Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

A co jeszcze sądzisz o amortyzatorach TRW? Cena ok. 115 zł na szt.

W sumie porzucając Recordy mam właśnie te trzy firmy do wyboru, TRW, Monroe, KYB. Z tym, że KYB to tylko z allegro bo w sklepach motoryzacyjnych są dużo droższe, obawiam się czy nie trafię na jakieś chińskie podróbki tej marki. Poza tym słyszałem, że ostatnio dość często wychodzą wadliwe egzemplarze tej marki.

Monroe mogę kupić już w sklepie znalazłem nawet po 122 zł szt., ale jest w necie bardzo dużo sprzecznych opinii, jedni piszą, że są ok, inni że dziadostwo zupełne.

Zależy mi przynajmniej na 2-3 latach bezproblemowej jazdy.

 

http://e-autoparts.pl/amortyzator-twin-p-235372.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRW osobiście bym odpuścił. Konstrukcyjnie są bardzo podobne do Recordów.

Jest to jedna z firm, która kupuje od konkurencji i sprzedaje pod swoim logo.

Na rynku amortyzatorów ostatnio dużo się dzieje. Jesteśmy zalewani przez produkty z Chin sprzedawane pod markami,

które nie wiedzą nic o ich produkcji. Tak więc producent jest jeden zmienia się tylko karton i naklejka :(

 

Weźmy np. taki Monroe firma z USA która od stu lat zajmuje się budową amortyzatorów. Mają swoje fabryki, centra rozwojowe itd.

W Stanach mają jakieś 80% procent rynku. Obecnie wszystko co idzie na Europę produkowane jest w Gliwicach.

Jak poszukasz w internecie znajdziesz wiele niepochlebnych opinii. Jak myślisz z czego to wynika?

 

Co do jakości to każdej firmie potrafi przydarzyć się bubel ale powiedzmy sobie, renomowanym producentom zdarza się to dużo rzadziej.

Dlatego właśnie tak trudno o obiektywną ocenę.

Może ktoś z forum wymieniał ostatnio w modelu jak w temacie i dorzuci swoją opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Chyba jednak pozostanę przy wyborze Monroe 43095 w cenie 122 zł za sztukę. Mam nadzieję, że jakiś czas (przynajmniej okres gwarancji) na nich pojeżdżę tym bardziej, że rocznie robię ok. 10 tys. km.

 

Dodano: 27 mar 2017 - 12:24

Jednak zamówiłem Sachs 310118, znalazłem po 138 zł za szt. Mam nadzieję, że to dobry wybór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jednak z Sachsów nici, nawaliła firma która mi miała je dostarczyć, okazało się, że nie mają na magazynie, a że nie miałem czasu czekać to wymienione na Monroe 43095.

Po wymianie nie zauważyłem by auto się prowadziło inaczej niż na kilkunastoletnich oryginalnych Renault:D

Z pewnością nie ma odczucia "twardego tyłu" auta o którym to niektórzy pisali odnośnie amorków Monroe. Zobaczymy ile wytrzymają. Czeka mnie niedługo wymiana również z przodu bo lewy już cieknie, choć na stacji wyszło ok.

Nawiasem mówiąc nie wiem ile w tym prawdy ale mechanik przestrzegał przed amortyzatorami Sachs, które to podobno w ostatnim czasie często ulegają bardzo szybko awariom, wylaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!