Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brutalna Megane!!


nicpon

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem ze swoja megane. Nie wiem dlaczgo sie na mnie uwziela skoro daje jej dobrego olejku i benzynke dobra, nie przemęczam jej zabardzo a mimo to robi mi krzywde :-).

 

Od jakiegos czasu autko strasznie zaczeło mnie kopac, ale nie tak lekko jak wam sie wyobraza tylko tak mnie nadupia ze wczoraj az mi głowa odskoczyła.Wczesniej kopało tak lekko pozniej jakos przestało a teraz to jest masakra, wczoraj pojechałem do sklepu nocnego i gdy przyłozyłem kluczyk do auta(bo nie mam pilota) tak mnie jebło ze głowa mi odskoczyła a naprawde zobaczłem niebieskie iskry, głowa to mnie chyba z 15 minut bolała i nie wiem czy ja sie tak elektryzuje czy auto mnie nie lubi czy o co w tym chodzi ale robi sie to menczace :-(

 

słyszalem ze trzeba gume sobie zamontowac zeby sie ciągneła po ziemi, ale ja nie chce takiej gumy bo mi sie nie podoba, moj dziadek miał taka w ładzie 20 lat temu

 

Dzieje sie wam tez cos takiego lub działo?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie, że te gumki i tak nie pomagają. Raczej zwróciłbym uwagę na ubranie tak jak mówi Przemo. Myślę, że w trakcie jazdy, każda osoba się trochę wierci na siedzeniu ubranie jest naelektryzowane poprzez pocieranie o obicie fotela. Przy wysiadaniu dotykasz drzwi i ładunek ucieka najłatwiejszą drogą - czyli przez twoje ciało :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził instalację w samochodzie, odprowadzanie ładunków jakimiś gumkami jest nieskuteczne to jest mit. Między samochodem a ziemią jest zbyt mała różnica potencjałów, a styk gumki z ziemią zbyt duży opór aby ładynki spłynęły do ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze przedchwilką znowu dostałem małego wstrzasa a bylem w innym ubraniu. jak mnie to wkurrr... musze butem zamykac drzwi a kluczyki łapie portfelem bo cały czas dostaje strzały :evil: a na kacu jest najgorzej wtedy to ładuje jak opentany :-) .Jest jeszcze jedna mozliwosc bo podłączałem wzmacniacz kiedys i nie podpiołem masy bo mi sie nie chcialo moze to kurcze to. i gwizda mi tak cichutko w głosnikach jak nic nie leci :D ale jak cos gra to nie gwizda wiec nie wiem :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nicpon, ja mialem podobnie u siebie. Podlaczylem wzmacniacz, masa do kasty i zaczelo sie kopanie. Jak rozwiazalem problem ?

Otoz problemem bylo stykanie sie radiatora wzmacniacza z karoserią. Wystarczylo odizolować radiator od blachy w bagazniku i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie sie wydaje ze to po pierwsze ubrania (ja mam takie magiczne szare spodnie w ktorych zawsze mnie kopie) po drugie to pogoda, pelno kurzu, ktory sie elektryzuje, brak deszczu, tarcie lozysk, opor powietrza, uderzenia od jezdni (prosty sposob na namagnesowanie kawalka metalu? rabac go mlotem ile wlezie!!!) :-) wszystko razem sklada sie na bateryjke... mnie teraz codziennie kopie i az sie boje drzwi zamykac... ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopanie jest calkiem normalne ale u mnie po zalozeniu wzmacniacza czasami strach bylo dotknac drzwi przy wysiadaniu, widac bylo iskry. Zaczelo sie to po zalozeniu wzmacniacza, a skonczylo sie po opisanym zabiegu. Wiadomo, ze zdarzy sie od czasu do czasu, lekkie kopniecie ale jest to juz calkiem normalne, po prostu sie rozladowywujemy i tyle :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciez nie mowie, ze nie bedzie kopac jak nie masz wzmacniacza. Ale jak mialem wzmacniacz, to kopanie to bylo lekko powiedziane. To bylo potezne trzepniecie za kazdym razem. I wierz mi, ze Twoje obecne kopniecia to pikus, przy tym co u mnie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!