko po to aby mieć dzienne.

 

Wiem, że samochód trzeba by zostawić na dzień czy dwa ale jak miały być to niech będą. A co Ciebie interesuje, że muszą wymienić lampy i coś tam jeszcze? Jest w zamówieniu to ma być w samochodzie. Jak to zrobią to nie Twoja broszka. Ja bym nie odpuścił :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiszaElk ma rację. Miały być? Nie ma? To niech się nie wykpiwają olejem za free, bo to śmieszne. Zawsze (chyba) możesz zagrozić im niezgodnością towaru z umową.

To ich problem, że nie zrobili tego, co powinni, a nie Twój (wiem, że dla Ciebie będą to uciążliwości)

 

Nie daj się:mrgreen:

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie mnie już to nie interesuje. Cały ten cyrk z tymi światłami. Najpierw dwa miesiące pytań potem mail do centrali i piękna długa odpowiedź, ale bez rezultatów. Porównując do innych marek w reno jest bałagan. Mój narzeczony ma nowe Volvo S60 i jak tylko po 30 tyś km padł xenon to wymieniali poza kolejką i to ekspresem w godzinę (Euro sevis). W reno trwałoby to tydzień!

Walczyłabym o te dzienne gdyby były ledowe, z pewnością. Życzę powodzenia innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

czytał ktoś nowy auto świat?? porownanie Astry IV kombi, Megane GT i Hundaya?

 

 

wg gazety -

w tabelce 'wyposażenie/gwarancje/ceny' dla Megane w części Światła dzienne widnieje sobie brzydkie N... napisałem na tablicy AutoŚwiata na facebook`u...

kto ma facebook`a zapraszam

http://www.facebook.com/autoswiat/posts/10..._t=feed_comment

 

ehhh dziennikarze... motoryzacja.interia.pl na facebook`u już mnie do siebie zraziło, dziennikarze (bądź osoby obsługujące) konto interii jeśli chodzi o motoryzacje już nie raz pokazali się jacy są dziwni.

 

pan z AutoŚwiata też wydaje się być pewny siebie... Mam nadzieję, że teraz już wszystko jest jasne. tym tekstem mnie rozwalił....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!