Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie koło do windy w Grand Sceniku?


Pasikonik454

Rekomendowane odpowiedzi

Przy ostatniej przygodzie gdzie udało mi się przebić dwie opony za jednym razem przetestowałem zestaw naprawczy (kompresor + płyn). Choć słyszałem jak ucieka powietrze - czyli otwór spory - płyn zadziałał i opona wytrzymała bez problemu do wizyty u wulkanizatora (minęło jakieś 30 godzin) nie tracąc ciśnienia. Druga miała mniejszą dziurę i do domu na szczęście dojechałem. Rezerwa z garażu załatwiła sprawę do końca.

Dobra wiadomość dla tych co mają tylko zestaw - potrafi uratować sytuację. Zła jeżeli oponę rozerwiemy - a zdarzyło mi się to 2 razy w ciągu ostatnich 15 lat - niemniej jednak zdarzyło się...

 

tak czy siak ja zdecydowałem się mimo wszystko kupić windę do koła zapasowego. Kupiłem na allegro do Renault Espace 3 i po małych modyfikacjach śrub w podwoziu scenica wszystko złożyłem do kupy. Koszt 325 zł z Allegro.

 

Pytanie mojej po dość obszernym wstępie brzmi: jakie koło mogę tam wozić? Obecnie mam 16" 205 prześwit zachowany ale oponę z tyłu odrobinę widać spod zderzaka. Jakie macie założone u siebie? Czy powinna być dojazdówka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę. Jakbym to ja napisał. Zrobiłem dokładnie tak samo. Windę kupiłem do espace bo do scenika chcieli jak cygan za matkę a do espaca kupilem za 150 zł. Koło mam też 205 i faktycznie troche go widać ale przywykłem. Oryginalnie chyba dojazdówka ma szerokość ok. 150 i wtedy nie widac ale kosztuje u handlarzy ponad 300 zł, a zwykłe koło t.j. 205 kupiłem z felgą za 100.

ps tez byłem ciekawy jak działa ten fabryczny zestaw naprawczy, a czy to co potem zostaje w oponie, to daje sie jakoś usunąć. pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, można się przyzwyczaić do wystającej oponki ale uwaga na wysokie krawężniki przy cofaniu :D

Jak na razie jeżdżę tydzień i koło ani drgnie, wczytałem się także w instrukcję i wygląda na to że 205 może być pod podwoziem. Przeczytałem też gdzieś w sieci że z kolei dojazdówka się telepie bo nie dociągniesz jej do podwozia i trzeba kupić jakiś dodatkowy wspornik.

Co do płynu to bez problemu wulkanizator go wylewa - taka śmietana. Problem ma tylko lekki zlokalizować uszkodzenie jeżeli w kole nie pozostała przyczyna przebicia bo płyn uszczelnia to doskonale :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!