Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy, kiedy i jak to cudo konserwować?


wopa

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś zna temat? Z tego co mi mówiono to nie przewiduje sie konserwowania tego auta. Ale kiedyś będzie miało 10 lat i lepiej teraz zapobiegać niż się potem męczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave, Vargas

Szanowni koledzy, ale chyba piszecie nie na temat. Pytanie było o Meg II, a to duża różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrzan49. A co to ma do rzeczy ile chcę jeździć. Ostatnio dokładnie widziałem Lagunę z 2003. Stan opłakany, ale podobno też ma ocynk. Wobec braku konkretów zrobię wszystko po swojemu. Pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto się konserwuje no chyba że jest zrobiony z "kwasiaka" to już inna bajka.

To że prawdopodobnie się nie konserwuje to jest jakaś paranoja :mrgreen:

 

I nie ma to róznicy czy to MI czy MII a nawet MIII trzeba i koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MI II bym nie konserwował, wystarczy konserwacja fabryczna i to nawet w takich warunkach pogodowych i klimacie jak nasz w Polsce. To już nie czasy 126p czy Poloneza, obecne konserwacje fabryczne, podwozia i profili zamkniętych są naprawdę na przyzwoitym poziomie. Oczywiście można taką konserwację zrobić i bynajmniej nie jakimś "barankiem" ale profesjonalnymi środkami np. firmy Valvoline, a profile zamknięte np. mgłą olejową. Taka konserwacja w profesjonalnym zakładzie to wydatek jakichś 500 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czym polega ta duża różnica ??

Zadziwiasz mnie. Miałem Meg I i zaręczam, że duża. Zobacz wizualnie podwozie Meg II i porwnaj z Meg I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wopa skoro wiesz co i jak z każdym z podwozi meganek to po co się pytasz czy konserwować? Serdecznie proszę abyś się z nami podzielił swoją wiedzą na ten temat, od tego jest to forum i ten temat. Chętnie się dowiemy jakie są różnice, jak konserwować MI i dlaczego nie wiesz jak i kiedy robić to dla MII - ale jakimś cudem wiesz, że inaczej niż przy MI, jak do tego doszedłeś, co jest takiego wyjątkowego w MI?. Sól z dróg, woda, wilgoć, wiatr i zmienne warunki atmosferyczne najwidoczniej inaczej wpływają na te dwa samochody. Zapewne jest inna blacha. Chenie się dowiem!

Dodam tylko, że miałem okazje kiedyś oglądać dobrze zakonserwowany spód ClioII i uważam, że warto w to inwestować, tak samo jak w garażowanie. Dla mnie osobiście bolączką jest zgniata blacha a nie mechanika, ją łatwiej i mniejszym kosztem naprawić w większości przypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave, Trochę filozofujesz. Ale skoro chcesz i nie wiesz o co mi chodzi to ci spróbuje wytłumaczyc. Miałem przez 4 lata megane 1.9 d z 1997 roku. Konserwowałem ją, gdyż okazało się ze konserwacja fabryczna sie rozleciała po 6 latach. Natomiast nie wiem czy są jakoścowe różnice w konserwacji fabrycznej megane z 1997 a z 2005 r. Wydaje mi się że są. Bo technika i technologia idą do przodu. Ja nie mam wystarczającej wiedzy na ten temat. Mam teraz megane II 4 letnią i nie ma śladu by konserwcja farbyczna szwankowała. I dlatego poruszyłem ten temat, bo lepiej jest wcześniej zapobiegać niż później naprawiać. Chyba wytłumaczyłem jasno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!