Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio Cabasse ze zmieniarką a seria


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam ochotę zamienić standardowe radyjko ze swojej Meganki na takie cos ze zmieniarką.

 

http://www.allegro.pl/item642449576_zmieni...ane_i_inne.html

 

Mam w związku z tym kilka pytań do Was. Po pierwsze interesuje mnie czy aby podłączyć to radio w zamian za radio standardowe potrzeba jakichś dodatkowych kabli? Ponadto interesuje mnie też sprawa jak to wygląda ze sterowaniem przy kierownicy i wyświetlaczem na desce. Czy są jakieś problemy i czy trzeba przeprowadzać jakieś dodatkowe zmiany? No i oczywiście podstawowe pytanie czy warto zmieniać na tą jednostkę czy może lepszym wyjściem jest dokupienie samej zmieniarki pod radio.

 

Z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi i zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to bym sie zastanowil, do czego ma sluzyc radio? Teraz jest tyle nosnikow danych ze nie ma z tym problemu. Ja zrezygnowalem wogole z CD i mam radio tylko na "pena" wiadomo ze nie seryjne i nie działa wyswietlacz na desce. Ale jesli wystarcza Ci tak jak jest teraz i nie chcesz poprawic audio w aucie to po co cokolwiek zmieniac? A jesli chcesz zachowac sterowanie w manetce to chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie zmieniarka. To jest tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do działania radia Cabasse Auditorium potrzebny jest amplituner który znajduje się w bagażniku i inny wyświetlacz.Opis w aukcji jest błędy że współpracuje z radiami Tuner List czy UPDATE List.Głośniki też są inne.

 

Kable i kostki podłączeniowe są inne.

Radio gra lepiej,aby odpalić tego Cabassa w aucie gdzie go nie było potrzebna jest ta zmieniarka z aukcji,amplituner w bagażnik wyświetlacz,kable, kostki no i troche roboty z podłączeniem.Myśle że gra nie warta świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daruj sobie. to nie jest standardowa zmieniarka tylko taka do amplitunera cabasse. Ze zwykłym radiem "chyba" też będzie działać ale działają wtedy tylko podstawowe przyciski (power wysuwanie płyty i ładowanie i wybór płyty).

Poza tym nie wiem czy kabelek do niej znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za odpowiedzi i zainteresowanie. Audio Conection Box jest za drogi do kupienie. Radia seryjnego tez nie chce zmieniać bo wtedy deska traci na uroku i jednolitości. Czyli zostaje zakup samej zmieniarki z którą nie powinno być problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniarka to jest koszt +- 300 złotych a kabel to góra 100 albo i mniej. ACB widziałem tylko nowe za 950 zł. Na allegro jeszcze się z tym nie spotkałem. Tak jak już nawiązaliśmy do tego tematu to tak z ciekawości jakbym chciał zrobić ACB podłączyć w schowku przed pasażerem to duzo byłoby z tym roboty :D

 

I jeszcze takie jedno pytanie. Wiem że Renault ma identyczne radia jak tuner listy tylko że z opcją MP3. Warto się za tym rozglądać. I jeszcze oczywiście są opcje czy działa wyświetlacz na desce i inne pierdoły bo w sumie już się do tego mocno przyzwyczaiłem :D

Chodzi mi konkretnie o to radio

http://images.forum-auto.com/mesimages/292...radio%20MP3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam,czy orientuje sie ktoś z Was czy mozliwa jest zamiana fabrycznego update list na cabasse ?Wkładają radio i podpinając kostki nie woła kodu,w ogóle nic nie pojawia sie na wyświetlaczu.Jest jakaś możliwość jego zamontowania ?

Poniżej zdjęcia

Dziękuje za ewentualne porady

post-27396-0-37130500-1339931749_thumb.jpg

post-27396-0-08534200-1339931769_thumb.jpg

Edytowane przez ponuryzniwiarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dodałem że to ma być w scenicu,tam chyba tego problemu nie ma bo deski są inne tylko w modelach z navi.Jak kupowałem radio to sprzedawca twierdził że w scenicu działa również,no chyba że "żartował"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!