Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sony CDX-GT30RN


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na stanie mam radyjko Sony CDX-GT30RN (4*50W) zintegrowane z wyświetlaczem. Wszystko gra ale głośniki to jakaś padaka <ok>

Dziwne, że gdy odbiera CD albo radio basów praktycznie nie ma a gdy podłączę MP3 basy jako takie są ale same głośniki nie wyrabiają jak nieco podkręcę głośność.

Przymierzam się do wywalenia tych noname'ów i wstawię np: http://www.allegro.pl/item713091626_glosni..._2_wroclaw.html

Co sądzicie o takim zestawie? (Bez wzmacniacza)

Wcześniej miałem Phonocar w VW POLO i grało bardzo przyzwoicie (bez wzmacniacza).

Czy jak powiększę w domowych warunkach otwór na głośniki to wejdzie w przednie drzwi 16,5cm. Czy jest sens w ogóle pakować 16,5 czy podobny efekt da 13?

 

[ Dodano: 2009-08-26, 17:12 ]

Zdjąłem zaślepkę z drzwi i stwierdziłem, że nie ma szans na montaż głośników 165mm na bazie otworów pod 13. Wymaga to daleko idących przeróbek :mrgreen: Ktoś powie, wszytsko można - pewnie że tak ale bazując na własnym doświadczeniu w car audio - nie piszę się :mrgreen: (doświadczenie zerowe)

 

Zdecydowałem się zatem na zestaw Phonocar 130mm

http://www.caraudioshop.pl/phonocar-protec...-rms-p-230.html

 

W sumie z wielkim żalem bo kontaktowałem sie z firma car audio i powiedzieli ze różnica między 165 a 130 jest kolosalna a różnica w cenie jest żadna ;)

 

Kilka pytań do osób które chcą pomóc, mam nadzieje ze tacy są na tym forum ;)

 

1. W jaki sposób wyjąć głosniki wysokotonone zlokalizowane przy przedniej szybie? Zdjąłem zaślepkę i widzę, że są bardzo solidnie przymocowane. Próbowałem podważać śrubokrętem ale boje się że coś wyłamię.

 

2. Czy te phonocary tweetery przymocuję bez problemu na miejsce starych czy cos potrzebuję? (mocowania, przejściówki czy cokolwiek innego?

 

3. W zestawie widze że jest zwrotnica - na wypadek gdyby nie bylo instrukcji obsługi co tam się podpina i gdzie? ;) Zapewne wykorzystam stare kable czyli to co wystaje przy otworach na głosniki.

 

4. Kiedy wyjąlem głosnik z drzwi okazłało sie że siedzi tam SONY 130mm 25W - czy Phonocary Protech 50W dadzą wyraźną poprawę brzmienia ? Inaczej - czy warto wyłożyć 300zł na to wszytsko ? Obecnie basów nie ma praktycznie wcale (muzyka klubowa)

 

5. Jak to możliwe że gdy podpinam pod radio odtwarzacz MP3 - basów jest wyrażnie więcej?? Na tyle ze jak podkręce to zaczynają brzęczeć. A z CD i radia basów nie ma! hmm

 

Dzięki

 

[ Dodano: 2009-08-26, 17:16 ]

Czy ewentualnie możecie polecić jakiś dobry punkt gdzie montują car audio w miarę tanio w Warszawie bądź okolicach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy dokonałeś już zakupu tych głośników? Co do kabli to najłatwiej jest pociągnąć nowe, bo stare musiałbyś rozcinać w celu podłączenia zwrotnicy. A mianowicie do zwrotnicy dochodzi sygnał z radia, a z niej wychodzi osobno na tweeter i osobno na woofer. W celu poprawienia brzmienia dolnych partii proponowałbym pomyśleć o wygłuszeniu drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz mII phI czy phII??

 

Do tej pory nie wiem na czym polega różnica :) Megi 2006 Grandtour 1.5 DCI.

 

czaku89 zamiast strofować mnie za literówkę oczekiwałbym od Ciebie raczej fachowej porady, tym bardziej, że reklamujesz swoją fachową wiedzę w tematyce.

 

Miał ktoś do czynienia z P.H.U. DEMO MIROSŁAW BASTEK na Ekspresowej ewentualnie w innych punktach Centrum Car Audio w Warszawie? Warto się tam fatygować?

 

Pomimo wszystko mógłbyś uwzględnić moją prośbę i się postarać.

Czaku89

 

Czaku89 Twoja walka o każdą literówkę przypomina mi konieczność zakładania kapci i noszenia emblematu w podstawówce. Samo sprawdzanie zajmowało nauczycielom dobre kilka minut zamiast przeznaczać ten cenny czas na nauczanie :) Ale widzę, że tego tego tematu tu nie przeskoczę także będę się starał zawsze nosić te "kapcie i emblemat" :)

 

A tymczasem:

 

Zdemontowałem boczek od drzwi prawych. ISTNY KOSZMAR. Dawno tak nie kląłem :) Jedną część nadłamałem. Całe szczęście ma to niewielkie znaczenie dla całości. Teraz czeka mnie wyklejanie całości matą wygłuszającą. Opiszę ze szczegółami co i jak :)

 

Mam pytanie: Czy żeby pociągnąć kable z radia do gwizdków i wooferów trzeba demontować schowek? Odkręciłem trzy znajdujące się tam śruby i za Chiny schowek nie wychodzi

Kolejne pytanie: Jak się dostać do okablowania dla gwizdka z lewej strony? Co trzeba zdemontować? Możecie podać linka do jakiegoś manuala jak to się wszystko robi? :)

 

[ Dodano: 2009-09-07, 17:42 ]

A tak na marginesie: Demontując wszystko dowiedziałem się, że dwudrożne głośniki SONY XS-RNT1320 130W wchodzą idealnie do drzwi ( magnes mieści się pod plastikiem zabezpieczającym przed wodą). Jeśli ktoś jest zainteresowany chętnie owe głośniki sprzedam + tweetery. Wszystko jest w super, stanie ładnie gra jeśli komuś bardzo nie zależy na głębokim basie (w końcu to zaledwie 13cm głośniki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!