Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opinie o dealerach


andrewtls

Rekomendowane odpowiedzi

Moby kupowałem w Decarze na Modlińskiej, obsługiwał mnie Paweł Wodziński. W porównaniu do Dyszkiewicza w Konstancinie (tam rozmawiałem chyba z Krzysztofem Lewickim) facet był jak błyskawica i konkretny, u Dyszkiewicza ofertę dostałem dopiero po tygodniu :!: z Decaru pierwszą po 40 min. kolejną lepszą po 3 godzinach i 2 rozmowach telefonicznych, najlepsza została mi przedstawiona jeszcze tego samego dnia, do wyboru dostałem 4 samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jak to jest z tymi rabatami? W salonie stwierdzili, że takich rabatów nie dawali i że pewnie na forum o tym przeczytałem a tam brednie piszą. Jak to z nimi jest? Mówili mi, że maks 5-6 %. Przy tym, co jest tu napisane to liczyłem, na co najmniej 10%.

 

Czy kupował ktoś ostatni Megane i dostał cos lepszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pingu rabaty często zależą od podejścia konkretnego handlowca i ewentualnego wrażenia jakie na nim wywrzesz-że możesz być rozwojowym klientem (polecisz rodzinie czy znajomym, lub jezeli masz firmę to może nie będzie to jedyny zakup). Sporo też zależy od sytuacji że trafisz akurat na sytuację że gość ma na placu lub do dyspozycji w Polsce konkretne samochody które "zgubiły" przydział. Dobrym momentem na zakup jest koniec roku lub początek następnego, wtedy staraja sie jak najszybciej pozbyc sie samochodów z poprzedniego rocznika i są skłonni dać większe rabaty. Dodatkowo należy pamietać że od każdego samochodu handlowiec ma zazwyczaj prowizję co też przy zdecydowanym kliencie potrafi zdopingować handlowca do energicznego urabiania i na odwrót :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi rabatami? W salonie stwierdzili, że takich rabatów nie dawali i że pewnie na forum o tym przeczytałem a tam brednie piszą. Jak to z nimi jest? Mówili mi, że maks 5-6 %. Przy tym, co jest tu napisane to liczyłem, na co najmniej 10%.

Czy kupował ktoś ostatni Megane i dostał cos lepszego?

Kupowałem Megane. Zamówienie składałem we wrześniu, odbierałem w miniony piątek.

Oczywiście bylem nie tylko u 1 dealera. Auto, jak mówił dealer, chciałem "niszowe" bo ponoć "nikt nie kupuje TCE180":mrgreen:. Ale i tak w Warszawie na Alejach dostałem 10,5 % rabatu bez targowania - prosto z ulicy (może wyglądałem na "dobrego" klienta). Wiem, że znaczenie miał fakt że na firmę (w leasing).

Do tego oczywiście dywaniki i alarm za free. Powiem szczerze, że ten rabat mnie zwalił z nóg. Pojechałem przejechać się tylko nowym Megane TCE180 z ciekawości - auto miało kosztować wg konfiguratora ok 83 tys. Poza zakresem zainteresowania. A tu nagle weszło w budżet...

Natomiast u Zdunka w Gdyni dostałem lepszy rabat (i tam kupiłem), ale to już było "po znajomości". Wyszło gratis na czarny lakier jeszcze.

Czyli za cenę jakiegoś śmiesznego Golfa albo Astry mam "highendową/najmocniejszą" wersję Renault z tego samego segmentu. Taka polityka cenowa jest naprawdę godna pochwały:)

Tak wygląda moja historia :P Jednak należy zwrócić uwagę, że to nie jest reguła. Jak zresztą widać w postach powyżej. Duże znaczenie ma kurs euro w momencie zamówienia - dealer ma ceny oficjalne w miarę stałe przez cały rok, kurs natomiast lata w każdą stronę, często bardzo szybko. Dealer w tym momencie pilnuje swojej marży rabatem. Jak euro jest drogie, nie zjedzie mocno z ceny. Jak Euro nisko, da większy rabat i przytnie na taniej walucie itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się już wypowiedzieć w temacie.

