Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

co oznacza ta kontrolka ???


Rekomendowane odpowiedzi

:-D lepiej tego pokazac nie mogles ....dobrze ze mam zdjecie bo sama bym go nie znalazla :) :)

 

[ Dodano: 2007-06-02, 22:25 ]

wiec narazie nic nie wiadomo...ale odkad jest SUCHO samochod przestal pokazywac ta lampke, ze skrzynia biegow jest wszystko ok...ALE postanowil w inny sposob mnie zaatakowac jak tylko wsiadam rano odpalam silnik wlanczam radio wybieram sobie ktory kawalek ma zagrac, wlancza sie alarm...moge wylonczyc go tylko jak zgasze silnik i wlacze wylacze ALARM...POTEM jest spokoj dopuki nastepnego razu po jakis 9 godzinach znowu postanowie odpalic samochodzik..znowu to samo...czy ktos ma jakies pomysly??

 

[ Dodano: 2007-06-11, 13:34 ]

diagnoza zostala podjeta...po wymianie akumulatora, zostal zaprowadzony samochod na komputer znowu, stwierdzone 2 bledy...nie mam przy sobie kartki wiec dokladnie nie napisze ale 2 najwazniejszy jest w skrzyni biegow ...czujnik cisnienia a wrecz jest ich 2 w srodku 1 na zewnatrz. Oczywiscie nie wiadomo ktory wiec naprawa bedzie kosztowac kolo 500 £ wiec pan powiedzial zeby lepiej sie pozbyc samochodu :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam uprzejmie ta spiralka sie zaświeca od nieprawidłowości wtrysków dzieje sie tak ponieważ kable w megankach strasznie gniją i dlatego się zaświeca ta kontrolką ! a teraz do rzeczy :-D mianowicie w okolicach chłodnicy a dokładniej u jej dołu jest taka gruba wiązka kabli w której jest taki czerwony-różowy cieniutki kabelek ktory gnije i on jest od wtryskwów wychadząc z komputera idzie do zegarów i tam na jego ciągu czeba szukać przerwy ! ja osobiście miałem takie problemy że jak jechałem to mi auto gasło podczas drogi np ostry skręt, jakiś dołek np jak auto umyłem albo było wilgotno to nie chciało odpalić ! pojechałem do serwisu renault i mi zdiagnozowali komputerem i nie wyszła żadna usterka, zaczeli grzebać i okazało sie że to ten kabelek! dolutowali mi 5 cm kabla i koszt łączny usługi 180 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość GazMajster

Sprawa jest banalnie prosta.

Kontrolka ta to nic innego jak w nowszych modelach "CHECK ENGINE".

W Twojej sytuacji powody mogą być dwa.

1. Brak emulatora wtryskiwaczy, który powinien być założony przy montażu instalki gazowej (nie dotyczy silników z jednopuntowym wtryskiem benzyny).

2. Zły skład mieszanki gazowo tlenowej. Trzeba podjechać na regulację.

Innych powodów nie będzie, gdy zapala się po przełaczeniu na gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, u mnie to jest ciekawa sytuacja, po przekreceniu nie zapala się kontrolka usterek elektronicznych i z góry wiem, iż nie odpale silnika, zdarza sie to w najmniej oczekiwanym momencie, ostatnio tuz przed wyjazdem na wesele. Jakk po przekręceniu kontrolka sie zapala silnik pali bez problemu, nie wiem co z tym fantem robić, bo to juz trzeci raz w przeciagu 2 miesiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę temacik :) Czy może ktoświe czemu mi ten o to właśnie "zygzak" mryga na wolnych obrotach (tak do 1500) a potem przestaje jak dodam gazu. Jak wrzucę na luz to też mryga....nie ma reguły czy ciepły czy zimny, objaw jest ten sam.... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Cięcie

Mam dokładnie to samo, od 1500 obrotów w dół kontrolka zaczyna się palić. Powyżej tych obrotów gaśnie. Ktoś rozwiązał ten problem?

Pozdrawiam.

PS: Pomogło wywalenie bezpiecznika na 10 minut (Memo Inject, 5 od lewej strony licząc od dołu)

 

Proszę w regulaminie forum doczytać o zasadach cytowania :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam, u mnie to jest ciekawa sytuacja, po przekreceniu nie zapala się kontrolka usterek elektronicznych i z góry wiem, iż nie odpale silnika, zdarza sie to w najmniej oczekiwanym momencie, ostatnio tuz przed wyjazdem na wesele. Jakk po przekręceniu kontrolka sie zapala silnik pali bez problemu, nie wiem co z tym fantem robić, bo to juz trzeci raz w przeciagu 2 miesiecy.

Witam!

Temat trochę stary ale mnie dzieje się to samo tylko częściej a do tego jak jedzie na lince do mechanika to cudownie zdrowieje a ja płacę. Ma ktoś jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam podobny problem a mianowicie "zygzak" zapala się po energiczniejszym wciśnięciu gazu no tak około 3000 obrotów dzieje się to na gazie jak i na benzynie. Kontrolka nie gaśnie aż do zgaszenia silnika. Zauważyłem jednak że gdy się zapali i zgasimy silnik zaraz go odpalając wszystko jest w porządku kontrolka nie świeci się. Macie może jakieś sugestie pomysły? W instrukcji jest to kontrolka wtrysków i układu rozruchowego czy jakoś tak :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!