Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dzwoniący napinacz paska 1,9 dci


Robertto

Rekomendowane odpowiedzi

O dziwo - napinacz sam się uspokoił, ale za to na potęgę przesuwa się pasek wieloklinowy. Przesuwanie zaczyna się od koła pasowego wału korbowego i ściąga pasek z prowadnic na następnych kołach. Z jednego paska miałem już frendzelki - dobrze że nie wkręcily sie w rozrząd :) ale i tak nie moge sobie z tym wszyskim poradzić. :) strach gdzieś dalej jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja miałem(mam) ten sam problem.Zaczeło się to wszystko w Chorwacji .Myślałem ,że rozrząd się przestawił i stukają zawory.Rozebrałem i wynalazłem że to napinacz paska klinowego.Pasek latał na boki.Naciągnąłem go i było już lepiej.

Dojechałem do Polski.Teraz muszę poszukać taniego napinacza.

W DTi jest lepiej rozwiązane z tego co widziałem u kolegi,więc nie zawsze nowsze jest lepsze.

Też przestaje wierzyć we Francuzy,kupiłem pierwszy raz i niespodzianka.

I podstawowe pytanie,dlaczego takie coś jest takie drogie??

 

[ Dodano: 2007-08-26, 19:18 ]

No i ponownie ja

Jestem po wymianie rozrządu,paska klinowego,dolnej rolki i napinacza tego paska.

Ale niestety mam stukanie na wolnych obrotach.Jak dodam gazu jest pięknie.Czasem nawet samo przestaje stukać ,zależnie jak wpadnie w rezonans.

Wiec co to tak wali?Czy znów musze rozłożyć i wymienić to koło pasowe alternatora?

Pół silnika kurcze wymieniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moje auto staoi teraz na warsztaie. Ponownie wymieniany jest napinacz, pozatym sprawdzany rozrząd i wymieniane łożysko prawego koła. :-? . Podobno wszystkie pozostałe koła przy pasku wieloklinowym są OK. Pod koniec tygodnia podzielę sie spostrzeżeniami.

Pozdrawiam

Francuski Bankrut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jestem po wymianie rozrządu,paska klinowego,dolnej rolki i napinacza tego paska.

Ale niestety mam stukanie na wolnych obrotach.Jak dodam gazu jest pięknie.Czasem nawet samo przestaje stukać ,zależnie jak wpadnie w rezonans.

Wiec co to tak wali?Czy znów musze rozłożyć i wymienić to koło pasowe alternatora?

U mnie hałasowało łożysko sprzęgła klimy. Zostało wymienione wraz z paskiem, napinaczem i pompą wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się. Wyminiłem jeszcze raz napinacz paska i kolo na alternatorze i gra muzyga :D

Koło kosztowało 520 zl (jakieś koło ze sprzęgiełkiem, nie robia podrobek, tylko w serwisie). Nowe koło jest węższe i pasek jest teraz pięciorzędowy (był wcześniej sześciorzędowy).

Gra muzyka choć drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawdzalem w kilku źródłach - tego typu koło robi tylko Renault - nie ma zamienników do dci. Jest jeszcze jedno koło stosowane w tych silnikach też dostępne tylko w Renault i kosztuje okolo 700 zł. W dti koło jest chyba inne - pewnie tańsze i może są zamienniki, sgtąd różnica w kosztach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!