Pierwsza moja wizyta była w Oświęcimiu w salonie Renault - lato, przyjeżdżam zastępczym Twingo, krótkie spodnie, koszulka polo i sandały ;]

Pani mnie mierzy wzrokiem i już wiem o co chodzi. Pytam czy mogę zerknąć do megi, ok. Pytam czy może mi pokazać bagażnik - nie bo akumulator padł (WTF?). OK nie poddaję się. Zaczynam rozmowę o leasingu - pojawiają się sumy, konkrety itd - Pani po ok 40min dostrzegła we mnie KLIENTA. Proszę o jazdę próbną 130 konnym dieslem, bo chcę kupić tego albo 160konnego - ma zadzwonić i dać znać kiedy będzie auto.

 

W międzyczasie jadę do Tychów (Salon Brzezicki). Miły Pan mnie przyjmuje, wszystko tłumaczy bez owijania w bawełnę i marketingowego bełkotu. Pytam o leasing - otrzymuję odpowiedź - tutaj ma pan kartę z warunkami, może pan sobie sam policzyć (WTF2?). Ok, ale nie poddaję się. Profilaktycznie umawiam się na jazdę próbną 130konnym 'kupe'.

 

Mija kilka dni, a ja nadal jeżdżę starym twingo... dzwoni telefon. Pani z Oświęcimia - mam dla Pana auto - 105 konnego diesla... - (WTF3?) chciałem 130KM wersję co mi ze 105tki. No nic, umawiam się na 17 tego samego dnia - przynajmniej się przejadę :mrgreen:

2h później dzwoni Pan (Wiesław) z Tychów i informuje mnie, że ma 130KM megi - jest! ok, odwołuję Oświęcim - jadę do Tychów.

 

W drodze na jazdę próbną moje zastępcze Twingo stwierdza że nie pojedzie i wygląda na to, że zabrakło paliwa (WTF4?) - przecież było pół baku rano. Tuż przed Tychami się rozkraczam, co zrobić - dzwonię do Pana Wiesława i mówię jak sprawa wygląda. Jego odpowiedź mnie zaskakuje - 'przyjadę do pana i przywiozę kilka litrów benzyny' (impressive)... Po pół godziny Pan Wiesław przyjeżdża w garniturze z baniakiem paliwa, lejemy niestety - dziura w baku ;] Co tu robić, laweta w drodze no to jedźmy na tą jazdę próbną, a Twingo niech czeka...

 

Reasumując:

1. Oświęcim - podejście do klienta: porażka; słuchanie tego co mówi do Ciebie klient: porażka.

2. Pan Wiesław z Tychów zapunktował i to zdrowo. Prosta sprawa, drobna pomoc i już zupełnie inna rozmowa.

 

Na swoje autko dostałem 9.5% rabatu + jakieś drobne w dodatkach. Skorzystałem z promocji 3 raty leasingowe gratis. Suma sumarum autko wyszło: 90tys. Czekałem na nie 3 m-ce bez kilku dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

oświecę Was trochę a propos rabatów.

- rabaty dla klientów indywidualnych to zazwyczaj oferta standardowa (cennik i rabat odgórnie narzucany przez importera, w którym udział zazwyczaj ma dealer-koncesjoner).

- rabaty dla firm (leasing) to już inna bajka i tu jest szereg czynników, które mają wpływ na wysokość rabatu, np: ilość samochodów, lojalność, model (im trudniej zbywalny tym większa szansa na większy rabat), czy w leasing'u czy gotówką. o rabacie decyduje importer i jak w pierwszym przypadku udział w nim ma również dealer-koncesjoner, czyli najprościej rzecz mówiąc również do rabatu się dokłada.

 

każdy z klientów może zdecydować się na próbę dogadania się z kierownictwem i kupić po dobrej cenie samochód demonstracyjny, który będzie miał nieduży przebieg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!